Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko oma mies kadehtia naisen ulkonäköä?

Vierailija
14.04.2016 |

Olen vuosien mittaan saanut kuulla kuinka kaunis ym olen.. Tuntemattomiltakin ihmisiltä.. Itse en ole olemukseltani todellakaan mikään hienohelma joka oikein nauttisi ja kerskuisi kauneudestaan. käyttäydyn siis ihan normisti aina. Mieheni suhtautuminen asiaan on aina negatiivinen. Loukkaavakin sanoja tulee:( eikö hänen pitäisi olla ylpeä kauniista puolisostaan. Joskus mietin että olisimpa rumempi. Ehkä olisin onnellisempi. Mitä mietteitä tästä teille tulee? Miksi näin ja onko normaalia mieheltä suhtautua näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosien mittaan saanut kuulla kuinka kaunis ym olen.. Tuntemattomiltakin ihmisiltä.. Itse en ole olemukseltani todellakaan mikään hienohelma joka oikein nauttisi ja kerskuisi kauneudestaan. käyttäydyn siis ihan normisti aina. Mieheni suhtautuminen asiaan on aina negatiivinen. Loukkaavakin sanoja tulee:( eikö hänen pitäisi olla ylpeä kauniista puolisostaan. Joskus mietin että olisimpa rumempi. Ehkä olisin onnellisempi. Mitä mietteitä tästä teille tulee? Miksi näin ja onko normaalia mieheltä suhtautua näin?

Voihan ollakin jos miehelläsi huono itseluottamus..

Vierailija
2/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille miehille on ja toisille ei ole. Omasta kokemuksesta tollaset kehut on aivan turhia, kun ei ne oman miehen kertomana merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää jalkasi maassa ettet ylpisty ja haksahda aidan väärälle puolelle. ;)

Milloin viimeksi olet itse kehunut miehesi ulkonäköä? Tavallinen mies saa tuollaisia kehuja todella harvoin ja silti ne hivelevät itsetuntoa vaikka eivät ihan täysin paikkaansa pitäisikään. Ainoastaan todella hyvännäköiset miehet saavat kehuja ulkonäöstään. Miehesi on varmasti mustasukkainen saamistasi kehuista ja miettii miksi olet valinnut juuri hänet jos voisit saada kenet haluat.

Vierailija
4/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla kateutta tai mustasukkaisuutta. Jos taas kerrot näistä kehuista miehelle, niin ihan syystäkin loukkaantuu, koska tuollaisella kerskuminen ei ole asiallista.

Vierailija
5/5 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on ongelma.

Jospa miehesi on vaihtenut mielipidettään kauniimmasta sukupuolesta?