Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin saamasi asiakaspalaute?

Vierailija
14.04.2016 |

Asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät: Millainen on ollut hirvein asiakaspalaute, jonka olet saanut? Miten asia työpaikallasi käsiteltiin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta opintojen ohessa kassalla vuokratyöntekijänä ja jos palautetta tuli, en minä ikinä asiasta kuullut.

Vierailija
2/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvein palaute oli kun oman yrityksen työtilaa haukuttiin "kotikutoiseksi". Tosi henkilökohtaista ja meni ihon alle, kun kyse oli omasta tilasta jonka oli tehnyt juuri sellaiseksi kuin itse halusi ja ajatteli olevan kaunis ja mukava :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinänsä liity hirveästi tähän, mutta itse käsittelen päivittäin saatuja asiakaspalautteita ja täytyy sanoa että kaikesta sitä voikin antaa palautetta :D Eräs herra juuri valitteli sitä, kuinka rasittavaa on kun myyjämme toivottelevat hyvää päivänjatkoa ym. ostostapahtuman lopuksi...

Vierailija
4/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin joku haukkuisi kotia rumaksi.

Vierailija
5/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma "todella huono" asiakaspalvelija, nätisti ilmaistuna, koska en kuullut mitä hyvin hiljaa puhuva nainen pyysi minulta, kysyin monta kertaa ystävällisesti uudestaan, yhtä hiljainen vastaus oli tulos. Kovaanääneen sitten kuitenkin pystyi toitottamaan että en kuulemma sovi lainkaan asiakaspalvelijaksi ja että minun pitäisi keskittyä asiakkaaseen eikä mihinkään muuhun? Kaikki tämä show n.11-vuotiaan tyttärensä edessä, melkoinen esikuva.. Eikä kuunnellut kun sitten selitin että takana meluaa kahvinkeitin, vieressä uuni, että en voi kuulla kun niin paljon humisee ja hän niin hiljaa puhuu. Ja sitten lopuksi rouva vielä haukkui työkaverillekkin että kyllä on huono asiakaspalvelija.

Vierailija
6/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään valitetaan jo siitäkin, jos ollaan liian pirteitä ja mukavia :D

Vierailija
7/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi Veikkaus-asiakas jaksaa piristää. Aina on jokin vialla, viimeksi olin liian pirteä :D Voi sitä haistattelun määrää kun hänen itsetehty pitkävetolappu ei mene koneesta läpi. Odotan innolla sitä päivää, kun saan sanoa hänelle suorat sanat takaisin.

Vierailija
8/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä sitä on tullut monenlaista kuultua. Olen saanut palautetta muun muassa siitä, että katkaravut ovat pitsassa väärinpäin ja meetwurstit väärin leikattu (kahdelta eri asikkaalta nämä). Yksi vanhempi mies suuttui siitä, että vettä sai ottaa ilmaiseksi, piti aiheesta hirveät huudot. Huutavaa palautetta on tullut myös muun muassa siitä, että olen vahingossa sanonut jonkin hinnan väärin, tai kertonut asiakkaalle etteivät hänen kuponkinsa käy meidän firmaan. Asiakkaat myös tykkää huutaa siitä, jos jokin tuote on loppu. Paras kaikista on ehkä kuitenkin ollut se, kun eräs asiakas oli täysin vakuuttunut, että eräässä ruokatuotteessamme on kissanpissaa. Siis vakavissaan selitti, että on varmaan päässyt kissa varastoon, tai joku asiakas on ilkivaltana sitä sinne laittanut. Mitä tällaiseen voi enää edes vastata?

Vierailija
9/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta saan potkut, kun en enää myy humalaiselle alkoholia 😂 pari kertaa näytetty keskisormea, siinäpä pahimmat.

Vierailija
10/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin kesätöissä vaatekaupassa ja nainen tuli ostamaan lapselleen housuja. Hän oli värisokea tms. kun ei erottanut vihreitä housuja sinisistä. Sain aivan järkyttävät huudot ja haukkumiset, kun sanoin hänelle, että valitsemansa housut eivät ole siniset, vaan vihreät. Asiakas ei antanut periksi, vaan huusi naama punaisena ja lähti lopulta pois ostamatta mitään. Oli soittanut pomolle myöhemmin ja haukkunut minut lyttyyn. Olisi varmaan pitänyt teeskennellä housujen olevan väärää väriä.

Vierailija
11/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas mokasi itse ja yritti vierittää siitä syyn minun niskoilleni (selvittäessään asiaa työkaverini kanssa), olinhan selvästi täysin kykenemätön työhöni kun "kulmassakin oli joku rinkula". :D Ainoa huono palaute, muuten tullut kaikista duuneista vain hyvää.

Vierailija
12/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumehörhö soitti että tulee kohta ja lahtaa kaikki.

Vierailija
13/13 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hörhö tyyppi uhkasi tappaa mut. Tää tapahtu vuosia sitten kun olin nuorena likkana asiakaspalvelussa pari vuotta. Ei asiaa mitenkään käsitelty, en edes pyytänyt. Ei kyllä ikinä tiennyt millainen päivä tulee; silloin tapahtui aika uhkaavia tilanteita kun lama tuli ekaa kertaa päälle ja kovaa. (enkä edes ollut missään julkishallinnon asiakaspalvelussa)