Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli. Tuntuu, että kuolen.

Vertaistukea
13.04.2016 |

Mies on valehdellut pitkään useista eri asioista, en jaksa enää, vaikka rakkautta olisi. On kokeiltu erilaisia perhe- ja parisuhdeterapioita muutama vuosi, eikä mitään muutosta.
Kolme alle kouluikäistä lastakin, en tiedä miten selviän, vaikka tää päätös olisi varmasti pitänyt tehdä jo useita kuukausia sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:ssa ei tietenkään ole mitään vikaa. Mies sitä mies tätä. Mä en oikein jaksa uskoa näihin. Katso ap peiliin. Piti sitten kolme lasta pukata nopealla tahdilla, vaikka ilmeisesti ongelmia on jo ollut. Kolmen lapsen yh:na on jo aika perseestä. Pidä huoli että mies hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä.

Vierailija
22/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies nyt sitten on valehdellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti tätä empaattisten eukkojen sankkaa joukkoa..

Ei ne asiat ole niin mustavalkoisia eikä AP ole meille mitenkään tilivelvollinen ..

Halusi vaan paikan missä purkaa oloaan ja täällä haaskat alkaa heti nokkimaan.

Menkää vaikka kauneusunille.

Ap:lle tsemppiä.

Sä selviät siitä. Moni muukin on selvinnyt :)

Vierailija
24/24 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ap:ssa ei tietenkään ole mitään vikaa. Mies sitä mies tätä. Mä en oikein jaksa uskoa näihin. Katso ap peiliin. Piti sitten kolme lasta pukata nopealla tahdilla, vaikka ilmeisesti ongelmia on jo ollut. Kolmen lapsen yh:na on jo aika perseestä. Pidä huoli että mies hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä.

Lue kuule kaikki mun kommentit. Oon kirjoittanut, että mä en ole itse täydellinen, ja toisekseen, tää valehtelu ei ole ollut edes mun tiedossa edelleenkään, kun me ollaan lapset "tehty". En tietääkseni ole syyllinen siihen, jos toinen valehtelee.  Mä olen ehdottanut näitä terapioita, että asiat muuttuisi. En rupea tarkemmin avaamaan enää mistä kyse.

-ap