Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeellinen raskauden keskeytys vai kaavinta?

Vierailija
13.04.2016 |

Kaipaisin kokemuksia molemmista, kumman koette paremmaksi. Asiallisia kommentteja mieluiten. Itsellä toimenpide tulossa, syitä en tähän avaa.

Kaavinnassa tuo anestesia-puoli mietityttää ja lääkkeellisessä taas mahdollisesti kuukaudenkin jatkuva jälkivuoto.

Kiitän kommenteista jo etukäteen.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinta on nopeasti ohi, itse sain tästä kyllä kohtutulehduksen. Minua ainakin peloteltiin kaavinnasta (hoitajat), että ei ole riskitön jne... Veikkaan, että ennemminkin kalliimpaa sairaalalle kuin lääkkeellinen.

Lääkkeillä itse sain ihan hirveän pahoinvoinnin siitä ekasta suun kautta otettavasta tabletista. Tuntui siltä, että pyörryn ja oksensin monta tuntia. Helpotti yön aikana ja aamulla menin sairaallalle ottamaan loput lääkkeet. Sairaalassa joutui istumaan koko päivän ja odotella vuotoa. Sitten kun vuoto lähti käyntiin niin olikin enään noin tunnin verran aikaa istua sairaalassa ja piti lähteä kotiin. Jos nyt tekisin lääkkeillä tekisin sen mielelläni kotona. 

Lääkkeellinen hellävaraisempi ja  ihan simppeli jos sen tekee kotona, sairaalassa puuduttavaa istua koko päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla