Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaruokinta julkisella paikalla

Turhautunut
13.04.2016 |

Onko muita, jotka pitävät tätä asiaa ällättävänä tapana? Naiset, pitäkää rintanne piilossa, kun ette ole kotona!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vauvaa ruokitaan silloin kun sillä on nälkä. Jos itse näin luonnollisen asian ongelmana, ole hyvä ja katso muualle. Jos taas näet tässä jotain seksuaalista ja se häiritsee, mieti uudelleen, vika on sussa. Äiti imettämässä lasta on kaukana mistään seksuaalisesta, omapa on ongelmasi jos olet päästäsi sekaisin ja sekoitat nämä kaksi asiaa :D

En näe imettämistä mitenkään seksuaalisena. :) Mielestäni jos vauvalle tulee ravintolassa nälkä, voi ruokkimisen hoitaa vaikka siellä lastenhoitohuoneessa tai jotenkin häveliäämmin. Ei sitä tissiä tartte kaivaa esiin ja romauttaa pöydälle, ja tehdä muiden asiakkaiden olosta kiusaantunutta.

Vierailija
22/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

realisti kirjoitti:

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos sinua ällöttää katsella naisten imetytä, niin minulla on toimiva neuvo: Älä katso! Ei äitikään sinun katsettasi kaipaa. Pus! 

Sama kun sanoisi etteivät vesirajamekkoja käyttävät teinipissikset halua miesten katseita. :D ei ole paljoa vaivaa heittää niiden paljaiden rintojen peitoksi jotain.

Niin ja sitten tulee ne "turvapaikan" hakijat ja käyrrävät näitä nuorukaisia hyväkseen.

Oli sitten pakko vetää maahanmuutto tähänkin keskusteluun? No, voin kertoa että metrossa tuli kerran täysin hunnutettu nainen istumaan eteeni. Naisen vauva alkoi itkeskellä. Mitä teki äiti? Kaivoi nänninsä esiin ja imetti vauvaansa. Tuli hyvä mieli. Myös muslimit ymmärtävät että lapsen ruokkiminen on sen verran luonnollinen asia, että sitä voi tehdä julkisella paikalla ja hetkellisesti poiketa uskonnon pukeutumissäännöistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vauvaa ruokitaan silloin kun sillä on nälkä. Jos itse näin luonnollisen asian ongelmana, ole hyvä ja katso muualle. Jos taas näet tässä jotain seksuaalista ja se häiritsee, mieti uudelleen, vika on sussa. Äiti imettämässä lasta on kaukana mistään seksuaalisesta, omapa on ongelmasi jos olet päästäsi sekaisin ja sekoitat nämä kaksi asiaa :D

En näe imettämistä mitenkään seksuaalisena. :) Mielestäni jos vauvalle tulee ravintolassa nälkä, voi ruokkimisen hoitaa vaikka siellä lastenhoitohuoneessa tai jotenkin häveliäämmin. Ei sitä tissiä tartte kaivaa esiin ja romauttaa pöydälle, ja tehdä muiden asiakkaiden olosta kiusaantunutta.

Ei mua haittais ollenkaan jos joku vieras nainen imettäsi vauvaansa ravintolassa. Jos haittaisi, en katsoisi siihen pöytään päin. Voi ravintolassa joku myös syödä kuin porsas ilman mitään ruokatapoja, mutta se on vain kestettävä, sillä on kaikilla oikeus syödä ravintolassa, possullla samoin kuin vauvalla. Ei minun tarvitse katsella toisten pöytiin päin. 

Vierailija
24/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syöttänyt kaikkia kolmea lastani julkisella paikalla lukuisia kertoja, puiston penkeillä, ravintoloissa, kyläreissuilla, mutta ujona ihmisenä mielestäni siinä voi ottaa huomioon toiset ihmiset ja jonkinlaisen häveliäisyyden, ja hoitaa homman mahdollisimman vähällä paljastelulla. Huomioi jo liikkeelle lähtiessään väljän helposti napitettavan paidan ja suojausta eteen. Lapsi saa ruokaa, kuten kuuluukin saada ja puritaanisemmat tai ahdasmielisemmät ihmiset eivät järkyty. Ei tartte hoitaa imetyshommaa tyyliin t-paita ylös, liivit auki ja mansikit vapaasti hillumaan.

N46 v.

Vierailija
25/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos sinua ällöttää katsella naisten imetytä, niin minulla on toimiva neuvo: Älä katso! Ei äitikään sinun katsettasi kaipaa. Pus! 

Sama kun sanoisi etteivät vesirajamekkoja käyttävät teinipissikset halua miesten katseita. :D ei ole paljoa vaivaa heittää niiden paljaiden rintojen peitoksi jotain.

Kai samalla logiikalla haluat niiden pissiksien pukeutuvan pitkään hameeseen ja mahdollisesti huiviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi