Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaruokinta julkisella paikalla

Turhautunut
13.04.2016 |

Onko muita, jotka pitävät tätä asiaa ällättävänä tapana? Naiset, pitäkää rintanne piilossa, kun ette ole kotona!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas näitä. Imetys on luonnollista ja rinnat eivät eroa miesten nänneistä mitenkään . Lopettakaa jo!!!

Vierailija
2/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MINÄHÄN VITTU NÄYTÄN RINTANI JULKISELLA PAIKALLA JOS NIIN HALUAN!!!! Tämä on täysin luonnollinen asia ja se joka ei tykkää voi pysyä kotonaan!!!!! ANNA IHMISEN OLLA*!! NAISILLE VALTAA

Vierailija
4/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sinua ällöttää katsella naisten imetytä, niin minulla on toimiva neuvo: Älä katso! Ei äitikään sinun katsettasi kaipaa. Pus! 

Vierailija
5/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ihmetyksen voi tehdä niin, että eteen heittää vaikka sen huivin. Ei se sitä vauvaa haittaa. Siveellisyys on yleinen yhteiskunnan normi, ei kukaan halua nähdä niitä teidän rintojen lutkutuksia julkisesti jossain ravintolassa.

Vierailija
6/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos sinua ällöttää katsella naisten imetytä, niin minulla on toimiva neuvo: Älä katso! Ei äitikään sinun katsettasi kaipaa. Pus! 

Miten ois huomaavaisuus?

Vierailija
7/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ä

Hankala olla katsomatta, kun tungette niitä kaikille ihmiselle näkyville. Äiti argumenttisi on lapsen tasolla, kasva!

Vierailija
8/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeä Feministi kirjoitti:

SIIS MINÄHÄN VITTU NÄYTÄN RINTANI JULKISELLA PAIKALLA JOS NIIN HALUAN!!!! Tämä on täysin luonnollinen asia ja se joka ei tykkää voi pysyä kotonaan!!!!! ANNA IHMISEN OLLA*!! NAISILLE VALTAA

Hengitä :D Kukaan ei halua sun riippurintoja katella, kiitos vaan. Turhassa paljastelussa ei ole mitään luonnollista.

Vierailija
9/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ä

Hankala olla katsomatta, kun tungette niitä kaikille ihmiselle näkyville. Äiti argumenttisi on lapsen tasolla, kasva!

Voi kyllä sun on helpompi se katse kääntää kuin äidin ola lastaan ruokkimatta. 

Vierailija
10/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ois huomaavaisuus?

Niin, jokainen voi olla äitiä ja lasta kohtaan sen verrna huomaavainen, että antaa imettää rauhassa eikä kyylää. 

Vierailija
11/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ois huomaavaisuus?

Niin, jokainen voi olla sen verran huomaavainen, että antaa äidin imettää lastaan rauhassa eikä kyylää. 

Vierailija
12/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naisten vain imettää missä haluaa, se on heidän tehtävänsä eikä muuhun kykene, joten antakaa olla.

Vierailija
13/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kun sanoisi etteivät vesirajamekkoja käyttävät teinipissikset halua miesten katseita. :D ei ole paljoa vaivaa heittää niiden paljaiden rintojen peitoksi jotain.

Vierailija
14/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua nähdä pissisten paljaita perskannikoita mikroshortseissa, paljasta napaa, syvään uurrettuja kaula-aukkoja, joissa tissivako röllyy jne. Siksi en katso. Suosittelen ap sinulle samaa.

Vierailija
15/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vauvaa ruokitaan silloin kun sillä on nälkä. Jos itse näin luonnollisen asian ongelmana, ole hyvä ja katso muualle. Jos taas näet tässä jotain seksuaalista ja se häiritsee, mieti uudelleen, vika on sussa. Äiti imettämässä lasta on kaukana mistään seksuaalisesta, omapa on ongelmasi jos olet päästäsi sekaisin ja sekoitat nämä kaksi asiaa :D

Vierailija
16/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun sanoisi etteivät vesirajamekkoja käyttävät teinipissikset halua miesten katseita. :D ei ole paljoa vaivaa heittää niiden paljaiden rintojen peitoksi jotain.

Niin ja sitten tulee ne "turvapaikan" hakijat ja käyrrävät näitä nuorukaisia hyväkseen.

Vierailija
17/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama? :D Ootko tosissas? Et siis tosissasi ymmärrä eroa tässä ja siinä että äiti ruokkii omaa lastaan? Tsekkaa oma asentees ensin ;)

Vierailija
18/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teri Niitti, voisitko jo lopeettaa? Tää keskustelu käytiin jo. 

Vierailija
19/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titityy! Anna ihmisten imettää ja hanki elämä niin ei tartte muiden elämistä ja tavoista niin kovasti välittää. 

Vierailija
20/25 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

realisti kirjoitti:

semmosta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten tulee ne "turvapaikan" hakijat ja käyrrävät näitä nuorukaisia hyväkseen.

Miten turvapaikan hakijat liittyävät tähän mitenkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän