Auttakaa! Miehen kanssa väittely saunatakin käytöstä!
Tuli taas vastaan yksi arjen pieni asia, mistä ollaan niiiin eri mieltä. Mä oon käsittänyt saunatakin niin, että suihkusta suoraan tullessani laitan saunatakin päälle ja kuivattelen sen alla. Hiukset toki kuivaan erikseen pyyhkeellä.
Mies taas oli aivan ihmeissään tästä ja oli sitä mieltä, että ennen saunatakin päälle laittoa sä kuivaat ensin itses pyyhkeellä, jonka jälkeen vasta puet saunatakin saunan jälkeiseks ns.oloasuks.
Enpä tiennyt että tämmösestäkin asiasta saataisiin väittely aikaseks, joten nyt kertokaa miten te sitä saunatakkia oikein käytätte niin saadaan rauha maahan :D
Kommentit (88)
Ihan makuasia. Mies käyttää saunatakkia kuten aamutakkia ja sinä kuten kylpytakkia.
Voi toimia molemmilla tavoilla. Ihan sen mukaan, miten itse tykkää. Maailma tai saunatakki ei mene siitä rikki. Parisuhde voi mennä, jos rupee turhista vääntämään.
Mikä järki on istua märkä kylpytakki päällä? Eihän siinä edes iho kuivu.
2016 aloitus. Yleensä kuivataan ensin, sitten takki. Ja aamulla voi olla myös aamutakki tai illalla, miten haluaa. Saa kyllä laittaa saunatakin suoraan jos kokee sen hyväksi. Ei ole mitään rajoitteita käyttöön, vaikka joku pitäisi päivällä kotonaan lauantaina.
Onhan niitä olemassa sellaisia takkeja, jotka on tarkoitettu miehesi kuvaamaan tarkoitukseen. Mutta niissä ei yleensä käytetä materiaalina froteeta vaan esim. fleeceä.
Ensinnäkin, se on KYLPYtakki :D. Minä kuivaan ensin ja laitan vasta sitten päälle kylpytakin. Puoliso vetää kylpytakin päälle ilman kuivaamista. Itsestä taas tuntuisi inhottavalta olla sellainen märkä kaapu päällä, vaikka froteinen kylpytakki hyvin imeekin.
Ulkotakkia käytetään ulkona.
Saunatakkia käytetään saunassa.
Kylpytakkia käytetään kylvyssä.
Älkää käyttäkö takkeja väärin!
( vuotta sitten ap laittoi viestin. On jo kuollut ei tarvitse saunatakkia vaan arkkutakin.