Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Eräs mies oli laittanut ilmeisesti netistä löydetyn tai sitten poikansa kuvan ilmoitukseen, kivanäköisen kolmekymppisen miehen asemasta minua odotti seitsemänkymppinen maksaläiskäinen pappa. Hävetti ja suututti, kohteliaana join kuitenkin kahvit.
Toinen mies taas koetti jotain seksikästä jalkapeliä pöydän alla ja potkaisi minua kovaa p""lluun, ihmetteli vielä miksi treffit loppuivat siihen paikkaan.
Itse lähdin treffeille kauniin, fiksun oloisen naisen kanssa.
Menimme syömään ihan kivaan ravintolaan ja juttu luisti todella hyvin.
Muistan, kuinka juuri ehdin miettiä, että tästä voisi tulla vaikka mitä.
Silloin nainen alkoi kertoa jessestä ja kuinka tärkeää keskiaikaiset kidutusvälineet ja muut uskonnolliset jutut hänelle ovat.
Paniikissa etsin katseellani tarjoilijaa pyytääkseni laskun, mutta oli pakko vain kesken ruokailun nousta ylös, kävellä kassan luo ja maksaa.
Taakseni en enään koskaan katsonut.
Treffi- TAI tapailukokemuksia? Ne ovat sama asia. Muuten kysyt, mitä kummallista on treffien jatkumisessa, ei itse treffeissä...
Vierailija kirjoitti:
Itse lähdin treffeille kauniin, fiksun oloisen naisen kanssa.
Menimme syömään ihan kivaan ravintolaan ja juttu luisti todella hyvin.
Muistan, kuinka juuri ehdin miettiä, että tästä voisi tulla vaikka mitä.
Silloin nainen alkoi kertoa jessestä ja kuinka tärkeää keskiaikaiset kidutusvälineet ja muut uskonnolliset jutut hänelle ovat.
Paniikissa etsin katseellani tarjoilijaa pyytääkseni laskun, mutta oli pakko vain kesken ruokailun nousta ylös, kävellä kassan luo ja maksaa.
Taakseni en enään koskaan katsonut.
Oletpas ahdasmielinen.
Naiset kuitenkin puhuu asioita, jotka miehiä ei kiinnosta (ja varmaan myös toisinpäin). Joten kun seksiä haetaan, jopa elinikäisesti, niin turha nipottaa puheenaiheista. Aiheita voi vaihtaa.
Miehellä oli musta collegepaita, värin mainitsen siksi että kahvilaan ikkunan läpi porottava kevätaurinko teki tepposet mustan värin kanssa ja mies alkoi pian hikoilla voimakkaasti. Kasvoiltaan mies oli ok mutta kuvissa ei ollut näkynyt suorastaan naismaisen rehevä peffa joka vielä keinui kävellessä, onneksi istuessa peffa ei näkynyt. Juotiin kahvit ja mies ehdotti että haetaa lIdlistä pitsat ja juomaa ja mennään hänen luokseen katsomaan joku elokuva. Ajettiin sitten Lidiin ja koetin olla katsomatta miehen keinumista siinä käytävällä... huomasin jotain naistenvaatteita myynnissä, jäin katselemaan niitä ja mies alkoi kysellä että tykkäätkös tuosta? se olisi tosi nätti sinulla! ja halusi väkisin ostaa minulle puseron. Ostettiin myös, puoliksi maksaen, ne pitsat ja olutta ja mentiin miehen asunnolle. Mies heitti sen hikisen colitsipaidan pois, alta paljastui karvainen maha ja ihottumainen rintakehä. Mies selväst siinä keikisteli muka sen varjolla että pukee t-paidan, minua vain ällötti ja mietin että toivottavasti mies ei toivo mitään seksihommia! En vain pysty koskemaan karvaisiin miehiin saati, jos vielä jotkut ihottumat bonuksena.
Juotiin sitten olutta ja mies pisti leffan pyörimään, Poliisiopiston. En ole koskaan pitänyt sitä hauskana ja tuli olo että nyt ollaan ihan eri aaltopituuksilla. Mies koetti syöttää minulle pitsaa omasta mielestään kai hirmu romanttisesti. Sitten minun piti pukea se miehen minulle ostama pusero päälle. Oli kiusaantunut olo.
Olen TODELLA kiitollinen kun ovikello äkkiä soi ja oven takana seisoi vanha mies, miehen isä oli päättänyt tulla kylään. Väitin, että pyykit on koneessa ja häivyin. Mies laittoi myöhemmin viestiä mutta en halunnut tavata enää toiste. Tunsin itseni jotenkin hirviöksi kun mies oli ostanut sen puseronkin, meillä ei vaan natsannut!
Noin puoli vuotta sitten tapahtuneet treffit. Tapasin miehen deittipalvelussa, meillä synkkasi jutut hyvin ja sovittiin näkeminen. En ollut tajunnut pyytää häneltä uusinta kuvaa, kun hän oli ollut niin mukava jutellessa, joten jotenkin ajattelin ettei valehtelisi kuva-asiassa. Odotin muutaman erilaisen profiilikuvan perusteella tietyn näköistä heppua. Tottahan toki oli tyypin kuvat 10 vuotta ja noin 20kg sitten otetut. Harmitti helkutisti, mutta olin etukäteen jo päättänyt vetää treffit joka tapauksessa, koska oli vaikuttanut keskusteluissa lupaavimmalta tyypiltä pitkään aikaan. Treffit oli tosi akwardit ja lähinnä tsemppasin itsenäni vetämään ne läpi höpöttämällä kaikkea mahdollista. Päätin, että toista kertaa ei mua vedetä enää höplästä. Aina pitää pyytää uusimpia kuvia tai facetime ennen treffejä!
.. Ja mies siis vielä tuohtuneena moitti edellisiä deittejään samasta, eli siitä kuinka olivat olleet livenä aivan erinäköisiä..
Ne oli toiset treffit, sovittiin että menen miehen luo katsomaan kauhuleffan joka meitä molempia kiinnosti. No asunnolla olikin miehen 6v tytär, ex-vaimo oli sairastunut! Eihän sille mitään voi jos kipeäksi tulee ja ehdotin että katsotaan joku koko perheen leffa, mitä vielä, mies oli sitä mieltä että kyllä kauhuleffa demoninunnasta on sopiva eskarilaiselle!
No, jäin sitten yöksi ja tyttö tunki koko ajan samaan sänkyyn koska pelkäsi. Ei mikään ihme semmoisen leffan jälkeen..Mies meni istumaan lapsen viereen tämän huoneeseen että pikkuinen saisi unta ja odotellessa miehen paluuta, nukahdin. Aamulla mies murjotti nukahtamistani.
Ei tullut kolmansia treffejä...
Asuin ennen juna-asema vastapäätä ja oli sovittu että mies tulee luokseni . Kuulin miten juna saapui asemalle, ajattelin että se on miehen juna nyt ja pistin kahvin tippumaan. Kohta soi puhelin ja  mies tivaa vihaisesti "No mikä v""n talo näistä?"
Mikkelin kokoinen kaupunki ja muutama kerrostalo siinä juna-aseman vieressä..
Lopulta ovelle tuli hikinen,kiukkuinen mies jolla oli jostain syystä muhkea toppatakki aurinkoisena huhtikuun päivänä. Juotiin kahvit ja juteltiin tai minä koetin jutella,mies lähinnä murisi jotain. Uunissa oli lasagnea,ajattelin että miehen on nälkä mutta kuittasi kiukkuisena syöneensä junassa.
Kahvin jälkeen mentiin tupakalle ja mies kävi peffaani kiinni, käskin irrottaa  mistä loukkaantui.
Kyseli että milloin  me rakastellaan ja kertoi ostaneensa kortsuja sekä liukkaria... sanoin ettet rakastele ainakaan minun kanssani!
Lähti sitten suuttuneena takaisin asemalle. Huh heijaa mitkä tärskyt!
Vierailija kirjoitti:
Asuin ennen juna-asema vastapäätä ja oli sovittu että mies tulee luokseni . Kuulin miten juna saapui asemalle, ajattelin että se on miehen juna nyt ja pistin kahvin tippumaan. Kohta soi puhelin ja mies tivaa vihaisesti "No mikä v""n talo näistä?"
Lopulta ovelle tuli hikinen,kiukkuinen mies jolla oli jostain syystä muhkea toppatakki aurinkoisena huhtikuun päivänä. Juotiin kahvit ja juteltiin tai minä koetin jutella,mies lähinnä murisi jotain. Uunissa oli lasagnea,ajattelin että miehen on nälkä mutta kuittasi kiukkuisena syöneensä junassa.
Kahvin jälkeen mentiin tupakalle ja mies kävi peffaani kiinni, käskin irrottaa mistä loukkaantui.
Kyseli että milloin me rakastellaan ja kertoi ostaneensa kortsuja sekä liukkaria... sanoin ettet rakastele ainakaan minun kanssani!
Lähti sitten suuttuneena takaisin asemalle. Huh heijaa mitkä tärskyt!
No mokasit mielestäni sinäkin. Olisit voinut mennä alas junalle vastaan ja suhtautua hieman empaattisemmin pitkän junamatkan istuneeseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.
No minä olen nyt sitten oppinut palstalta että kaikki työttömät miehet yrittävät maksattaa ruokansa naisella. Joten en koskaan lähde treffeille työttömän kanssa. Koska palsta on nyt minulle näin opettanut.
Hienoa ei kukaan kenenkään työttömän sossuelätin kanssa kuulukkaan seurustella, ellei toki ite oo samanlainen. Palsta on puhunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, että keskiluokkaiseen tai alaluokkaiseen ( lähi/sairaanhoitajat, opettajat jne) työhön päätyvät naiset menettävät hehkunsa. Tai heistä tulee vähän vertauskuvallisesti maatiaiskissoja; ei rumia,mutta tylsän harmaita ja useilla painoa alkaa kertymään. Jatkotutkijat ja palvelualalla toimivat osaavat pitää huolta itsestänsä, koska heillä on siihen aikaa mutta myös työ vaatii usein.
Eiköhän noissa töissä aikaa kulu siihen työhön yhtä laila, ellei enemmänkin.
Se voi olla tottakin että naisilla koulutustaso ja sosioekonominen asema korreloi voimakkaammin hoikkuuden kanssa, mene ja tiedä. Syy on kuitenkin joku muu kuin että olisi enemmän aikaa.
Miehillä yhteiskuntaluokka näkyy useammassa asiassa, kuin painossa ja ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuin ennen juna-asema vastapäätä ja oli sovittu että mies tulee luokseni . Kuulin miten juna saapui asemalle, ajattelin että se on miehen juna nyt ja pistin kahvin tippumaan. Kohta soi puhelin ja mies tivaa vihaisesti "No mikä v""n talo näistä?"
Kahvin jälkeen mentiin tupakalle ja mies kävi peffaani kiinni, käskin irrottaa mistä loukkaantui.
Kyseli että milloin me rakastellaan ja kertoi ostaneensa kortsuja sekä liukkaria... sanoin ettet rakastele ainakaan minun kanssani!
Lähti sitten suuttuneena takaisin asemalle. Huh heijaa mitkä tärskyt!No mokasit mielestäni sinäkin. Olisit voinut mennä alas junalle vastaan ja suhtautua hieman empaattisemmin pitkän junamatkan istuneeseen mieheen.
Entä jos mies oli kieltänyt tulemasta vastaan? Varattu mies ja helppo pano, tai siis piti olla helppo pano mutta ap ei antanutkaan.
Tinder-naisen kanssa lounastreffit. Viestittely oli sujunut kivasti, realistisia kuvia vaihdettu. Tavattiin ravintolan edessä ja keskustelu meni kokonaisuudessaan näin:
Nainen: "Mä en sitten anna sulle seksiä"
Minä: "Hei vaan sullekin, en meinannut pyytää, ajattelin että syödään lounasta ja tutustutaan"
Nainen: "Tästä ei tule mitään, sulla on aivan paska asenne"
Nainen lähti, menin yksin syömään ;-)
Ei varsinaiset treffit, mutta joskus tällaisista kehkeytyi jotain sen suuntaista... Joskus nuorena kun hengailtiin kylillä myöhään ja piti saada kyyti kotiin, asuin viitisen kilsaa keskustasta, mutta usein toiseen kuntakeskukseen menevien tuttujen kyydissä pääsi kotiin (busseja kun ei yhdeksän jälkeen enää tullut). Kerran sitten joku vieraampi tyyppi lupas että heittää kotiin (näissä tilanteissa oli helppo tutustua puolin ja toisin, siksi kyydin tarjoaminen ja kyytiin meneminen kuului vähän niinkuin kuvioon), juteltiin niitä näitä, mutta kun sanoin missä jäisin pois, tyyppi vaan painoi kaasua ja nauraa rähähti. Auton vauhti oli jo hurja kun tajusin että tyyppi on kännissä. Oltiin jo menty pari kilsaa ohi, kun karjahdin että pysäytä heti, ihme kyllä tyyppi pysäytti seuraavalle pysäkille, hyppäsin äkkiä pihalle autosta ja lähdin kävelemään takaisin kotiin päin. Jos ei olisi pysäyttänyt, jo parin kilsan päässä olisi oltu tiellä, jossa ei ole yhtään taloja... nyt olin vielä paikassa jossa olisin hätätilassa tiennyt minkä talon pihaan olisin voinut paeta. Pitkä oli kävellä yötä myöten takaisin päin, mutta kiittelin että henki säilyi. Tyyppi vielä ajoi kerran ohitse kaasu ja pilli pohjassa.
Muuten viihdyttäviä juttuja ketjussa, mutta ihmetyttää miten aika monelle vieraanvaraisuus on outo asia, yhdestä kahvikupposen hinnasta hirvee haloo. Itse olen tottunut, että kivalle tyypille voi tarjota vaikka kahvin ja pullan, tai juoman, vastavuoroisesti seuraavalla tapaamiskerralla taas toinen tarjoaa jotain. Kumpikaan ei jää lopulta kärsimään taloudellisesti. Noin kympin tarjoamiset on muutenkin niin pieniä että mitä niistä nipottaan.
Tämä tapahtui viime keväänä kun ei ollut vielä voimakkaita maskisuosituksia, mies tuli kuitenkin treffeille valkoinen leikkausalimaski päässään ja ei voinut edes kahvia juoda kun oli se maski. Tuli hölmö oli. Aurinkoinen päivä kahvilan terassilla, ihmisiä kulki huoletta ympäriinsä ja yksi mulkoili lippiksen alta ja maskin takaa. Ehdotin sitten että mennään luokseni vaikka kuuntelemaan musiikkia niin voi riisua maskin. No, riisui sitten muutakin vaikkei mistään seksistä oltu sovittu! Sanoin, että laittaa housut jalkaan ja rauhoittuu. Laittoi housut ja lähti, edes heippoja ei sanonut. Tosi kummalliset treffit!