Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halveksin ihmisiä jotka ei ole parisuhteessa

Vierailija
12.04.2016 |

Siis miten vammanen on ihminen joka ei kelpaa kenellekään? Häh?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun vanhempien on parempi kuolla yhtäaikaa jos meinaa pennun respect säilyä.

Vierailija
2/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shiit, halveksut mua. Elämä pilalla, ei hitto mitä mä teen jotta sinä, siellä joku ei halveksis mua.. APUAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pystyy kirjoittamaan provon, se on aika helppoa, vaikka palsta onkin täynnä kaltaisiani paatuneita AV-mammoja, joiden trolliseulaan jää suunnilleen puolet palstalle tehdyistä avauksista. Mutta oikeasti hyvän keskustelun avaaminen onkin jo sitten vaikeaa! Haastan kaikki edes yrittämään! En tarkoita, että nyt just pitäisi, mutta jokainen voi tykönään miettiä aiheita, joista voisi sukeutua ihan oikea keskustelu.

Vierailija
4/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua noihin sun mielenterveyshäiriöihin. Toi sun parisuhderiippuvuutes on jo sairaalla tasolla.

Vierailija
5/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun vanhempien on parempi kuolla yhtäaikaa jos meinaa pennun respect säilyä.

No oisko leskeys vähän eri asia kuin se et ei oo koskaan kelvannut kenellekään? Normaali kiva sosiaalinen ihminen EI jää ilman parisuhdetta!

Vierailija
6/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Halveksin myös ihmisiä jotka ovat parisuhteessa. Vittu mitä takiaisia. Overly attached much?

Vierailija
7/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vedetääs kateuskortti esiin, tsädäm. Sä oot vain kateellinen meille monivammaisille niin kuin rikas kokoomuslainen on kateellinen köyhälle pitkäaikaistyöttömälle, joka saa ratsastustunnin sossulta. 

Mut mäkään en tiedä, kuinka tästä jaksaisin tai jatkaisin. Kun tuulinen on päivä tää, ei vieläkään voi sulaa jää...;-D.

Vierailija
8/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joillekin näyttää riittävän pelkästään se, että kelpaa jollekulle. Toisilla on enemmän itsekunnioitusta ja itsenäisyyttä, ettei tarvitse roikkua joka luuserissa, ettei vain tarvitsisi olla yksin.

Vierailija
9/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oisko leskeys vähän eri asia kuin se et ei oo koskaan kelvannut kenellekään? Normaali kiva sosiaalinen ihminen EI jää ilman parisuhdetta!

Sano leskelle että parempi hommata se puoliso ja vitun sassiin.

Vierailija
10/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joillekin näyttää riittävän pelkästään se, että kelpaa jollekulle. Toisilla on enemmän itsekunnioitusta ja itsenäisyyttä, ettei tarvitse roikkua joka luuserissa, ettei vain tarvitsisi olla yksin.

Aina tää sama, että vain luuserimiehen saa, jos ei paremmille kelpaa. Mutta kun suuri osa niistä, jotka on yksin kelpaisi kunnolliselle fiksumiehelle tai -naiselle. Mutta kun pitää saada rakastaa. Niin ollaan mieluummin yksin.

Mulla on kunnon mies, jota en rakasta. Olen mieluummin tällaisessa parisuhteessa kuin yksin jonain luuserisinkkuna.

Sinkkuna on ihan tyhmää!

Vierailija
11/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei kelpaa? Kyllä minä kelpaisin monellekin, mutta minulle ei kelpaa kukaan. Olen nimittäin aseksuaali ja erakkoluonne.

Vierailija
12/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta Ap, mutta jätit kertomatta, että mihin sitä toista ihmistä tarvitsee niin paljon, että eläminen ilman häntä elämä, kuten minun elämäni olisi jotenkin halveksittavaa. - Eikä halveksittavampaa olisi ripustautua toiseen ja olettaa, että toinen kyllä kantaa...  

Vierailija
13/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Halveksin myös ihmisiä jotka ovat parisuhteessa. Vittu mitä takiaisia. Overly attached much?

Ei haittaa takiainen, joka täyttää mun tarpeet :D

Vierailija
14/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta Ap, mutta jätit kertomatta, että mihin sitä toista ihmistä tarvitsee niin paljon, että eläminen ilman häntä elämä, kuten minun elämäni olisi jotenkin halveksittavaa. - Eikä halveksittavampaa olisi ripustautua toiseen ja olettaa, että toinen kyllä kantaa...  

Miksi sä edes synnyit tänne, jos elät vain itsellesi, etkä parisuhteessa? Eihän sen toisen kannattelun tarvitse mennä liiallisuuksiin. Et vain osaa olla itsekäs parisuhteessa.

Vierailija
15/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko asiaan kun jäät leskeksi? t: 39-vuotiaana aviomiehensä menettänyt leski

Vierailija
16/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. perheen perustamiseen tarvitsee toisen, vai mitä? Joku kolkytvee perheetön sinkku on kyllä luusereinta mitä tiedän. KUKAAN normaali ihminen ei oo niin helvetin vammanen ettei ikinä saa parisuhdetta!

Vierailija
17/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas halveksin tyhmiä ihmisiä, kuten esimerkiksi AP.

Vierailija
18/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tää sama, että vain luuserimiehen saa, jos ei paremmille kelpaa. Mutta kun suuri osa niistä, jotka on yksin kelpaisi kunnolliselle fiksumiehelle tai -naiselle. Mutta kun pitää saada rakastaa. Niin ollaan mieluummin yksin.

Mulla on kunnon mies, jota en rakasta. Olen mieluummin tällaisessa parisuhteessa kuin yksin jonain luuserisinkkuna.

Sinkkuna on ihan tyhmää!

No ole sinä sitten siinä suhteessa, minä olen paljon mieluummin vapaa ja itsenäinen. Ja sitten jos vastaan tulee täydellinen kumppani, jota rakastan oikeasti, silloin olen valmis luopumaan sinkkuudesta. Ehkä.

Vierailija
19/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yleensä halveksi ketään,mutta pakko sanoa että kapeakatseisesti,ahdasmieliset ihmiset ovat mielestäni äärettömän vastenmielisiä.Johan tällä palstalla on moneen kertaan lytätty liian lihavat,liian laihat,kasvissyöjät,sekaravinnon syöjät,lapselliset,lapsettomat....Nyt joku sherlock sitten on keksinyt alkaa halveksia sinkkuja? :D

Vierailija
20/49 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kaikista turhin ja  vähiten arvokas asia, kaikki naiset ovat ihan perseestä.

Ei niitä hyviä naisia löydä mistään, ei koulusta, ei työpaikalta, ei harrastuksesta, ei baareista, eikä yökerhoista tai mistään!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi