Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen kannattaisi tehdä itse aloite

Vierailija
12.04.2016 |

"Kyselytutkimuksessa selvisi, että naiset, jotka laittavat ensimmäisen viestiä, saavat komeamman deittikumppanin kuin ne, jotka odottavat miehen laittavan ensimmäisen tervehdyksen.

Se johtuu siitä, että ihmiset lähestyvät yleensä hieman komeampia tai söpömpiä kuin mitä itse kokevat olevansa. Miehet lähestyvät keskimäärin viidenneksen viehättävämpiä naisia kuin itse kokevat olevansa ja naiset miehiä, jotka ovat kymmeneksen kuumempia kuin he itse.

Selvityksen mukaan naisten keskustelunavauksiin vastataan 2,5-kertaa todennäköisemmin kuin miehille ja kolmannes naisten lähettämistä viesteistä johtaa treffeihin. Miehillä treffeihin johtaa vain 12 prosenttia lähetetyistä viesteistä."

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001156564.html

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa ainakin toistaiseksi vallitsee sukupuolten välinen tasa-arvo.

Vierailija
22/23 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47 kirjoitti:

Olen käyttänyt Suomi24-nettideittipalvelua kolmeen otteeseen 2012, 2014 ja nyt 2016.

Kerta kerralta naisten lähettämien aloitusviestien määrä on vähentynyt. Käytännössä niitä ei enää tule lainkaan.

Olen käyttänyt samaa palvelua yli 6v ajan satunnaisesti. Aluksi olin optimistinen ja laitoin usein viestiä kiinnostavan oloisille miehille. Valtaosa jätti vastaamatta kokonaan ja loput lakkasivat vastaamasta parin viestin jälkeen. Lopulta luovutin aloitteenteon kanssa.

Ja vielä sanotaan että naisten markkinat...

-ikisinkku n30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle nyt kelpaa nainen kuin nainen. Vain lähestymällä itse nainen saa sellaisen miehen, josta on kiinnostunut eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi