Olen niin onnellinen kun lapsella sujuu koulu hyvin.t.ammattivalittaja
Osaa hyvin tehtävät ja on kavereita välituntisin. Olen todella onnellinen.
Kommentit (15)
Todella mukava kuulla! Tsemppiä sinulle!
T. Psykiatrilakimies
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Älä anna homman lipsua sitten kun hän sen luvatun Pleikkarin saa.[/quoteEn anna. On hänellä jo nyt noita pelijuttuja mutta ei niitä edes paljoa pelaile.ap
En ole. Lapsi on tyhmä kuin äitinsä. Luokalleen jää ekana kouluvuonna.t.oikea ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
En ole. Lapsi on tyhmä kuin äitinsä. Luokalleen jää ekana kouluvuonna.t.oikea ammattivalittaja
Turhaan tulit kiusaamaan.ap
Vaan entäs se teidän ero, se saattaa traumatisoida lapsiparkaa pahastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se kiusaat kun tiedät että mulle tämä on arka aihe. Ollaan koko perhe tyhmiä se on tullut selväksi.t.oikea ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se kiusaat kun tiedät että mulle tämä on arka aihe. Ollaan koko perhe tyhmiä se on tullut selväksi.t.oikea ammattivalittaja
Onneksi me ei olla.ap
No, löytyihän sitä jotain myönteistäkin 😃
Vai onko tämä sitten ammattivalittaja 2
Myös adoptio poika on tyhmä.t.oikea ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
No, löytyihän sitä jotain myönteistäkin 😃
Vai onko tämä sitten ammattivalittaja 2
Ei vaan ihan eka joka tällä nimimerkillä kirjoitti aikanaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Myös adoptio poika on tyhmä.t.oikea ammattivalittaja
Mene jo pois.ap
Tyhmäksi tuntevien on hyvä syödä kylmäpuristettuja luomuöljyjä. Siemeniä, manteleita, pähkinöitä...avokadoa ja niitä kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Värikästä ruokaa, niin syttyy oikein valot aivoihin 😄
Aivot rakentuu rasvasta, jota syömme. Margariineista ja muista kemiallisesti prosessoiduista rasvoista ei ole aivoille mitään iloa eikä hyötyä 😔
Kyllä ammattivalittajankin on hyvä satsata hyvinvointiin, perhettään unohtamatta.
Tsemppiä kovasti 😃
Nonni. Sillä, omistaako lapsesi (alakoululainen, kasvava) ensi talvena omat lasketteluvälineensä vai ei, ei siis haittaa sen enempää hänen sosiaalisia suhteitaan tai koulumenestystään. Ihan turhaan kriisiytit senkin asian palstalla. (Jos ap vastaa, hän kirjoittaa, "Saan mä tänne kirjoittaa.ap".)
Hyvä. Älä anna homman lipsua sitten kun hän sen luvatun Pleikkarin saa.