Löytyykö naisia jotka eivät halua edes koskea mieheen seksin aikana?
Tarkoitan siis että löytyykö täältä naisia jotka nauttivat/nauttisivat suhteesta jossa seksi muodostuisi aina joko nuolemisesta, lähetyssaarnaaja-asennosta ja/tai takaapäin naimisesta, mutta että suihinottoa ja ratsastusta ei olisi ollenkaan?
Itselle on miehenä jäänyt sellainen käsitys että todella monet naiset tykkäävät että mies on pääsääntöisesti ohjaksissa ja se aktiivisempi osapuoli sängyssä, mutta että suurin osa naisista haluaa kuitenkin välillä ainakin vaihteen vuoksi ottaa suihin tai ratsastaa.
Eli löytyykö täältä useita naisia jotka myöntävät että heille sopisi kaikista parhaiten seksi jossa miehen vehkeeseen ei tarvitse edes koskea, vai onko kaikilla tarve olla itse aktiivinen ainakin välillä?
Kommentit (5)
Tuosta tehtiin muuten tutkimus, jonka tuloksena oli että sekä miehet että naiset tykkäävät eniten sellaisesta seksistä missä toinen on se aktiivinen osapuoli. Poikkeuksia tietenkin löytyy aina, mutta noin yleisesti.
Kukaan ei ainakaan myönnä, joten ilmeisesti kuvaamani kaltaisia naisia ei juurikaan ole.
En tiedä, onko heitä tällä palstalla, mutta oikeassa elämässä olen törmännyt naisiin, jotka eivät halua koskea penikseeni tai imeä sitä. He ovat kaikki olleet muutenkin surkeita sängyssä.
Kyllä minä tykkään pidellä aktiivisesti mieheni penistä. Leikkiä sillä ja imeskellä sitä.
Kiihotun siitä tosi paljon.
Tykkään kyllä lähetyssaarnaajastakin ja siitä, että mies on ohjaksissa. Aviomies tietää että mulla on pieni sub fiksaatio ja hommat toimii.
N31