Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pyöräilykypärä

Vierailija
11.04.2016 |

Käytääkö vaan lapset vai myös vanhemmat kun pyöräilette?

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä, kun se mikä mulla on tyhmän värinen (tiedän, tyhmää). Lapsi käyttää kyllä, meillä on lähinnä sellaista fiilispyöräilyä muutenkin.

Minkä värinen? Mitä merkki?

Millainen kypärä sinulla. Minulla Bell

Vierailija
142/152 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä, kun se mikä mulla on tyhmän värinen (tiedän, tyhmää). Lapsi käyttää kyllä, meillä on lähinnä sellaista fiilispyöräilyä muutenkin.

Minkä värinen? Mitä merkki?

Millainen kypärä sinulla. Minulla Bell

Valkoinen Bell Solar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
144/152 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki käyttävät kypärää pyöräillessä. Taaperokin tietää, että se pitää olla päässä, kun potkupyörällään pihalla painelee.

Itse pyöräilen päivittäin töihin ja päässä on joku ihan perus malli mustana.

Vierailija
145/152 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kypärää, koska en ole sitä lapsenakaan käytänyt. Ei taida olla vielä kertaakaan mulla ollut pyöräillessä kypärää päässä. Lapsi kyllä käyttää suurimmilta osin kypärää. Tykkään ennmmin kesällä pitää lippistä, joka suojaa silmiä auringolta, sateella taas lippis suojaa silmälasit kastumiselta ainakin osittain. Talvella pyöräillessä pidän ennemin lämmintä pipoa kuin jäädyttäisin pään kypärässä. Pyöräilen kauppamatkat noin 3 km suuntaansa pari kertaa viikossa.

Vierailija
146/152 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kypärää, koska en ole sitä lapsenakaan käytänyt. Ei taida olla vielä kertaakaan mulla ollut pyöräillessä kypärää päässä. Lapsi kyllä käyttää suurimmilta osin kypärää. Tykkään ennmmin kesällä pitää lippistä, joka suojaa silmiä auringolta, sateella taas lippis suojaa silmälasit kastumiselta ainakin osittain. Talvella pyöräillessä pidän ennemin lämmintä pipoa kuin jäädyttäisin pään kypärässä. Pyöräilen kauppamatkat noin 3 km suuntaansa pari kertaa viikossa.

Kypärässäkin löytyy aurinkolippa☺

Vierailija
147/152 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina. Kesäkypärän alle mahtuu lippis, talvikypärän alle pipo. 

Vierailija
148/152 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
149/152 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
150/152 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän pipo oikein suojaa jos kaatuu tai ehkä jos tarpeeksi paksu pipo

Vierailija
151/152 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi käyttää ja käytän myös itse, koska uskon esimerkillä kasvattamiseen. Täältä löysin lapselle laadukkaan ja turvallisen mallin, joka oli myös lapselle mieluisa: https://oukkidoukki.fi/lasten-pyorailykyparat/

Vierailija
152/152 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suojelen päätä sillä. En halua riskeerata päätäni. Se voi olla monella tavalla turmiollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme