pyöräilykypärä
Käytääkö vaan lapset vai myös vanhemmat kun pyöräilette?
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä, kun se mikä mulla on tyhmän värinen (tiedän, tyhmää). Lapsi käyttää kyllä, meillä on lähinnä sellaista fiilispyöräilyä muutenkin.
Minkä värinen? Mitä merkki?
Millainen kypärä sinulla. Minulla Bell
Valkoinen Bell Solar
Meillä kaikki käyttävät kypärää pyöräillessä. Taaperokin tietää, että se pitää olla päässä, kun potkupyörällään pihalla painelee.
Itse pyöräilen päivittäin töihin ja päässä on joku ihan perus malli mustana.
En käytä kypärää, koska en ole sitä lapsenakaan käytänyt. Ei taida olla vielä kertaakaan mulla ollut pyöräillessä kypärää päässä. Lapsi kyllä käyttää suurimmilta osin kypärää. Tykkään ennmmin kesällä pitää lippistä, joka suojaa silmiä auringolta, sateella taas lippis suojaa silmälasit kastumiselta ainakin osittain. Talvella pyöräillessä pidän ennemin lämmintä pipoa kuin jäädyttäisin pään kypärässä. Pyöräilen kauppamatkat noin 3 km suuntaansa pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kypärää, koska en ole sitä lapsenakaan käytänyt. Ei taida olla vielä kertaakaan mulla ollut pyöräillessä kypärää päässä. Lapsi kyllä käyttää suurimmilta osin kypärää. Tykkään ennmmin kesällä pitää lippistä, joka suojaa silmiä auringolta, sateella taas lippis suojaa silmälasit kastumiselta ainakin osittain. Talvella pyöräillessä pidän ennemin lämmintä pipoa kuin jäädyttäisin pään kypärässä. Pyöräilen kauppamatkat noin 3 km suuntaansa pari kertaa viikossa.
Kypärässäkin löytyy aurinkolippa☺
Käytän aina. Kesäkypärän alle mahtuu lippis, talvikypärän alle pipo.
Vierailija kirjoitti:
Eihän pipo oikein suojaa jos kaatuu tai ehkä jos tarpeeksi paksu pipo
Lapsi käyttää ja käytän myös itse, koska uskon esimerkillä kasvattamiseen. Täältä löysin lapselle laadukkaan ja turvallisen mallin, joka oli myös lapselle mieluisa: https://oukkidoukki.fi/lasten-pyorailykyparat/
Mä suojelen päätä sillä. En halua riskeerata päätäni. Se voi olla monella tavalla turmiollista.
Millainen kypärä sinulla. Minulla Bell