Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joitain tiettyjä suosikkiliikkeitä missä asioitte?

21.02.2006 |

Ajattelen kysellä missä olette saaneet hyvää palvelua ja onko teillä suosikkiliikkeitä?

Itse olen ihastunut Ziccoon jossa olen saanut aina loistavaa palvelua,valikoima on hyvä ja just mun makuun :)

Kengät ostetaan Lippulaivan Kenkä Pertistä.Hyvä valikoima,aina löytyy asiakkaalle aikaa.Kiva mennä lasten kanssa,tutut myyjät.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka huomioi lapsetkin. Kysyy voiko auttaa, mutta antaa rauhassa tutkailla. Ei yritä pakkomyydä, (joka nostaa minulla heti karvat pystyyn ja alan poikotoimaan sellaisia kauppoja). Tervehtii myös lapsia ja kysyy haluatteko tulla leikkimään ja näyttää paikan (kaupassa lapsille ihana leikkinurkkaus nukkekoteineen ym.....saa siinä äiti shopata ja pähkiä ihan rauhassa :) )

Muutenkin myyjä saattaa pelastaa tilanteen ja ohjata lapsen huomion toisaalle jos kiukku ja kyllästys meinaa iskeä.... Huippu palvelua!!! Ja ihania vaatteita!

Vierailija
22/23 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita myös Zarasta,HM:sta,Sokokselta,Stockalta ja Bobosta.

Ziccossa ja Kenkä Pertissä olen saanut loistavaa palvelua,muissakin liikkeissä on ollut ihan hyvää/kohtuullista palvelua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on vähän " väärässä" suunnassa.

Ostelen lastenvaatteita vähän sieltä sun täältä. Bunuellista en esim. pidä. Sinne menen tai soitan vain viimeisessä hädässä. Minusta on hiukan ihmeellinen asenne myyjällä (kauppiaalla?), jos hän ilmoittaa, ettei yhtään tiedä, mitä muita värejä jostain vaatteesta on tai kysymättä jo kertoo, ettei sitten tilaa mitään yksittäiskappaleita tehtaalta.

Bam-Bamista olen ostellut yhtä ja toista. Palvelu vaihtelee suuresti. Pompii on ihan mukava ostospaikka.

Kyllä on vielä tilaa liikkeelle, jossa on hyvä palvelu ja pojillekin enemmän kivoja vaatteita.