Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS plussaajille kysely päivistä

15.11.2005 |

Noita viestejä lukiessa tulee sellainen olo, ettei lääkäritkään ole ihan samaa mieltä keskenään, kuinka noita raskausviikkojen päiviä pitäisi laskea, joten muutama kysymys:

1. koska sinulle tehtiin siirto (PAS)?

2. minä päivänä testasit plussaa?

3. minä päivänä olet menossa ultraan / minä päivänä kävit ultrassa ekan kerran (mitkä viikot omien/lääkärisi laskujen mukaan silloin on menossa)?

4. jos olet jo käynyt ultrassa, näkyikö " pikkuinen" (minkä kokoinen oli), entä näkyikö sydämen syke?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pas tehtiin 23.9. luonnolliseen kiertoon. Siirretty alkio oli 10-soluinen non-top alkio.

2. Hmmm... Ihan ekan plussan testasin Aconin 10:llä jo pp8 eli 1.10.

Apteekin omalla testasin plussan vielä muutamaan otteeseen... 8.10. testin jälkeen aloin uskomaan, että raskaana ollaan!

3. Ekassa ultrassa kävin 1.11. eli silloin siirrosta laskettuna oli rv 7+4 (kun siirtopäivä on rv 2). Ultran mukaan olis ollu rv 7+6. Eli eipä suurta heittoa.

4. Ekassa ultrassa näkyi pikkuruinen asukki 15.3 mm pitkä ja sydämen syke erottui selvästi. Viikon päästä eli 8.11. oli eka neuvola ja myös siellä ultrattiin -pikkuruinen oli kasvanut viikossa lähes sentin eli oli 24.8 mm pitkä. Silloin siirrosta laskettuna olis ollut rv 8+4, mutta uä näytti 9+2. Terveydenhoitajan mukaan parempi niin, että on edellä kuin jälkessä.

Hauska kysely!

Vierailija
2/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.10.

Ekan kerran 13 päivää siirrosta eli 27.10.

3. minä päivänä olet menossa ultraan / minä päivänä kävit ultrassa ekan kerran (mitkä viikot omien/lääkärisi laskujen mukaan silloin on menossa)?

17.11. ja viikot oli 7+1

4. jos olet jo käynyt ultrassa, näkyikö " pikkuinen" (minkä kokoinen oli), entä näkyikö sydämen syke?

näkyi sellainen " toukka" , pituutta 11 mm ja sykkivä sydän näkyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 3.11.2005

- veritesti 15.11.2005 (pp12)

- Ensimmäinen ultra on 7.12. ja aika tuntuu niin kovin pitkältä

- yritän muistaa vastailla tähän sitten ultran jälkeen

SinJoy rv 4+5

Vierailija
4/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.11.2005

Testasin ensimmäisen kerran plussaa pp 11, jolloin tuli ihan selkeä vahva plussaviiva. Varsinainen testaus oli viime perjantaina (pp15) 18.11. ja hCG oli 1 848. Minä olen heti kättelyssä viikoilla 5 eli nyt 5+4, koska meille siirrettiin pakkasesta viikon viljeyssä ollut blastokysta.

Esimmäinen ultra on minullakin 7.12.. Silloin pitäisi olla viikkoja 7+6

Toivotaan kovasti, että näkyisi. Täytyy kyllä sanoa että olen aika hermona tässä vaiheessa. Takana on yksi kohdun ulkoinen raskaus ja yksi keskenmeno. Viikonloppuna taisin unissanikin kokeilla rintojani pariin otteeseen että ovathan ne vieläkin arat... Piinaavat 16 päivää vielä edessä.

Vierailija
5/7 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.10 siirrettiin 3 päivän alkio, joten " hedelmöittyminen" laskettiin tapahtuneeksi 9.10

Testasin 9 päivää siirrosta vaalean haamun ja pari päivää myöhemmin vahvemman. Hcg:t oli pp 13 141 ja pp 19 2440

Kävin ultrassa ekan kerran 14.11. eli 7+1. Klinikalla hedelmöittymispäivä on 2+0.

Näkyi 9,4mm mittainen, vastasi 6+6. Syke oli selvä, näin itsekin :)

t. Pöppis

Vierailija
6/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanantaina 10.10

sunnuntaina 23.10 ja maanantaina 24.10 oli verikoe (HCG arvo 769)

tänään (16.11) 7+4 oli viikot mun mielestä ja lääkäri vahvisti, että näin on.

näkyi " pikkuinen" , muistutti lähinnä maapähkinää :) kokoa oli huimat 12,2mm ja sydän sykki vahvasti.

Vierailija
7/7 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

To 13.10 siirrettiin kaksi nelisoluista alkiota.

pp12 eli 25.10 tuli ohut, mutta selvä viiva kotitestiin. Verikoe pp14 vahvisti asian (hcg 680).

Minulla olisi vasta ensi viikon torstaina (rv8+2) ollut eka ultra hoitopaikassa. Olen kuitenkin vuotanut veristä vuotoa kolmeen otteeseen, joten menin yksityiselle ultraan maanantaina (rv 6+6).

[/quote]

Kaksi sikiötä löytyi omissa sikiöpusseissaan, sykkeet näkyivät ja kuuluivat molemmilta ihanasti :) Koot (jotain 7-9mm) vastasivat viikkoja.

Kiva kysely! Passilla voi hyvin onnistua, onnea kaikille jotka eivät vielä ole plussajunassa :)

Hilmis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän