Onko teillä joitain tiettyjä suosikkiliikkeitä missä asioitte?
Ajattelen kysellä missä olette saaneet hyvää palvelua ja onko teillä suosikkiliikkeitä?
Itse olen ihastunut Ziccoon jossa olen saanut aina loistavaa palvelua,valikoima on hyvä ja just mun makuun :)
Kengät ostetaan Lippulaivan Kenkä Pertistä.Hyvä valikoima,aina löytyy asiakkaalle aikaa.Kiva mennä lasten kanssa,tutut myyjät.
Kommentit (23)
Mielenkiintoista nähdä kuinka kattava ja hieno lastenvaate ja -tarvikekeskittymä Kampinkeskuksesta tulee. Paljonhan sinne on lastenliikkeitä tulossa, saa nähdä sitten mitkä muododtuvat kilpailuvalteiksi. Innolla odotan avajaisia ensi viikolla!
Itse olen vuosi sitten paristi liikkeessä piipahtanut ja silloin palvelu oli ala-arvoista! Samaa sanoi silloin ystäväni ja vanhempani kyseisen liikkeen tiskin takana majailevasta myyjästä, joka ei tervehtinyt eikä liikauttanut eväänsäkään palvellakseen asiakasta! Onkohan puodissa myyjät tai omistaja tai jokin vaihtunut? Tai sitten joku on tehnyt todella suuren ja positiivisen muutoksen itsessään :)
Itse tykkään Stockmannista (myyjiltä saa apua ja palvelu pelaa). Adams Kids on hivenen syrjässä, mutta loistavaa palvelua ja edullisia käyttövaatteita! Bambami on ahdistava (kai minäkin näytän köyhältä ja kurjalta, kun on turha odottaa muuta kuin kurjaa vilkaisua:) Sokoksella lasten kenkäosastolla on turha odottaa apua... Monsoon Forumissa on myös ihana paikka. Hmm.. lista olisi miltei loputon :) Bobolle Jumboon myös positiivinen maininta ;)
asun ja suosikkiliikkeni ovat stocka ja sen ylimmässä kerroksessa oleva Jasmin -liike joka myy ns. merkkitavaraa ( elle, burberry,IKKS...) stocka ei myy täällä enää elleä ollenkaan, eikä N&N joka muuten varsin kattava. Kaikissa palvelu oikein hyvää !!!!!!
Hyvä OULU
Mutta täällä suosikkiliikkeitäni on:
- Jr-pukutalo. On naapurikaupungin lastenvaateliike, joka myy reimaa, mayoralia, lenneä, legoa ym. Varsinkin ulkovaatteet (reimatec) ja legon ja mayoralin vaatteita ostellaan täältä paljon.
- Helsinkiin tullessamme käydään jesperjuniorissa ja bobossa. Jesperjuniorista tulee haettua sellaisia reimatecin värejä joita ei tuo meidän lähiliike ota myyntiin. JJ omista vaatteista en tykkää ja legot ostan tuosta lähiliikeestä.
- Mukelomestassa on hyviä alennuksia ja niissä tulee käytyä, kun on sellaisessa ostoskeskuksessa mistä ruuat haemme.
Pompiissa on todella hyvä palvelu, sieltä ostan yleensä enemmän kuin suunnittelinkaan :). Lapsikin huomioidaan hyvin.
Pikku Kippari on lähin lastenvaatekauppa, mutta ostan sieltä vain pakon edessä. Joskus jos olen mennyt töistä suoraan jakkupuvussa ja laitettuna, niin minuun on suhtauduttu kuin normaaliin asiakkaaseen, mutta yleensä on palvelu (jos sitä on ollut) todella ylenkatsovaa. Harmillista koska siellä on ihan kivoja vaatteita ja olisi kätevän lähellä.
Lisäksi Pompii ja Pikkuväki ovat olleet positiivisa tuttavuuksia. Myös BamBamista olen saanut ihan asiallista palvelua. JesperJunioreista en oikein tykkää, kun ovat niin " rumia" liikkeitä :-/ ,siis vaatteet rumasti aseteltuja ja ilme varastohallimainen...
Kekäle ja Lindex. Päivänsäteestä ostan ulkoiluvaatteet.
Myyjät ovat mukavia ja asiantuntevia ja valikoima hyvä. Suosittelen.:)
(Forumissa ja myös Sellossa) on minusta liikaa tavaraa / rumasti esillä ja heidän sisävaatteista en tykkää yhtään.
Tavarataloista Stockan ja Sokoksen lastenvaateosastoilla on minusta myös hyvää palvelua ja oikein päteväntuntuisia myyjiä / selvästi kiinnostuneita työstään.
Lasten h&m:lla Aleksilla on AINA jono kassalle ja Zarassa ei välttämättä edes ole myyjää lastenkassalla, mutta huonoa palvelua kompensoi kivannäköiset, edulliset vaatteet...
Joitain asiakkaita se varmasti " häiritsisi" , mutta minusta se säästäisi aikaa. En juuri koskaan mene vaan norkoilemaan ja valikoimaa katsomaan, vaan joku ostos on mielessä, mitä tarvitsee.
Samoin voin kiittää Pikkuväkeä hyvästä palvelusta. Stocka on myös takuuvarma.
Pikku-Kipparin asiakas olin n. 5 vuotta, kunnes vihdoin sain tarpeekseni ja siirsin ostot Helsingin liikkeisiin. Siellä asioidessa kuulee sivukorvalla sellaisia myyntipuheita, että painostuksen puolelle menee. Lisäksi ne kerrat, kun olen heidän kauttaan tilannut jotain ovat menneet aivan mönkään. Tavaraa ei ole tilattu/tulossa, mutta silti odotetutetaan monta kuukautta kausituotetta ja valitettavasti ihan valehdellaankin. Valikoimassa ei ole mitään valittamista ja toivottavasti muilla on paremmat kokemukset.
kaupoissa tulee eniten käytyä, lähellä kun ovat. Eli Pikku Kipparista on tullut paljon viime aikoina hankittua vaatteita. Lisäksi H&M ja Lindex ovat suosikkipaikkojani. Välillä poikkean Jesper Juniorissa. Muissa erikoisliikkeissä Helsingin puolella tulee käytyä todella harvoin.
asiakasta ollenkaan (ei tervehditä ja kolme myyjää juoruaa keskenään) tai sitten tulee sellainen fiilis että on pakko ostaa jotain.En osaa selittää sen tarkemmin ;).Mieluummin asioin muualla.BamBam on toinen sellainen liike josta en eritysemmin pidä (ilmapiirin takia).Pikku Kipparissa on kylläkin nättejä vaatteita.
Näissä kaupoissa tulee juostua aikas paljon : )
Hassua! Ajattelen tismalleen samalla tavoin! Olen ajatellut, että näytän jotenkin köyhältä/tomppelilta. Huojentavaa että jollakulla muullakin on siitä liikkeestä sama fiilis.
Minä ostelen paljon Ompun Lindexilta ja HM:ltä. Keskustan Stockalta hamstraan erityisesti alennusmyynneistä.
Ma tykkaan kayda Legon-liikkeessa ja sitten sellaisessa Outletissa, jossa myydaan kaikkia okykalliita ranskalaisia (ja joitain Hilfigerin ja Ralph Laurenin) lastenvaatteita mukavaan hintaan. Aina on -50% ja ale aikoina kaikki vatteet 5-25¿. Myos lastenvaateliike Okaïdi (olisikohan etelaeurooppalainen merkki?) on saannut musta innokkaan asiakkaan (edullisia, sopoja). Kayn toki myos ahkeraan H&M:ssa, Espritissa, Zarassa, Mexxissa ja muissa, mutta noi edella mainitut on suosikkeja.
Suomessa kayn aina Sokoksessa (ja Helsingissa kaydessa Stocmannilla), Jesper & Juniorissa ja Lindexissa.
eli
peruskamat (kuten sukkikset, alusvaatteet, yöpaidat, perustrikoot yms.) ostan H&M:sta tai Lindexiltä
ns. käyttövaatteet ostan yleensä Stockalta, Sokokselta ja Zarasta
" Paremmat" vaatteet ja ulkoiluvaatteet ostan Pompiista, Bam-Bamista, Bunuellista tai Aapiskukosta.
Kaikissa hyödynnän alennusmyyntejä tehokkaasti ;o)
Suosikkejani ovat Lindex, H&M, Sokos ja Prisma, myös Kappahlissa tulee käytyä, sieltä vaan ei ole löytynyt viime aikoina juuri mitään. H&M:n postimyynnistä tulee myös tilattua.
Kivoja vaatteita Pikku Kipparissa on, mutta ikävät, painostavat myyjät.
Mä asioin pääosin Tapiolan H&M:llä, lähes kaikki meidän lasten sisävaatteet on sieltä :) . Jos Tapiolasta on joku koko loppu, ajan usein Ompun H&M:ään, sieltä löytyy kokoja paremmin. Zarassa myös käyn usein ja jonkin verran ostelen.
Merkkiliikkeistä suosikkejani on Pikkuväki ja Pompii, niistä usein ostankin jotain, viimeksi Pompiista lähti mukaan viidet (!, pelästyin itsekin shoppailumaniaani ;-)) kengät, joista neljät oli onneksi alessa. Zicossa on kiva käydä, mutta harvoin sieltä lähtee mitään mukaan. Aapiskukosta ja Bunuelista en pidä. Bobojen valikoimista pidän ja Larussa & Sellossa on ihan kiva piipahtaa.
EnttenTentten tuossa lähes naapurissa Palokankeskuksessa on aivan ihana lastenvaateliike. Meidän poikakin nykyään jo suostuu sinne hyvillä mielin tulemaan, kun muistaa, että siellä pääsee leikkimään.
Myyjät ovat todella ystävällisiä ja auttavat tarvittaessa tai antavat kierrellä rauhassa, jos asiakas niin haluaa. Vaatteet ovat tosiaan ihania ja melkein aina jotain mukaan tarttuukin :o)