Miesystävä pyysi exän veneelle viikonloppuna - mistä voisi kertoa?
Olen tapaillut ihanaa miestä alkuvuoden ja pääsiäisenä mies vei minut kaupunkilomalle, eli vähän vakavammasta on kyse kuin ihan vaan deittailusta.
Nyt sitten koin elämäni järkytyksen, kun mies oli pyytänyt exäänsä kunnostamaan heidän venettä. Kuvien mukaan paikalla oli ollut myös miehen veli ja tämän tyttöystävä, joita minulle ei ole vielä esitelty.
Olemme nyt puineet tätä asiaa töissä kollegojen kanssa kono aamun ja heidän mielestään tällainen on erittäin outoa. Mies siis kertoi minulle lauantaina menevänsä veneelle mutta exää hän ei maininnut. Nyt siis kuvat FB:ssä ja exä mukana. Harmittaa ihan sikana!
Mitä minun pitäisi tehdä? Haluanmtän miehen kokonaan itselleni ja exä sais häipyä v*****n!
Kommentit (48)
Miksi hän laittaisi kuvia tapahtuneesta, jos siinä olisi jotain erityistä salattavaa? :D Lisäksi exät voivat ihan hyvin olla ystäviä keskenään. Vanhempani erosivat lähes kymmenen vuotta sitten, mutta kyllä ovat ihan hyvissä väleissä edelleen. Soittelevat välillä ja auttavat toisiaan milloin missäkin ilman mitään taka-ajatuksia. Ja molemmilla on uudet kumppanit.
Miksei näistä voi puhua sen kumppanin kanssa? Suhde ei oikein toimi, jos asioista ei voi puhua ja loppujen lopuksi mies on ainoa, joka tietää vastauksen kysymyksiisi. Ei tuntemattomat netissä tai työkaverit.
Mitä yhteistä teillä on, jos veneily on miehen rakas harrastus mutta sinä et välitä siitä? Mies tykkää koirista ja on hankkinut niitä kaksi kappaletta ja sinä et tykkää niistä? Hän yrittää kertoa elämästään mutta et tahdo kuunnella? Oliko se ilmainen kaupunkiloma se juttu joka teki miehestä niin ihanan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä arvasin että saan niskaani vittuilua ja kaikkea ilkeyttä, kun pyydän neuvoja täältä palstalta! Mutta en tod ole mikään bimbo enkä wt, vaan esim korkeakoulutettu!
Ja erityisesti ei tarvitse yrittää vähätellä minua, koska me ei tosiaankaan vaan "deittailla" niinkuin joku tuossa yritti väittää, vaan tämä in ihan vakavaa seurustelua kaupunkilomineen ja kesällä ollaan jo sovittu lomat samaksi aikaa, joten todellakin voidaan puhua "meidän elämästä".
En kyllä tajuu mitä sitä exää täytyy tässä roikuttaa mukana kun siitä kerran on saanut eron.
Mä olen esim poistanut kaikki mun exät somesta ja laittanut estot ettei ne etteivät turhaan häiritse.
Juuh en kyllä tajua miksi fiksu ja varakas mies hankki naisen PORVOOSTA!
Täällä ei ole enää mitään nähtävää, olkaa hyvä ja poistukaa, mikäli tämä nainen ei sittenkään asu porvoossa toivon että mies löytää fiksun naisen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä teillä on, jos veneily on miehen rakas harrastus mutta sinä et välitä siitä? Mies tykkää koirista ja on hankkinut niitä kaksi kappaletta ja sinä et tykkää niistä? Hän yrittää kertoa elämästään mutta et tahdo kuunnella? Oliko se ilmainen kaupunkiloma se juttu joka teki miehestä niin ihanan?
Ei vaan meidät esiteltiin yhdessä tilaisuudessa missä minä olin työn puolesta. Ja mies on ihana, koska on just minun tyyppiä, pitkä ja sellainen turvallisesti vähän setämäinen muttei kuitenkaan tylsä vaan huumorintajuinen. Ja fiksu.
Ja kuuntelen häntä kyllä aika oaljon mutta en aina jaksa olla niin kiinnostunut kaikista jutuista, mitkä ei ole niin rekevantteja.
Mun safkis loppuu, pitää mennä puhumaan kolkegojen kanssa mitä mieltä ne on. En ehkä pysty kurjoittamaan tänne mutta luen kyllä
Kaupunkilomille kannattaa ottaa mukaan oma patja. Tulee paljon halvemmaksi kuin seksin osto kadulta.
Okei, paljastui sitten provoksi. Sääli
Laitoin sitten miehelle viestin:
Moi kultarakas! Ihana kevätpäivä ihanan viikonlopun jälkeen sinun kanssa! Joko vene kohta lasketaan vesille? Oliko se vanhempi rouva siinä kuvassa muuten X? En ollut tuntea kun hänellä oli pipo niin syvällä päässä :D Taisi rannalla tuulla? Soittele kun pääset töistä, kautan iltapalaa ;)
Aika hyvä vai mitä? Nyt oottelen vaan vastausta. Eiköhän asia nyt selviä. Hyvä etten ruvennut sähläämään mitään kiihdyksissä vaan päätin odottaa ja hoitaa adian tyylikkäästi.
Kyllä arvasin että saan niskaani vittuilua ja kaikkea ilkeyttä, kun pyydän neuvoja täältä palstalta! Mutta en tod ole mikään bimbo enkä wt, vaan esim korkeakoulutettu!
Ja erityisesti ei tarvitse yrittää vähätellä minua, koska me ei tosiaankaan vaan "deittailla" niinkuin joku tuossa yritti väittää, vaan tämä in ihan vakavaa seurustelua kaupunkilomineen ja kesällä ollaan jo sovittu lomat samaksi aikaa, joten todellakin voidaan puhua "meidän elämästä".
En kyllä tajuu mitä sitä exää täytyy tässä roikuttaa mukana kun siitä kerran on saanut eron.
Mä olen esim poistanut kaikki mun exät somesta ja laittanut estot ettei ne etteivät turhaan häiritse.