Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä pyysi exän veneelle viikonloppuna - mistä voisi kertoa?

Vierailija
11.04.2016 |

Olen tapaillut ihanaa miestä alkuvuoden ja pääsiäisenä mies vei minut kaupunkilomalle, eli vähän vakavammasta on kyse kuin ihan vaan deittailusta.

Nyt sitten koin elämäni järkytyksen, kun mies oli pyytänyt exäänsä kunnostamaan heidän venettä. Kuvien mukaan paikalla oli ollut myös miehen veli ja tämän tyttöystävä, joita minulle ei ole vielä esitelty.

Olemme nyt puineet tätä asiaa töissä kollegojen kanssa kono aamun ja heidän mielestään tällainen on erittäin outoa. Mies siis kertoi minulle lauantaina menevänsä veneelle mutta exää hän ei maininnut. Nyt siis kuvat FB:ssä ja exä mukana. Harmittaa ihan sikana!

Mitä minun pitäisi tehdä? Haluanmtän miehen kokonaan itselleni ja exä sais häipyä v*****n!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, jos en näe tässä ongelmaa? Kuten 8 yllä vastasi, mies ja exä ovat ehkä edelleen kavereita, vene on ehkä yhteinen, veneily on molempien harrastus, exä saattaa tietää kunnostuksesta ja vesillepanosta enemmän kuin poikaystäväsi suku. Näin ainakin minun ja ent. poikaystävän kanssa kävi, kunnes hänen nyksä päätti lunastaa osuuteni veneestä. Exä soittaa minulle edelleen joskus kysyäkseen vinkkejä liittyen veneilyyn. En pidä tätä outona, toivottavasti miehen nyksäkin on sinut asian kanssa.

Niin miksiköhän ihmeessa nyksä lunasti osuutesi? Ehkä hän ei pitänyt sopivana, että miehensä viettää sinun kanssasi kahden niin paljon vapaa-aikaa. Mitenhän olisit suhtautunut asiaan jos tilanne olisi ollut toisin päin? Säästän sinulta vastaamisen vaivan, sillä aiot luultavasti vastata samalla tavalla tietenkin. Niinpä niin.

Vierailija
22/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt suoraan. Ei tuossa kannata kierrellä.

Ainoa syy voi olla se, että tuo porukka on aiemmin harrastanut tiiviisti yhdessä veneilyä ja miehesi haluaa harrastukseen liittyen pitää eksään yhteyttä. Arvelee ettet ehkä ole veneilytyyppiä. Ikävämpää tässä on se, että mies salasi eksän läsnäolon ja toisekseen jos parisuhteessa toisen kanssa niin tuollaiset tiiviit harrastamiset eksän kanssa pitää jättää pois tai kertoa avoimesti omalle puolisolle.

Se, että jotain jättää kertomatta, ei ole salaamista. En minäkään kerro miehelleni ihan kaikkea, mitä päivän aikana teen tai ketä tapaan, silti tarkoitukseni ei ole salata häneltä mitään olennaista.

Aloittaja ei käsittääkseni ole vielä lähelläkään miehen "omaa puolisoa" vaan vasta ihminen, jota tapaillaan tutustumismielessä.

En minäkään kerro miehelleni intiimeistä kohtaamisistani salarakkaani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan miehelle viestin et mikä juttu tää oli?

Älä laita viestiä vaan jutelkaa tuosta miehen kanssa sitten, kun olet rauhallinen. Varmaan itsekin tajuat, että et kerää mitään pisteitä juttelemalla tai tekstaamalla tästä asiasta hysteerisenä.

Vierailija
24/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt suoraan. Ei tuossa kannata kierrellä.

Ainoa syy voi olla se, että tuo porukka on aiemmin harrastanut tiiviisti yhdessä veneilyä ja miehesi haluaa harrastukseen liittyen pitää eksään yhteyttä. Arvelee ettet ehkä ole veneilytyyppiä. Ikävämpää tässä on se, että mies salasi eksän läsnäolon ja toisekseen jos parisuhteessa toisen kanssa niin tuollaiset tiiviit harrastamiset eksän kanssa pitää jättää pois tai kertoa avoimesti omalle puolisolle.

Se, että jotain jättää kertomatta, ei ole salaamista. En minäkään kerro miehelleni ihan kaikkea, mitä päivän aikana teen tai ketä tapaan, silti tarkoitukseni ei ole salata häneltä mitään olennaista.

Aloittaja ei käsittääkseni ole vielä lähelläkään miehen "omaa puolisoa" vaan vasta ihminen, jota tapaillaan tutustumismielessä.

En minäkään kerro miehelleni intiimeistä kohtaamisistani salarakkaani kanssa.

Aivan. Ovat todennäköisesti harrastaneet siellä nelistään ryhmäseksiä, kun mies ei kerran voinut tästä kertoa mitään.

Vierailija
25/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta hyvältä sun kannalta...

Olen ihan poissa tolaltani tämän asian takia! Minun on pakko saada selville onko heidän välillä vielä jotain. Miten otan asian esille?

Muuten oli taas niin ihana pe-la miehen kanssa, vei minut mm ravintolaan ja shoppaamaan. Sitten nyt tämä! Itkettää ja vituttaa!

Etkö sä juuri saanut selville onko heidän välillä jotain??? Et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

Vierailija
26/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei ole ostettavissa kirjoitti:

Vei sinut kaupunkilomalle, ravintolaan, shoppaamaan? Jos haluat edelleen olla vietävänä, niin sitten vain kiltisti nielet kiukkusi ja otat vastaan matkoja ja muita lahjoja.

Jos olet itsenäinen, aikuinen ihminen, niin kysyt kuten aikuinen ihminen, että millaiset suhteet hänellä on exäänsä.

Voinko kysyä häneltä siis mieheltä? Kai minun sitten täytyy...

Tiedän että heidän avioero tuli voimaan viime syksynä. Mies oli esim jouluna käynyt entisten apoivanhempien luona viemässä joulukuusen. Ja on puhunut exän kanssa puhelimessa. Muuten en ole halunnut mitään tietää tästä exästä, joten en ome kysellyt enempää.

Toivon vaan, että hän häviää meidän elämästä!

Mistä ihmeen "teidän" elämästä? Sinulla ja miehellä on omat elämät, vaikka tapailisittekin/seurustelisittekin. Et sinä voi sitä päättää, kenen kanssa mies vapaa-aikansa viettää.

Vierailija
27/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi, niin mies laittoi kyllä meidän kaupunkilomasta ihania kuvia FB:een. Ja tää exä myös kommentoi jotain tai tykkäsi, mutten muista mitä.

Heillä on myös yhteiset koirat jotka on ollut vuorotellen miehellä ja exällä.

Vierailija
28/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi, niin mies laittoi kyllä meidän kaupunkilomasta ihania kuvia FB:een. Ja tää exä myös kommentoi jotain tai tykkäsi, mutten muista mitä.

Heillä on myös yhteiset koirat jotka on ollut vuorotellen miehellä ja exällä.

Noniin rauhoitu siellä sitten! Eikä se mies olisi exästään kuvia faceen laittanut jos olisi jotain salattavaa.

Vierailija
29/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, jos en näe tässä ongelmaa? Kuten 8 yllä vastasi, mies ja exä ovat ehkä edelleen kavereita, vene on ehkä yhteinen, veneily on molempien harrastus, exä saattaa tietää kunnostuksesta ja vesillepanosta enemmän kuin poikaystäväsi suku. Näin ainakin minun ja ent. poikaystävän kanssa kävi, kunnes hänen nyksä päätti lunastaa osuuteni veneestä. Exä soittaa minulle edelleen joskus kysyäkseen vinkkejä liittyen veneilyyn. En pidä tätä outona, toivottavasti miehen nyksäkin on sinut asian kanssa.

Niin miksiköhän ihmeessa nyksä lunasti osuutesi? Ehkä hän ei pitänyt sopivana, että miehensä viettää sinun kanssasi kahden niin paljon vapaa-aikaa. Mitenhän olisit suhtautunut asiaan jos tilanne olisi ollut toisin päin? Säästän sinulta vastaamisen vaivan, sillä aiot luultavasti vastata samalla tavalla tietenkin. Niinpä niin.

Minä en tiedä - etkä sinäkään voi millään tietää - oliko kyse nyksän mustasukkaisuudesta, exän painostuksesta, hyvästä "diilistä" vai nyksän heränneestä veneilyintoudesta. Exään on hyvät välit, eikä missään tapauksessa romanttiset. Ollaan "hyviä jätkiä" keskenämme. Hän on hyvä ystävä ja reilu kaveri, mutta emme missään tapauksessa sovi toisillemme. Tapasimme veneilyharrastuksen kautta ja purjehdimme edelleenkin samassa purjehdusseurassa ja käymme samoissa juhlissa.

Vierailija
30/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilomanne aikana miesystäväsi sai tarpeekseen siitä kuinka toivoit sen ja sen painuvan "v*****n" ja muihin "v***u" sitä ja tätä kommentteihisi. Miesystäväsi haluaa ilmeisesti viettää aikaansa seurassa, jossa osataan kommunikoida muullakin kuin wt-mölinällä. Etsi itsellesi todellinen sielunkumppani jostain lähiöräkälästä.

Vierailija
31/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä vain miehelle että olet paljon epärationaalisenpi ja hankalampi kuin eksänsä jotta tajuaa etsiä täysipäisen naisen.

Vain ihminen kenellä ei ole mitään salattavaa, asiat on käsitelty ja tullaan asiallisesti toimeen voi hoidella eksänsä kanssa vanhat veneet ja koirat sen kummempaa showta, sinä taas vellot ja märiset ja kehität keskenäsi jotain draamaa...

Vierailija
32/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tämä venekuvio menee niin, että vene oli kai puoliksi miehen ja puoliksi exän aluksi. Sitten heidän eron jälkeen heidän omaisuus jaettiin ja vene meni kai exälle. Tai jotain. Mutta mies ja hänen veljensä käyvät sitä kunnostamassa. Mies on kyllä tämän asian mulle selittänyt mutten ihan muista miten se meni. Ehkä se vene olikin edelleen niiden yhteinen. Ei yhtäön kiinnosta veneet ja erityisesti ei kiinnosta mikään exään liittyvä joten en ole ihan selvillä näistä.

Pääasia tässä on kuitenkin, että mies ja exä ovat tavanneet mun selän takana vaikka mies on tapaillut minua jo monta kuukautta! Ja kollegat tsemppaa minua täällä töissä että kyllä he on tärkeitä!

Laita ihmeessä. Ymmärtää mies hyvissä ajoin, millaista naista hän on alkanut tapailla.

Vierailija
33/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies on vienyt koirat exälle kun olen ollut siellä, koska en tykkää koirista.

Eli koirat on enempi kyllä miehen mutta exä hoitaa niitä välillä, esim meidän kaupunkiloman aikana.

Mies on kyllä minulle jotain puhunut tästä exästä ja heidän avioliitosta ja erosta mutta olen aina vaihtanut puheenaihetta, tai en ole silleen kuunnellut, kun minusta ei ole ihan normaalia jos mies puhuu uudelle tyttöystävälle exästään tai ei sitä ole ainakaan mukava kuulla.

Vierailija
34/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tämä venekuvio menee niin, että vene oli kai puoliksi miehen ja puoliksi exän aluksi. Sitten heidän eron jälkeen heidän omaisuus jaettiin ja vene meni kai exälle. Tai jotain. Mutta mies ja hänen veljensä käyvät sitä kunnostamassa. Mies on kyllä tämän asian mulle selittänyt mutten ihan muista miten se meni. Ehkä se vene olikin edelleen niiden yhteinen. Ei yhtäön kiinnosta veneet ja erityisesti ei kiinnosta mikään exään liittyvä joten en ole ihan selvillä näistä.

Pääasia tässä on kuitenkin, että mies ja exä ovat tavanneet mun selän takana vaikka mies on tapaillut minua jo monta kuukautta! Ja kollegat tsemppaa minua täällä töissä että kyllä he on tärkeitä!

Laita ihmeessä. Ymmärtää mies hyvissä ajoin, millaista naista hän on alkanut tapailla.

En ymmärrä miten voit yllättyä siitä, että veneen omistaja on mukana on huoltamassa venettä? "Salasi exän paikallaolon" johtuu luultavasti ihan siitä, että oletti sinun tajuavan miten noi veneen huollot hoidetaan: porukalla (varsinkin omistajan ollessa paikalla). Ihan neuvona, näin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen kannattaa vielä seurata millaista elämää deittisi elää, ja päättää sitten haluatko mahtua mukaan vai et. Tällaista ei kannata mitään juttua nostaa, annat vain itsestäsi epävarman ja ylihysteerisen kuvan.

Vierailija
35/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on make or break hetki. Ei draamaa! Kysy rauhallisesti asiasta, ei ole mitään pahaa jos miehesi on kunnostanut venettä eksän kanssa. Eksät usein on niitä turvallisimpia muita naisia, ovat jääneet vain kuvioon ikäänkuin joku sukulainen, tuttu pitkän ajan takaa. Ja sitten tyydyt miehen vastaukseen ETKÄ ala aina tuoda esiin tätä ja ET luo tästä mitään ikuisuusnarinan aihetta.

Tai toimi noin jos haluat lopettaa suhteen.

Vierailija
36/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veneen kunnostaminen tarjoaa kätevän tekosyyn ajan viettämiselle exän kanssa. On helppo selittää miksi tulee kotiin hikisenä ja selkä naarmuilla.

Vierailija
37/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai mies on vienyt koirat exälle kun olen ollut siellä, koska en tykkää koirista.

Eli koirat on enempi kyllä miehen mutta exä hoitaa niitä välillä, esim meidän kaupunkiloman aikana.

Mies on kyllä minulle jotain puhunut tästä exästä ja heidän avioliitosta ja erosta mutta olen aina vaihtanut puheenaihetta, tai en ole silleen kuunnellut, kun minusta ei ole ihan normaalia jos mies puhuu uudelle tyttöystävälle exästään tai ei sitä ole ainakaan mukava kuulla.

Onpas outoa, kyllä mua ainakin vähän kiinnostaa entinen suhde. En tietenkään halua juurta jaksain niitä asioita kuunnella, mutta onhan joistain asioista vaan hyvä tietää. Ap vaikuttaa hyvin epävarmalta itsestään, jos kaikki exään liittyvä saa heti ahdistusta aikaan.

Vierailija
38/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmasti yrittänyt kertoa näistä venejärjestelyistäkin ja anopin kanssa yhteisomistuksessa olevasta huvilasta ja yritystoiminnasta ja koirista ja miten heidän välit on mutta yksitumaisena alkueläimenä joak haluaa miehen kokonaan itselleen et ole kuunnellut vaan vaihtanut puheenaihetta.

Vierailija
39/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ekana mieleen, että ex ei ole ex ollenkaan. Eikä mies eronnut, kunhan on selittänyt vähän tukevamman valheen toiselle naiselle. Silloin kun olitte kaupunkilomalla mies oli varmaan puolisonsa tiedon mukaan työmatkalla .

Vierailija
40/48 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä peitellä sairalloista mustasukkaisuuttasi kunnes olet saanut suhteenne vakiinnutettua. Voit esimerkiksi teeskennellä tulleesi raskaaksi ja näin nopeuttaa prosessia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän