Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut kolme päivää kännissä. Kyselkää!

Vierailija
11.04.2016 |

Joo eli tosiaan olen juonut lauantaista saakka, enkä aio lopettaa lähiaikoina xD kysykää, koska tylsyys.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

420247 kirjoitti:

Itsellä ollut lyrika kipulääkkeenä nyt vuoden päivät. Ei välttämättä kannata lyrikajurreja pahemmin vedellä, kävelet nimittäin esim telkkarias päin ja sit nakertaa, tai pannutat portaissa yms. Tiedän miten hommat menee trust me! :D Eipä siinä seinienhalauksessa paljoa pointtia ole muutenkaan joten jätähä kolmiot ja kännit pois. Sen mitä tästä koko threadistä käsitän niin olet nuori ja kiinnostas ehkä ruveta "viihteilemään" ihan kunnollakin. Turhaa touhua, onhan se joskus ihan hauskaa mutta ei siin mitään järkeä oo. Paskaa vaan tapahtuu kuitenkin.

Muttajoo onnea kokeisiin (jos oot menossa)!

En siis tahallani "sekakäytä", mutta en saa jättää lääkkeitä pois. Menen kyllä kokeeseen, mutta otan siitä nelosen ja teen sen uusinnassa, että saan lisäaikaa. Tiedän...säälittävää, mutta bilsa kakkonnen on vaikea kurssi.

Vierailija
42/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Mulla henkilökohtaisesti se on lukiosta valmistuminen hyvillä papereilla ja yliopistoon pääseminen. Muilla se, mikä tuntuu hyvältä :)

Jos (/kun) valmistut, onko elämä sitten siinä? Mitä sen jälkeen? Minkä vuoksi valmistuminen on tärkeää, mitä arvoja se palvelee elämässäsi? Haluatko saada rahaa, arvostusta, hauskoja kokemuksia tai vaan päästä mahdollisimman vähällä?

Haluan lääkäriksi. Se on ollut unelmani siitä lähtien kun täytin 11v. Erikoistun varmaan psykiatriaan ja aion sen jälkeen tutkijaksi. Rahalla ei ole niin paljon väliä, kun perintöä tulee tulemaan satojatuhansia euroja ja ennakkoperinto 21- vuotiaana. Arvostus on toki myös syy, mutta vähällä pääseminen ei todellakaan. Jos haluaisin päästä vähällä menisin vain lähihoitajakouluun ja erikoistuisin päihde ja mielenterveystyöhön, tai jotain.

Hyvä, pitäähän sitä unelmia olla. Toivon todella, että pääset opiskelemaan ja jaksat pysyä opinnoissa mukana. Muuten voi olla toimeentulevien vanhempien helmoista kova pudotus, varsinkin jos jo harjoittelet sekakäytön alkeita. Eipä muuten taida humalahakuinen juominen olla kovin suosittu harrastus lääkäreiden keskuudessa, sillä työssä tulee alkoholin haitat näkyviin hieman liiankin konkreettisesti... Niin joo, jokin kysymys. No jos ovet lääkikseen ei aukea, mikä on plan B?

Plan B on vetää itseni hirteen. Kyllä sinne pääsee kun tarpeeksi yrittää. Opinnoissa perässä pysyminen on mt-ongelmien takia vaikeata, mutta yritän parhaani. Keskiarvo on 8,1, mutta olen saanut vain alle 10 kurssia suoritettua. Ja eikös se ollutkin niin, että kellään ei aukea korkki niin, kuin teho-osaston lääkärillä perjantaina :D (joo huono vitsi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on lyrica-resepti? Tiedostatko että niistä saisi ihan kivasti rahaa pimeillä markkinoilla, Lyrica 300mg/levy (14kpl) 92 EUR. Boostaa opioideja tosi hyvin, en kyllä suosittele koska lähtee aika kevyesti henki kyseisellä combolla.

Vierailija
44/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erikoista tuossa nyt on? Mä olen ollut 3 vuotta selvinpäin yhtä kyytiä! Pyri kuule samaan ja tule sitten vasta kyselyttämään.

Vierailija
45/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka helvetin einstein sulla on lääkärinä huhhuh. Taitaa olla yksityiseltä puolelta, eivät varmasti määrää tommosia julkisella puolella nuorelle. Itse olen 25, naamani, hampaani ja kalloni vasaroitiin kirjaimellisesti sisään. Olen käsittämättömissä kivuissa ollut vuoden, ja julkisen huollon lääkärit kauhistelevat sitä että syön 300mg lyrikaa per päivä. On tää kyllä nyt vittu vähän omituista. :D

Mutjoo mun advice on se että jätä noi kaikki, ei voi käydä hyvin jatkuvassa käytössä...

Vierailija
46/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hyi ketipinor, antipsykootti jota määrätään ihan liian kevyesti nuorten masennukseen. Lopeta se ainakin heti jos sulla ei oikeasti ole psykoottisia oireita.

T: 43 ja samalla toinen lukioikäinen lääkikseen tavoitteleva narkkari.

Vierailija
47/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on lyrica-resepti? Tiedostatko että niistä saisi ihan kivasti rahaa pimeillä markkinoilla, Lyrica 300mg/levy (14kpl) 92 EUR. Boostaa opioideja tosi hyvin, en kyllä suosittele koska lähtee aika kevyesti henki kyseisellä combolla.

lyrica on ahdistukseen ja tiedän kyllä, että niillä on arvoa, mutta en saa pitää lääkkeitä itselläni vaan ne jaetaan minulle dosettiin, mutta ehkä joku päivä saan. Tosin en ikinä myisi lääkkeitä, koska omatunto soimaa. Olen myös tietoinen alkoholia ja opioideja boostaavasta vaikutuksesta, mutta ei minulla olekaan mitään pameja, tai muuta sellaista, joten se on aika sama.

Vierailija
48/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

420247 kirjoitti:

Siis kuka helvetin einstein sulla on lääkärinä huhhuh. Taitaa olla yksityiseltä puolelta, eivät varmasti määrää tommosia julkisella puolella nuorelle. Itse olen 25, naamani, hampaani ja kalloni vasaroitiin kirjaimellisesti sisään. Olen käsittämättömissä kivuissa ollut vuoden, ja julkisen huollon lääkärit kauhistelevat sitä että syön 300mg lyrikaa per päivä. On tää kyllä nyt vittu vähän omituista. :D

Mutjoo mun advice on se että jätä noi kaikki, ei voi käydä hyvin jatkuvassa käytössä...

Minulla on vaiheltu lääkkeitä tiuhaan ja edelliset on vaan unohdettu purkaa. Nyt niitä ollaan vähentämässä. Lyricaakin on puolet vähemmän. Ja ihan julkisella nämä on määrätty. Kurjaa, että sulle on käynyt noin. Toivottavasti saat pitää lyricat jos ne sinua auttavat.

Vierailija
49/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja hyi ketipinor, antipsykootti jota määrätään ihan liian kevyesti nuorten masennukseen. Lopeta se ainakin heti jos sulla ei oikeasti ole psykoottisia oireita.

Toisaalta kaikki psyyken lääkkeet ovat omalla tavllaan vaarallisia. SSRI:t ja SNRI:t aiheuttavat minulle manian, deprakine lihottaa ja aiheutta hedelmällisessä iässä oleville naisille polykystistä munasarjasyndroomaa. Trisykliset tappavat pienilläkin yliannostuksilla helposti, samoin, kuin lito. Oikeasti ketipinor on psyyken lääkkeistä aika harmiton vaihtoehto.

Vierailija
50/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kaikki psyyken lääkkeet ovat omalla tavllaan vaarallisia. SSRI:t ja SNRI:t aiheuttavat minulle manian, deprakine lihottaa ja aiheutta hedelmällisessä iässä oleville naisille polykystistä munasarjasyndroomaa. Trisykliset tappavat pienilläkin yliannostuksilla helposti, samoin, kuin lito. Oikeasti ketipinor on psyyken lääkkeistä aika harmiton vaihtoehto.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ketiapiini#Sivuvaikutukset Noh, en ihan kevyesti itse söisi kyllä. Tuolla mainittujen lisäksi ainakin itsetuhoisuus ja itsetuhoiset ajatukset ja kohonnut itsemurhariski varsinkin ensimmäisinä käyttökuukausina yleinen ja lihottaa se ketiapiinikin. Itse varmaan kinuaisin jotain voxran tyyppistä jos lähtisin masennukseeni hoitoa hakemaan. Mutta kiva jos sinulle toimii :3

Vierailija
51/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli tosiaan olen juonut lauantaista saakka, enkä aio lopettaa lähiaikoina xD kysykää, koska tylsyys.

Ai sulla on juodessakin tylsää. Mahdat olla tylsä ihminen.

Juo kuukausi 24/7 ja tule sitten keulimaan.

Vierailija
52/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ketiapiini#Sivuvaikutukset Noh, en ihan kevyesti itse söisi kyllä. Tuolla mainittujen lisäksi ainakin itsetuhoisuus ja itsetuhoiset ajatukset ja kohonnut itsemurhariski varsinkin ensimmäisinä käyttökuukausina yleinen ja lihottaa se ketiapiinikin. Itse varmaan kinuaisin jotain voxran tyyppistä jos lähtisin masennukseeni hoitoa hakemaan. Mutta kiva jos sinulle toimii :3

Minulla kyseessä ei olekaan masennus vaan bipolaari, bulimia, nuoriúuden epävakatta, impulsiivisuutta ja itsetuhoitsuutta ilmenee kausittain.

Vierailija
53/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joisin kyllä, jos ois rahaa.

Vierailija
54/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyseessä ei olekaan masennus vaan bipolaari, bulimia, nuoriúuden epävakatta, impulsiivisuutta ja itsetuhoitsuutta ilmenee kausittain.

Okei, ehkä sitten. Miten koet lääkityksesi auttavan sinua?

Vierailija
55/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä ajatellut, miten alkoholinkäyttösi tulee mahdollisesti muuttumaan sitten, kun pystyt viimein itse ostamaan väkeviä?

Tuli vain mieleen tuosta, kun mainitsit eräässä viestissä (jos se nyt edes oli sinulta, Ap), että tämänhetkinen humalasi on lähestulkoon ensikännikokemus sinulle. Nimimerkillä itsekin koin ensikännini 17-vuotiaana, minkä jälkeen 18 vuotta täytettyäni join muutaman siiderin siellä täällä ja hampaat irvessä maistelin kavereiden halpisviinejä ja kissankuselta maistuvia "drinksuja", mutta sen jälkeen mulla olikin n. 3 vuoden tauko etten juonut lähestulkoon _ollenkaan_. En vain pitänyt alkoholin mausta, joten en koskaan saanut pakotettua itseäni juomaan niin paljon, että olisin tullut läheskään ensikänniäni vastaavaan humalaan (minkä muistan/muistin pääasiassa hauskana kokemuksena), enkä siksi halunnut edes tuhlata rahojani siihen.

KUNNES kerran hetken mielijohteesta päädyin ostamaan kirkasta ja riipaisin elämäni ensimmäiset kunnon kännit (21-vuotiaana).

Siitä lähtien olenkin kuulunut siihen rasittavaan ihmisryhmään, jolle alkoholi on humaltumisen väline, ei seurajuoma. Virallisten tilaisuuksien maljannostajaiset ja tyttöjen iltojen "noniin, tytöt, nyt kilistellään!" menee edelleen hampaat irvessä, mutta kalsarikänneistä kotisohvalla läppärin ääressä on tullut vähän turhankin tuttu harrastus... Kaveriporukan illanistujaisissa olen siis joko verrattavissa "tylsään absolutistiin" (jos ei ole aikaa ja/tai resursseja heittää perseitä olalle) tai sitten olen se, joka on aivan änkyrässä jo iltakahdeksalta ja simahtaa 90% tapauksista ennen puoltayötä.

Vierailija
56/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tulet toimeen vanhempiesi kanssa? Ovatko he etäisiä uravanhempia?

Vierailija
57/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joisin kyllä, jos ois rahaa.

Aina saa rahaa kun ottaa vanhoilta ukoilta suihin tai antaa persettä, sama mitä sukupuolta olet.

58/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on mennyt rahaa?

17 euroa. Pullo last mangoa, last pineapple ja kaksi euroa hakuja, koska oon kadottanut henkkarini. Vielä puoli pulloa pineapplea jäljellä.

Painatko 10 kiloa?

Vierailija
59/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on mennyt rahaa?

17 euroa. Pullo last mangoa, last pineapple ja kaksi euroa hakuja, koska oon kadottanut henkkarini. Vielä puoli pulloa pineapplea jäljellä.

Painatko 10 kiloa?

Oletko Arman Alizad?

Vierailija
60/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ehkä sitten. Miten koet lääkityksesi auttavan sinua?

No en tiedä. Aika turhalta se tuntuu, koska kyseistän koko bipolaarin olemassaolon.