Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut kolme päivää kännissä. Kyselkää!

Vierailija
11.04.2016 |

Joo eli tosiaan olen juonut lauantaista saakka, enkä aio lopettaa lähiaikoina xD kysykää, koska tylsyys.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sua aika lailla vanhempi ja omaan toki hyvän viinapään (tai hyvän ja hyvän, kun ei se ylenmääräinen brenkkuilu oo millään päällä järkevää), mut aika pienellä määrällä pystyt olemaan "kännissä" kolme päivää.

Itsellänihän on niin kaamea morkkis (taas) pelkästään  baareissa tuhlatusta viikonlopusta, että taidan jättää nyt tyystin puuhan teille nuoremmille. Alkoholistiksi ei kannata sunkaan ruveta, siitä ei seuraa muuta kuin tyhmentymistä, velkaantumista ja epäonnistumisen tunteita.

-N32

Meillä on suvussa aika paljon alkoholismia äidin puolella, mutta kaikki heistä ovat eläneet pitkän elämän ja pystyneet käymään töissä jne. joten en usko, että minulle käy mitään. Kyllä mullakin tulisi morkkis baarissa käytetystä rahoista, koska se tuppaa olemaan niin hemmetin kallista xD

Vierailija
22/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Mulla henkilökohtaisesti se on lukiosta valmistuminen hyvillä papereilla ja yliopistoon pääseminen. Muilla se, mikä tuntuu hyvältä :)

Jos (/kun) valmistut, onko elämä sitten siinä? Mitä sen jälkeen? Minkä vuoksi valmistuminen on tärkeää, mitä arvoja se palvelee elämässäsi? Haluatko saada rahaa, arvostusta, hauskoja kokemuksia tai vaan päästä mahdollisimman vähällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet juonut 15euron edestä mietoja liköörejä 2 vrk ajan.. Ja pitäis kysyä sulta jtn asiaan liittyen näemmä kun sul on tylsää. Noh, ootko sä nyt sit kännissä? En mä muuta keksi kysyy :D

Vierailija
24/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, miten pystyt? Itselle tuli krapula ja morkkis kahdesta viinilasillisesta.

Vierailija
25/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla henkilökohtaisesti se on lukiosta valmistuminen hyvillä papereilla ja yliopistoon pääseminen. Muilla se, mikä tuntuu hyvältä :)

Jos (/kun) valmistut, onko elämä sitten siinä? Mitä sen jälkeen? Minkä vuoksi valmistuminen on tärkeää, mitä arvoja se palvelee elämässäsi? Haluatko saada rahaa, arvostusta, hauskoja kokemuksia tai vaan päästä mahdollisimman vähällä?

Haluan lääkäriksi. Se on ollut unelmani siitä lähtien kun täytin 11v. Erikoistun varmaan psykiatriaan ja aion sen jälkeen tutkijaksi. Rahalla ei ole niin paljon väliä, kun perintöä tulee tulemaan satojatuhansia euroja ja ennakkoperinto 21- vuotiaana. Arvostus on toki myös syy, mutta vähällä pääseminen ei todellakaan. Jos haluaisin päästä vähällä menisin vain lähihoitajakouluun ja erikoistuisin päihde ja mielenterveystyöhön, tai jotain.

Vierailija
26/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sua aika lailla vanhempi ja omaan toki hyvän viinapään (tai hyvän ja hyvän, kun ei se ylenmääräinen brenkkuilu oo millään päällä järkevää), mut aika pienellä määrällä pystyt olemaan "kännissä" kolme päivää.

Itsellänihän on niin kaamea morkkis (taas) pelkästään  baareissa tuhlatusta viikonlopusta, että taidan jättää nyt tyystin puuhan teille nuoremmille. Alkoholistiksi ei kannata sunkaan ruveta, siitä ei seuraa muuta kuin tyhmentymistä, velkaantumista ja epäonnistumisen tunteita.

-N32

Meillä on suvussa aika paljon alkoholismia äidin puolella, mutta kaikki heistä ovat eläneet pitkän elämän ja pystyneet käymään töissä jne. joten en usko, että minulle käy mitään. Kyllä mullakin tulisi morkkis baarissa käytetystä rahoista, koska se tuppaa olemaan niin hemmetin kallista xD

Harvempi meistä muuttuu myöskään fiksummaksi kännissä, joten mun morkkis liittynee enempi ja useimmiten siihen. Jossain vaiheessa se terveyskin alkaa kiinnostaa ja vaikka meidänkin suvun alkoholistit ovat eläneet pitkään, niin ei ketään heistä, ennen fiksuista tyypeistä, kovin älykkö ole enää myöhemmällä ryyppäysiällään olleet. Se ei ole hieno tunne huomata tyhmentyvänsä ihan omasta syystään.

Mutta etköhän sä nää oo miettinyt jo itsekin.

Vierailija
27/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

420247 kirjoitti:

Siis olet juonut 15euron edestä mietoja liköörejä 2 vrk ajan.. Ja pitäis kysyä sulta jtn asiaan liittyen näemmä kun sul on tylsää. Noh, ootko sä nyt sit kännissä? En mä muuta keksi kysyy :D

teknisesti ottaen hedelmäviinejä. En voi sanoa olevani kännissä, mutta alkoholi+lyrica=lievä hiprakka. Kukaan täällä ei taida uskoa, että olin aika sekäisin, mutta haluan muistuttaa omaavani huonon viinapään ja vahvoja lääkkeitä.

Vierailija
28/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N32

Harvempi meistä muuttuu myöskään fiksummaksi kännissä, joten mun morkkis liittynee enempi ja useimmiten siihen. Jossain vaiheessa se terveyskin alkaa kiinnostaa ja vaikka meidänkin suvun alkoholistit ovat eläneet pitkään, niin ei ketään heistä, ennen fiksuista tyypeistä, kovin älykkö ole enää myöhemmällä ryyppäysiällään olleet. Se ei ole hieno tunne huomata tyhmentyvänsä ihan omasta syystään.

Mutta etköhän sä nää oo miettinyt jo itsekin.

Itseasiassa en ole miettinyt, mutta kiitos, kun annoit ajattelun aihetta. 

Vierailija
29/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on mennyt rahaa?

17 euroa. Pullo last mangoa, last pineapple ja kaksi euroa hakuja, koska oon kadottanut henkkarini. Vielä puoli pulloa pineapplea jäljellä.

Eli tasainen 0.1 promillen känni on ollut päällä jo toista vuorokautta? Kova kännäämään.

En ole tissutellut vaan vetäneet kaiken kerralla. Lisäksi mulla on edelleen lääkkeet jotka tekevät sen, että näilläkin juomisilla olen ollut aika sekaisin. Lisäksi olen todella nuori ja aika kokematon.

Eli olit 3 tuntia kännissä ja sitten kaksi ja puoli päivää mietit tätä aloitusta? Oikeasti nyt, ei kukaan pysyy tuolla määrällä "kännissä", sietokyky nousee lyhyessäkin ajassa. Tämä kuulostaa nyt aika "ensikänni"-jutulta koko homma. Emme ole "valtavan huolissamme" sinusta, sillä keskivertoihminenkin on tämän mittapuun mukaan kännissä joka viikonloppu 3 päivää (pari lasia punkkua, lauantaina saunaolut ja sunnuntaina nurmikonajeluolut). Jiihaa.

Vierailija
30/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on mennyt rahaa?

17 euroa. Pullo last mangoa, last pineapple ja kaksi euroa hakuja, koska oon kadottanut henkkarini. Vielä puoli pulloa pineapplea jäljellä.

Eli tasainen 0.1 promillen känni on ollut päällä jo toista vuorokautta? Kova kännäämään.

En ole tissutellut vaan vetäneet kaiken kerralla. Lisäksi mulla on edelleen lääkkeet jotka tekevät sen, että näilläkin juomisilla olen ollut aika sekaisin. Lisäksi olen todella nuori ja aika kokematon.

Eli olit 3 tuntia kännissä ja sitten kaksi ja puoli päivää mietit tätä aloitusta? Oikeasti nyt, ei kukaan pysyy tuolla määrällä "kännissä", sietokyky nousee lyhyessäkin ajassa. Tämä kuulostaa nyt aika "ensikänni"-jutulta koko homma. Emme ole "valtavan huolissamme" sinusta, sillä keskivertoihminenkin on tämän mittapuun mukaan kännissä joka viikonloppu 3 päivää (pari lasia punkkua, lauantaina saunaolut ja sunnuntaina nurmikonajeluolut). Jiihaa.

Tämä aloitus oli impulssiivinen päätös. Melkein ensikänni tämä kyllä oli ja tiedän kyllä, ettei kukaan usko, mutta se ei muuta totuutta.

Vierailija
31/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Voi luoja. Hävettää, toivottavasti salaat tän asian kaikilta lähipiiriläisiltäsi.

Vierailija
32/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw spoileri: olen 16v viiltelijä ketjun ap ;D

Vierailija
33/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

btw spoileri: olen 16v viiltelijä ketjun ap ;D

Ööö mitä vittua? Mee muualle provoilemasta.

Vierailija
34/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Voi luoja. Hävettää, toivottavasti salaat tän asian kaikilta lähipiiriläisiltäsi.

paremmin kun luuletkaan. 

Vierailija
35/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen ja psykiatrian tutkijaksi... teet siis lukiolaisena empiiristä sekakäytön tutkimusta parhaillaan? Miten kirjaat tutkimustulokset? Onko lääkefirma tutkimuksesi rahoittajana? Onko tullut vastaan jotain yllättävää? Onko pohjatyöt tehty ja lähdeaineisto tutkittu?

Vierailija
36/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa tulla kysymään, että miten ihmeessä olet jaksanut humalaa kokonaiset kolme päivää, kun itselleni tekee rankkaa toisinaan jo se yksikin ilta (vaikka olen "vasta" 22-vuotias), mutta ilmeisesti olitkin sitten juonut vähän kohtuullisemmin kuin mun mielikuvissani. :D Mutta vähän kyllä kuulostaa omaan korvaan hurjalta toi viina+lääkeet -kombo, vaikken tiedäkään millaisista lääkkeistä tarkalleenottaen on kyse. Hei, siinähän sulle kysymys; mitä lääkkeitä noi on, mitä varten ne on?

Vierailija
37/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkikseen ja psykiatrian tutkijaksi... teet siis lukiolaisena empiiristä sekakäytön tutkimusta parhaillaan? Miten kirjaat tutkimustulokset? Onko lääkefirma tutkimuksesi rahoittajana? Onko tullut vastaan jotain yllättävää? Onko pohjatyöt tehty ja lähdeaineisto tutkittu?

Ei vittu repesin xD Tää on kyllä ketjun paras kommentti. Piristi päivääni. Päiväkirjaan ajattelin kirjata. Tutkimuksen rahoittavat äidiltä saadut rahat. Yllätysmomentti oli se, miten voimakkaasti lääkkeet voimistavat vaikutusta. Toi viimeinen tais unohtua, paitsi, että tutkin av:lta ketpinorin vaikutuksia alkohmahoolin kanssa.

Vierailija
38/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut lyrika kipulääkkeenä nyt vuoden päivät. Ei välttämättä kannata lyrikajurreja pahemmin vedellä, kävelet nimittäin esim telkkarias päin ja sit nakertaa, tai pannutat portaissa yms. Tiedän miten hommat menee trust me! :D Eipä siinä seinienhalauksessa paljoa pointtia ole muutenkaan joten jätähä kolmiot ja kännit pois. Sen mitä tästä koko threadistä käsitän niin olet nuori ja kiinnostas ehkä ruveta "viihteilemään" ihan kunnollakin. Turhaa touhua, onhan se joskus ihan hauskaa mutta ei siin mitään järkeä oo. Paskaa vaan tapahtuu kuitenkin.

Muttajoo onnea kokeisiin (jos oot menossa)!

Vierailija
39/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikeissa tulla kysymään, että miten ihmeessä olet jaksanut humalaa kokonaiset kolme päivää, kun itselleni tekee rankkaa toisinaan jo se yksikin ilta (vaikka olen "vasta" 22-vuotias), mutta ilmeisesti olitkin sitten juonut vähän kohtuullisemmin kuin mun mielikuvissani. :D Mutta vähän kyllä kuulostaa omaan korvaan hurjalta toi viina+lääkeet -kombo, vaikken tiedäkään millaisista lääkkeistä tarkalleenottaen on kyse. Hei, siinähän sulle kysymys; mitä lääkkeitä noi on, mitä varten ne on?

Lääkkeet on siis ketipinor 200mg, lamictal 300mg, lyrica 75mg, abilify 10mg, ja lito 600mg. Syön niitä psyyken ongelmiini.

Vierailija
40/71 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan lääkäriksi. Se on ollut unelmani siitä lähtien kun täytin 11v. Erikoistun varmaan psykiatriaan ja aion sen jälkeen tutkijaksi. Rahalla ei ole niin paljon väliä, kun perintöä tulee tulemaan satojatuhansia euroja ja ennakkoperinto 21- vuotiaana. Arvostus on toki myös syy, mutta vähällä pääseminen ei todellakaan. Jos haluaisin päästä vähällä menisin vain lähihoitajakouluun ja erikoistuisin päihde ja mielenterveystyöhön, tai jotain.

Hyvä, pitäähän sitä unelmia olla. Toivon todella, että pääset opiskelemaan ja jaksat pysyä opinnoissa mukana. Muuten voi olla toimeentulevien vanhempien helmoista kova pudotus, varsinkin jos jo harjoittelet sekakäytön alkeita. Eipä muuten taida humalahakuinen juominen olla kovin suosittu harrastus lääkäreiden keskuudessa, sillä työssä tulee alkoholin haitat näkyviin hieman liiankin konkreettisesti... Niin joo, jokin kysymys. No jos ovet lääkikseen ei aukea, mikä on plan B?