Kamala halipula ja miehen kaipuu :/
Olisipa jo yö, niin voisin halia tyynyä siihen asti, että nukahdan. :(
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
No täällä olis sylipaikka vapaana. Sisältää koskettelua, paljon pusuja, silittelyä, lämpöä ja läheisyyttä. Kuvitelkaa semmonen tunnin-pari halipususessio ennen nukkumaanmenoa ja ehkä muutakin. Aamulla herättäis lusikassa ja tuntisit mun...
Odotan sinua.
😍
Minä juuri tein aloitteen seksisuhteeseen. Haluaisin enemmän, mutta odotellessa kai seksikin on parempi kuin ei mitään. Vapaa mies, en tiedä vielä, miksi ei halua parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä juuri tein aloitteen seksisuhteeseen. Haluaisin enemmän, mutta odotellessa kai seksikin on parempi kuin ei mitään. Vapaa mies, en tiedä vielä, miksi ei halua parisuhdetta.
Mies tietää, että notkut av:lla boostailemassa panoistasi, ei halua sellaisen kanssa parisuhteeseen vaikka suostuukin sutimaan tupsukkaasi.
Vierailija kirjoitti:
No täällä olis sylipaikka vapaana. Sisältää koskettelua, paljon pusuja, silittelyä, lämpöä ja läheisyyttä. Kuvitelkaa semmonen tunnin-pari halipususessio ennen nukkumaanmenoa ja ehkä muutakin. Aamulla herättäis lusikassa ja tuntisit mun...
Odotan sinua.
Aamuerektio on ihan parasta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua.
Mielenkiintoista. Itse pidän aamupanoa parempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan sinua.
Mielenkiintoista. Itse pidän aamupanoa parempana.
Siihenhän se johtaa. Minusta kuitenkin paras hetki on herääminen siihen, että miehellä seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisiko naiset tutustumisen jälkeen poistaa läheisyydenkaipuuta sinkkumiehen kanssa? Enkä tarkoita seksiä
Kyllä
Mistä sinunlaisen naisen voisi löytää ja miten ehdottaa tuollaista järjestelyä?
Täältä minut löytää ja ehkä jostain muualtakin. Tuskin kylläkään minua viereesi haluaisit..
Mistäs sinunlaisen miehen löytää?
Miksi en haluaisi? Minut löytäisi netistä parhaiten, koska omat piirini on valitettavan miesvaltaiset.
Kiltin miehen halaus ei kuitenkaan teille kelpaisi.
Mullaki on halipula, mutta haluaisin naisen :(
Olisi ihana löytää "se oikea", mutta kun se on vaikeaa ja parisuhde on muutenkin hirveen monimutkainen systeemi, pitäisi ihastua, rakastua ja jakaa kaikki ja vielä sietää toisen huonot puolet. Heterona ois helpompaa kun olisi enemmän valinnan varaa, mutta eipä voi mitään.
Onneksi tykkään olla yksin ja toinen kissoista on sylivauva, niin voi sitä halia aina pahimman puutteessa... nyyh
Vierailija kirjoitti:
Siihenhän se johtaa. Minusta kuitenkin paras hetki on herääminen siihen, että miehellä seisoo.
Silloin juuri on kiva painautua toista vasten ja suudella kaulaa. Silitellä masua ja viedä käsi ylemmäs. Koskettaa hellästi rintaa, suudella huulia... Tuntea toisen lämpö ja kun hän painaa lantiollaan vastaan.
- Viesti 19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että notkut av:lla boostailemassa panoistasi, ei halua sellaisen kanssa parisuhteeseen vaikka suostuukin sutimaan tupsukkaasi.
Ei kyse ole minusta. Löysin miehen netistä, emme ole vielä tavanneet.
Onneks mulla on mies, vaikken sitä rakastakaan, niin ei seksiä on jos tahdon. Mies rakastaa kai minua.
Vierailija kirjoitti:
Kiltin miehen halaus ei kuitenkaan teille kelpaisi.
Anteeksi vaan "kiltti mies", mutta johan tuossa kysymyksessä paistaa kilometrien päähän katkeroituneen semi-naisvihaajan kyyninen asenne. Mies jota pitäisi vetää perässä kun kivesrekeä (ei kirjoitusvirhe) ja joka kiittää seksistä ja itkeekin vähän. Kysymykseen mitä tehtäisiin? Kiltti mies vastaa "emmä tiedä tai ihan sama" ja hänen kanssaan ajanvietto on yhtä hauskaa kun erämaamökkeily humalaisen Matin kanssa, kun tämä on saanut uuden puukon.
Pelottaisi vähän halata...
Ja tämä ihan näin mieskollegana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisiko naiset tutustumisen jälkeen poistaa läheisyydenkaipuuta sinkkumiehen kanssa? Enkä tarkoita seksiä
Kyllä
Täältä minut löytää ja ehkä jostain muualtakin. Tuskin kylläkään minua viereesi haluaisit..
Mistäs sinunlaisen miehen löytää?Miksi en haluaisi? Minut löytäisi netistä parhaiten, koska omat piirini on valitettavan miesvaltaiset.
Ei kukaan ole tähänkään mennessä halunnut.
Okei. :) Voisiko sinut löytää jostain yksityisemmästä paikasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Mistäs sinunlaisen miehen löytää?Miksi en haluaisi? Minut löytäisi netistä parhaiten, koska omat piirini on valitettavan miesvaltaiset.
Okei. :) Voisiko sinut löytää jostain yksityisemmästä paikasta?
Ehkä. Mistä päin olet?
Vierailija kirjoitti:
Ja panettaa. : /
Itse haluaisin vain halia ja pusia naisen kanssa ja katsoa sängystä vaikkapa jotain elokuvaa, mutta kun naiset haluaa aina panna. Ei voi koskaan koskea tai halia, kun naiset kiihottuu ja sitten suuttuvat, jos eivät saa seksiä. Ja sitten ei saa koskea moneen päivään, kun kuulemma kiihotan naisen tahallani ja sitä ei saa tehdä jos ei ole valmis seksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyse ole minusta. Löysin miehen netistä, emme ole vielä tavanneet.
Juuri niin ja olet jo av:lla kertomassa...ei parisuhteseen, siskoseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Okei. :) Voisiko sinut löytää jostain yksityisemmästä paikasta?Ehkä. Mistä päin olet?
Kaukana kaikista niin kuin aina. :/
Itä-Suomi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Okei. :) Voisiko sinut löytää jostain yksityisemmästä paikasta?Ehkä. Mistä päin olet?
Kaukana kaikista niin kuin aina. :/
Itä-Suomi...
Niin olet kaukana...
Ehkä muutakin. 3h väittelysessio maareformista?
tuntisit mun... valmistaman aamupalan tuoksun?