Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa. Vihloo oikealla alavatsaan. Auttakaa! :(

Vierailija
10.04.2016 |

Mulla on nyt viikonlopun alkanut vihlomaan aina silloin tällöin oikealle alavatsaan. Kipu ei ole voimakasta, mutta inhottavaa. Tuntuu esim. venytellessä, asentoa vaihtaessa tai ihan muuten vaan. Äsken menin selälleeen ja painelin vatsaa, jolloin löysin suunnilleen oikean munasarjan kohdalta kipupisteen, johon sattuu kovasti. Vasemmalla puolella ei kipua tunnu. Kokemuksia tällaisesta? Menenkö turhan takia lääkäriin ja menenkö jo huomenna? Mihinkään yksiiselle minulöa ei ole varaa (olen vasta valmistunut)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jos olet huolestunut. Itselläni oli vesikystiä, vai mitä ne oli. Vaarattomia ja puhkesivat omia aikojaan. Niissä oli ikävä kipu välillä.

Vierailija
2/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio? Mulla tuntuu joskus monta päivää jomotusta ja viiltävääkin kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs jotain. 

"Yleinen syy naisen alavatsakipuihin on myös äkillinen kohtu- tai munasarjatulehdus."

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/tunnista_yllattava_vatsakipu

Vierailija
4/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio mulla oli viikko sitten, joten siitä ei johdu. Aiheuttaako kystat kipua, kun painelee vatsaa? Mulla tuo vihlonta säteilee välillä nivuseenja alaselkäkin välillä kipeä. Jotenkin vaan tuntuu nololta mennä lääkäriin :(

-ap

Vierailija
5/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs jotain. 

"Yleinen syy naisen alavatsakipuihin on myös äkillinen kohtu- tai munasarjatulehdus."

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/tunnista_yllattava_vatsakipu

No jos vatsakipu on useita päiviä ilman kuumetta tai oireiden pahenemista, niin tuskin kovin ärhäkkä tulehdus kuitenkaan...

Vierailija
6/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kysta oireilla näin? Menin tietenkin googlettamaan ja löytyi munasarjasyöpää ym.

Onko kellään muulla ollut tällaista ja osoittautunut vaarattomaksi? :(

-ap

Vierailija
7/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipujen syyhän kannattaa aina selvittää jo ihan oman mielenrauhankin takia! Itsellä ollut oikeassa munasarjassa kysta parikin kertaa, joiden takia ollut samanlaisia tuntemuksia. Kystat ovat hävinneet tähän mennessä itsekseen.

Vierailija
8/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene kakalle. t. lääkäri

Vierailija
9/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäke tai kysta munasarjoissa/ovulaatiokipu. Jos kipu kovenee, tulee kuumetta--> polulle. Umpilisäke siis oikealla alavatsalla.

Vierailija
10/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni huolettaa kovasti, mutta samalla tuntuu, että on "liian pieni syy" mennä lääkäriin. Toisaalta mulla on omakohtainen kokemus kohdunulkoisesta raskaudesta, joka oirehti niin epämääräisesti ja lievästi, että oli ehtinyt vuotaa vatsaonteloon päivien ajan ja oli vain ajan kysymys, että munanjohdin olisi revennyt kokonaan. Vielä lääkäriin jonottaessani mietin, että tulinkohan turhien vaivojen takia, vaikka lopulta samantien vietiin leikkuriin vastaanotolta!

Nyt en voi olla raskaana onneksi sentään.

-ap

Vierailija
11/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipujen syyhän kannattaa aina selvittää jo ihan oman mielenrauhankin takia! Itsellä ollut oikeassa munasarjassa kysta parikin kertaa, joiden takia ollut samanlaisia tuntemuksia. Kystat ovat hävinneet tähän mennessä itsekseen.

Onko kystat todettu ultraamalla ja jäätiinkö niitä seuraamaan, että häviävät?

-ap

Vierailija
12/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kokemuksia tällaisesta?

-ap

Vierailija
13/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kystat todettu ultraamalla ja jäätiinkö niitä seuraamaan, että häviävät?

-ap

Ultrattiin kyllä ja seurailtiin :)

Vierailija
14/14 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän