Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reppana kysyy. Mistä voimia muuttaa omaa elämäänsä?

Vierailija
10.04.2016 |

Olen luultavasti syrjäytynyt. Ahdistaa joka päivä. Välillä olen lähes syömättä joitain päiviä koska en vain pysty menemään kauppaan. En osaa nimetä tunnetta, joka iskee tällaisella hetkellä. Alan vain lykätä asiaa kunnes se on myöhäistä ja ajattelen että huomenna sitten. Ja se huominen menee samalla lailla.
En tiedä tuliko ensin tämä mielen epätasapaino vai työttömyys. Mutta yhdessä lamauttavat minut ja eristävät. Mistä saisin voimia muuttaa elämääni? Hakeutua esimerkiksi kuntouttavaan työtoimintaan? Mitä minun pitäisi tehdä :(
Olen 28 v nainen. Asun yksin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavaan ehkä????

Vierailija
2/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin? Lääkitys voisi olla ainakin alkuun sun kohdalla ihan hyvä. Jokin ahdistuneisuushäiriö sulla saattaisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sosiaalisten tilanteiden pelko?

Vierailija
4/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo puuskat ovat luultavasti ahdistusta. Et pääse yli kynnyksen ja saa aloitettua toimintaa, joka kuitenkin on ihan yksinkertainen? Pienistä askelista, mene lääkäriin ja sano että tarvitset apua. Pyydä päästä mielenterveystoimistoon.

Vierailija
5/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitytään yhdessä johonkin kulttiin ja juodaan mukeista jotain joka poistaa kaiken ahdistuksen.

Vierailija
6/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko minäkin liittyä tuohon mukikulttiin? Kuulostaa ihanalta :)

Vierailija
7/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo puuskat ovat luultavasti ahdistusta. Et pääse yli kynnyksen ja saa aloitettua toimintaa, joka kuitenkin on ihan yksinkertainen? Pienistä askelista, mene lääkäriin ja sano että tarvitset apua. Pyydä päästä mielenterveystoimistoon.

Eivät tuon tyyppiset mielenterveysongelmat ole lääkärin asia. Paitsi silloin, jos haluaa niihin lääkitystä.

Vierailija
8/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olet nainen. 

Kyllä kohta joku monacon ruhtinas tai muu miljonääri mololeuka löytää sut ja sitten lehottelet tuhlaten miljoonia vuodessa ja kertoilet mahtavasta elämästäsi akkojen paskalehdissä. 

Kärsivällisyyttä. 

Vierailija
9/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen psykologille tai psykiatrille. Olen ollut lähes yhtä lamaantunut paniikkihäiriön+ahdistuksen takia vuosia sitten mutta nyt elän sellaista elämää etten ikinä olisi uskonut, siis hyvässä mielessä 😊

Kirjoita vaikka paperille miltä tuntuu ja mikä on tilanteesi ja anna se lääkärille jos tuntuu ettet osaa selittää. Itse tein näin, tosin pillahdin hysteeriseen itkuun kun lääkäri kysyi mikä on vialla niin ojensin vain lappusen ja asiat lähti rullaamaan.

Vierailija
10/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mömmöt hyväksi tuossa tilanteessa...

Vierailija
11/11 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavasssa työtoiminnassa vaan paiskitaan töitä. Ei siellä mielenterveysongelmat parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän