Kuinka yleistä että miehellä pieni kalu?
Olen elämäni aikana ollut alle 10 eri miehen kanssa sängyssä, ja kahdella tavannut pienen tatin, ja seisokin kanssa ongelmia myös. Epäilen, että pienimunaisia on suurin osa miehistä. Siksi heillä on suuret puheet omasta koostaan ja kyvyistään.
On naiselle epätoivoinen tilanne, kun tekee ihan helkkarina mieli saada kunnon kalua sisäänsä, ja toisella ei ole antaa kuin peukalon kokoista, ja sekin löysänä nakkina. Nyt viimeisestä pettymyksestäni on jo aikaa vuosi, mutta en ole uskaltautunut enää hakeutumaan kenenkään miehen kanssa läheiseen tekemiseen, kun pelkään taas että petyn.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on 10 senttinen veripenis, joka on kivikova ja saan sen pystyyn ainakin neljä kertaa päivässä jos mieli tekee. Spermaa tulee myös joka kerta. Jos olen viikon runkkaamatta, niin sperma suihkuaa kuin puutarhaletkusta. Kaikki naiset joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat saaneet orgasmin. Kukaan ei puhunut mitään pituudesta seksin yhteydessä tai jälkeenpäin. En vaihtaisi 20 senttiseen lörppöpatukkaan vaikka maksettaisiin.
Tyypillisen pikkupilisen suomiäijän mussutusta. Jatka unelmia ja onanointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
About reilu 90% miehistä on pieni munaisia. Isomunaisia on alle 1%.
Tuo reilu 90% voi olla 95% pieni munaisia ja isomunaisia taitaa olla alle 0,5% ainakin jos puhutaan ns kantasuomalaista mieheistä
Eli potentiaalisia aisankannattajia on erittäin paljon :D
Irakilaisilla on pienet vehkeet vaikka vertaisi keneen tahansa. Ovat pieniä rimpuloita pikku nakkeineen.
Itse olen ollut iranilaisen kanssa ja hänellä oli pieni, mutta ihan mukavan paksu, ylöspäin käyrä penis. Penis oli mieleeni, mutta mies ei. Hänen henkensä haisi ihan järjettömän pahalta.
Oliko se penis musta. Järkytyin itse yhden arabin kanssa. Hän oli itse lähinnä hyvin ruskettuneen valkoisen värinen mutta penis oli musta kuin arikkalaisen iho. No koko taas ei ollut sitä luokkaa mitä mustista vehkeistä väitetään huomattavasti pienempi kuin mitä suomalaisilla on eteeni tullut.
Itsetunnossa ei kyllä näkynyt mitään vajaavehkeisen komleksia. Oli olevinaan mestarirakastaja sekä Allahin lahja naisille. Suuret puheet pienet eväät. Värin takia en voinut ottaa sitä penistä suuhuni, jotenkin niin hölmö olo. Ja muuten otan kyllä aina.
Hassu juttu, minulla on kokemusta seitsemästä eri miehestä, ja vain yhdellä on ollut pieni. Vielä hassumpaa on se, että tämä oli muuten isokokoinen ja lihaksikas, mutta housuissa se kuuluisa prinssinakki. Isoin oli varmaankin sellainen keskipituinen hintelä honkkeli, jonka varustus ei ollut mitenkään suhteessa muuhun vartaloon. :-D
Vierailija kirjoitti:
Ihana Mikael kirjoitti:
Pienimunaisuus on melkein yhtä yleistä kuin ns. "väljärömpsäisyys". Kamasutran mukaan kikkeleitä ja pimppejä on kolmea eri kokoa, sanotaan vaikka S,
M ja L. Yhteensopivuus on paras saman kokoisillä värkeillä ja homma toimii yhden koon verran ylös- ja alaspäin. S-mies ja L-nainen taas on kuin heiluttelisi patonkia asematunnelissa.Etsi itsellesi sopivalla varustuksella varustettu mies tai jumppaa pimppi tiukemmaksi.
Mistä näitä jumppaa pimppi pienemmäksi tyyppejä sateleee... Pieni muna on ongelma. Yritäpä pienimunaisen miehen kanssa esim. Naida lusikassa, niin että mies on oman selän takana. Pieni muna ei pysy sisällä, vaan jokaisessa edes-takas liikkeessä se luiskahtaa pois.
Näin juuri, pikku pippelillä ei voi varioida sängyssä ei juuri mitenkään kun ei se säälittävä nakki ylety mihinkään.
Kyl mun niin käy sääliks miestä, jolla on alle 10 cm nakki jalkojen välissä. Ihan sama kuin ei olis elintä olleskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo reilu 90% voi olla 95% pieni munaisia ja isomunaisia taitaa olla alle 0,5% ainakin jos puhutaan ns kantasuomalaista mieheistä
Irakilaisilla on pienet vehkeet vaikka vertaisi keneen tahansa. Ovat pieniä rimpuloita pikku nakkeineen.
Jaa-a, minä kun olin Saudeissa niin bileissä niin hoitsut ja kätilöt, suomalaisia, brittejä, kanadalaisia, muutama skotti ja aussi, ihmettelivät kuinka miehillä on siellä niin isot varusteet. Juttu meni tietty naureskeluksi, mutta ihan vakavalla naamalla totesivat että eivät ole aiemmin nähneet että alle 14 vuotiailla pojilla oli jo aikamiehen mitoissa oleva kalu.
Irakilaiset ovat myös arabeja, joten oletan että siellä asiat kovin eri tavalla ole.
Niin ja kjuulin toki myös pajon muitakin hoidollisia juttuja, taudeista ja ongelmiasta jotka puhuttivat kun olivat yleisiä asioita siellä tai muuten eri tavalla kuin länsimaissa. Yksi esimerkki mainitakseni, siellä oli huomattava määrä enemmän palovammoja pienten lasten päässä kun ne tuotiin hoitoon, erityisesti köyhemmän kansanosan (musteja saudeja ts. entisiä orjia) ja beduiinien keskuudessa. Se oli kuulemma merkki pahojen henkien karkoittamisesta, mutta koska noituus ja pakanauskot ovat vakavia rikoksia siellä niin näitä käsiteltiin vain kotona sattuneina vahinkoina joina ne kirjattiin ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minä kun olin Saudeissa niin bileissä niin hoitsut ja kätilöt, suomalaisia, brittejä, kanadalaisia, muutama skotti ja aussi, ihmettelivät kuinka miehillä on siellä niin isot varusteet. Juttu meni tietty naureskeluksi, mutta ihan vakavalla naamalla totesivat että eivät ole aiemmin nähneet että alle 14 vuotiailla pojilla oli jo aikamiehen mitoissa oleva kalu.
Irakilaiset ovat myös arabeja, joten oletan että siellä asiat kovin eri tavalla ole.
Niin ja kjuulin toki myös pajon muitakin hoidollisia juttuja, taudeista ja ongelmiasta jotka puhuttivat kun olivat yleisiä asioita siellä tai muuten eri tavalla kuin länsimaissa. Yksi esimerkki mainitakseni, siellä oli huomattava määrä enemmän palovammoja pienten lasten päässä kun ne tuotiin hoitoon, erityisesti köyhemmän kansanosan (musteja saudeja ts. entisiä orjia) ja beduiinien keskuudessa. Se oli kuulemma merkki pahojen henkien karkoittamisesta, mutta koska noituus ja pakanauskot ovat vakavia rikoksia siellä niin näitä käsiteltiin vain kotona sattuneina vahinkoina joina ne kirjattiin ylös.
Ihan samaa se täälläkin on. Tiedätkö yhtään romaania, jolla olisi vammainen lapsi? Ne kuolevat "oudosti" kätkytkuoleman ja kirjataan kätkytkuolemana.
Nainen halukas kirjoitti:
Näin juuri oletinkin vastattavan, että se on naisen värkissä vika. Ei suinkaan miehen varustelussa. Ja hah! Jos olen saanut 14 cm kivikovaa kankea, niin onhan se nyt ihan eri tuntuinen kuin alle 10 cm nakki joka ei todella tunnu missään. Ja olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista miehistä omaa tuon nakin koon. Ne suuret puheet ne suuret puheet.
Olen ehkä ollut nyt jopa useamman ulkomaalaisen kuin suomalaisen kanssa sängyssä. En suosi ulkomaista, mutta kun en ole seitsemään vuoteen asunut Suomessa, niin tilanne on luonnollinen. Mustia enkä aasialaisia en ole kokeillut, mutta minusta suomalaisilla miehillä ei ole mitään häpeämistä peniksen koon kanssa. Ainoat tuskallisetkin yli 20 cm jutut on tullut koettua Suomessa.
Toisaalta voihan se järvikin alkaa tulvia tuossa seitsemässä vuodessa jo niin että ei tunnu samalta kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat erot ovat lepokoossa, mikä johtuu ilmastaossa. Ilmiö on sama kuin se, että kesäkuumalla kissa nukkuu pitkin pituuttaan ja talvipakkasilla kärpertyy kerälle.
Lähempänä päiväntasaajaa on lämpimämpää, joten lämpöä ei tarvitse varastoida, vaan liiasta lämmöstä pitää päästä eroon. Silloin ei ole evoluution kannalta järkevää, että muna on lepotilassa huomattavasti pienempi kuin juhlakunnossa. Pohjoisempana on taas keskimäärin kylmempi ja lämpöä pitää varastoida, minkä takia pohjoisemapna asuvilla on lepokoossa pienempi muna.
Tällä selittyy myös se, miksi pohjoisessa asuvat ihmiset tanakampia kuin päiväntasaajilla asuvat ihmiset. Pohjoisessa lämpöä pitää pystyä varastoimaan, päiväntasaajailla taas liiasta lämmöstä pitää päästä eroon.
Eli onhan lämpimämmässä ilmastossa elävillä isompi kun mitataan lepokokoa. Mutta juhlakunnossa ne ovat jotakuinkin samankokoisia, sillä pohjoisempia asuvien munat "kasvavat" enemmän kun ne nousevat juhlakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut varmaan 20 eri miehen kanssa ja suurimmalla osalla on ollut pieni penis eli lyhyt ja ohut.
Vain kolmella on ollut keskivertoa isompi. Ja puhun nyt nimenomaan PAKSUSTA ja sopivan pitkästä peniksestä.
Yhdellä on ollut keskivertoa lyhyempi mutta paksuus ollut aikamoinen.
Yhtäkään pitkää ja ohutta penistä ei (onneksi) ole tullut vastaan.
Ai niin, ja kaikkia niitä, joilla oli iso penis, yhdisti se, että heillä oli tosi paksut sormet.
Jep. Mä tajusin myös yks päivä että yhdellä hyvännäköisellä työkaverilla on paksut sormet. Sen jälkeen meni ajatus ihan solmuun. Damn!
Minunkin kokemukseni mukaan Lähi-idästä kotoisin olevilla on melko pienet vehkeet. Keskikoko taitaa olla noin 11 tai 12 cm ja siitä sitten molempiin suuntiin saman jakauman mukaan kuin pohjoiseurooppalaisilla. Lähi-idästä kotoisin olevat ovat tosin samaan aikaan parempia rakastajia kuin länsimaalaiset.
Harrastan seksiä Iskurin kautta ja melkein kaikki ilmoittavat peniksen pituudeksi joko 16, 17 tai 18 cm, eli hieman yli keskiarvon riippumatta siitä mikä koko oikeasti on. Viimeksi oli ilmoituksen mukaan 17 cm ja oikeasti noin 11 cm.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on ollut 16 vuotiaasta asti sama mies, jolla on todella iso muna. 20,5cm peniksen yläpuolelta mitattuna. Ja paksu kun mikä, en saa sormia yhteen kun puristaa ympärille. Alkulämmittelyt toki aina oltava huolelliset. Joissain asennoissa tuntuu melkein liian isolta. Seksi tavallaan sattuu mutta ah niin ihanalla tavalla. 😍 en kyllä ukkoa vaihtaisi, ei nyt vaan munan takia, mutta onhan sekin iso plussa. Enkä itse ole mitään xl-kokoa, alkuun kiihottuneenakin yhdelläkin sormelka tuntuu kuulemma tiukalta, pitää edetä pikkuhiljaa. Miten olen ymmärtänyt, miehelläni taitaa olla ihan harvinaisen iso. Mutta onhan seksi muutakin kuin yhdyntä, joten pienempimunaiset voivat sitten opetella sormi ja kielileikkejä enemmän?
N23
toi viimenen kommentti on sama kuin sanoisi naiselle, että löysäpilluiset voi sitten opetella ottamaan perseeseen. onhan seksi muutakin kuin vaginapenetraatiota.
13 / 12 cm peniksen mitat. Sormet ja kädet pienet. Jalat myös pienet. Legendaarinen testotesti osoittaa, että nimetön on huomattavasti pidempi kuin etusormi. En voi olla paria päivää kauemmin laukeamatta, muuten himot vievät kaiken huomion. Eli tämä teston suhde sormien kokoon on täysin tuulesta temmattu. Sitä vastoin todistetusti on havaittu, että parisuhteessa elävillä miehillä on matalampi testosteroni taso kuin sinkkumiehillä. Tämä on omalla kohdalla täysin totta. Pitkä parisuhde päättyi ja nyt sinkkuna himot vaan jyllää, ero on merkittävä. Kukaan ei ole koskaan maininnut penikseni koosta, on riittänyt, eikä sen koko ole mulle koskaan mikään ongelma ollutkaan. Joskus se on löysempi ja toisinaan naisten suusta kuulee "v*ttu tää on kova". Ei muuta, take it or leave it.
Ratkaisu on se, että isket miehen ja tsekkaat hänen varustuksen jo etukäteen. Pyydät vaikka naku-uinnille tai saunomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on se, että isket miehen ja tsekkaat hänen varustuksen jo etukäteen. Pyydät vaikka naku-uinnille tai saunomaan.
Lepokokoa ei vaan aina suoraan korreloi juhlakunnon kanssa.
Kuinka yleistä että nainen on vittumainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat erot ovat lepokoossa, mikä johtuu ilmastaossa. Ilmiö on sama kuin se, että kesäkuumalla kissa nukkuu pitkin pituuttaan ja talvipakkasilla kärpertyy kerälle.
Lähempänä päiväntasaajaa on lämpimämpää, joten lämpöä ei tarvitse varastoida, vaan liiasta lämmöstä pitää päästä eroon. Silloin ei ole evoluution kannalta järkevää, että muna on lepotilassa huomattavasti pienempi kuin juhlakunnossa. Pohjoisempana on taas keskimäärin kylmempi ja lämpöä pitää varastoida, minkä takia pohjoisemapna asuvilla on lepokoossa pienempi muna.
Tällä selittyy myös se, miksi pohjoisessa asuvat ihmiset tanakampia kuin päiväntasaajilla asuvat ihmiset. Pohjoisessa lämpöä pitää pystyä varastoimaan, päiväntasaajailla taas liiasta lämmöstä pitää päästä eroon.
Eli onhan lämpimämmässä ilmastossa elävillä isompi kun mitataan lepokokoa. Mutta juhlakunnossa ne ovat jotakuinkin samankokoisia, sillä pohjoisempia asuvien munat "kasvavat" enemmän kun ne nousevat juhlakuntoon.
Seli seli, ihan hyvä teoria mutta tässä tapauksessa täysin roskaa.
Ei ne hoitsut nyt mitään ihan tolloja ja riihen seinästä revityn näköisiä olleet, joten naureskelu johtui myös siitä että näkivät kyllä niitä stondiksessakin. 14v pojalla ottaa kuule jo kunnolla eteen kun näkee hyvän näköisiä hoitsuja* ei siitä pitele mikään ei vaikka kuinka hävettäisi. Tämä tietysti kun ei muuten juuri nää naisia äitiään ja niitä muita abaya päällä ja niqab kasvoilla. Ei siis edes oman perheensä naisia siskoja ja varsinkaan muita vaimoja (1-3) sen jälkkeen kun ovat itse puberteetissa. Siellä nääs edeteään segretoidussa yhteiskunnassa, jossa perheen naiset viettävät aikaa keskenään ja miehet ovat keskenään.
*) arvaapa mitä varten mikä minua sinne veti ... aivan sama homma, aikansa kun siellä sinkkumiehenä pitkiä aikoja kerrallaan on eikä juuri naisten juttusille pääse muuten kuin bilessä niin osaa kyllä arvostaa jokaista tilaisuutta tavata vastakkaista sukupuolta vaikka ei sitten usein miten mihinkään seksuaaliseen päätyisikään, niin pelkästään jo naisten seura on todella haluttua ja tuntuu upealta :)
ps. ei aivan pieni minullakaan ole, mutta jos siellä 14v kaverilla on jo sen mittainen (~17cm) kun minulla oli aikuisena yli kolmekympisenä niin onhan se aika iso sen ikäiselle ja kasvaa vielä ennen kuin aikuiseksi ehtii parin kymmenen sentin mittaan vähintään.
16. kirjoitti:
Kuinka yleistä että nainen on vittumainen?
Kyllä miehetkin ovat vittumaisia. Huomauttelevat heti jos nainen lihoo pari kiloa. Kuvittelevat että naisia pyöritetään kuin klovni palloja. Mä en ole henk.koht koskaan näyttänyt pettymystäni kenenkään mittoihin. Jostain kumman syystä vain ne joilla on ollut tyyliin 10cm ja ohut, ovat vain olleet muutenkin luonteeltaan erilaisia ja epävarmoja. Sitten on ollut myös niin iso, ettei siitä ole tullut yhtään mitään. Stondiskin huonompi. Keskikokoinen ja paksuhko on varmaan kaikista naisista jees. Niin ja mulla on nimetön selvästi lyhyempi kuin keskisormi. Eli seksuaaliset halut ovat suuret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulla on ollut 16 vuotiaasta asti sama mies, jolla on todella iso muna. 20,5cm peniksen yläpuolelta mitattuna. Ja paksu kun mikä, en saa sormia yhteen kun puristaa ympärille. Alkulämmittelyt toki aina oltava huolelliset. Joissain asennoissa tuntuu melkein liian isolta. Seksi tavallaan sattuu mutta ah niin ihanalla tavalla. 😍 en kyllä ukkoa vaihtaisi, ei nyt vaan munan takia, mutta onhan sekin iso plussa. Enkä itse ole mitään xl-kokoa, alkuun kiihottuneenakin yhdelläkin sormelka tuntuu kuulemma tiukalta, pitää edetä pikkuhiljaa. Miten olen ymmärtänyt, miehelläni taitaa olla ihan harvinaisen iso. Mutta onhan seksi muutakin kuin yhdyntä, joten pienempimunaiset voivat sitten opetella sormi ja kielileikkejä enemmän?
N23toi viimenen kommentti on sama kuin sanoisi naiselle, että löysäpilluiset voi sitten opetella ottamaan perseeseen. onhan seksi muutakin kuin vaginapenetraatiota.
ja millähän logiikalla näin? Mielestäni voisi sanoa naiselle samaa jos on löysä, käsi ja suuleikkejä opettelemaan. Miksi pitäisi juuri peppuun ottaa? Mun miehen kanssa ei peppuleikit onnistu, liian iso, mutta suihin otan melkeimpä päivittäin. Kummankin pitää antaa toiselle nautintoa, kummankin nautinto on yhtä tärkeä. Sillä ajattelin että pienempimunaiset voivat vaikka nuolla naista ja löysäpimppiset sitten ottaa vaikkapa suihin. N23
Nainen halukas kirjoitti:
Näin juuri oletinkin vastattavan, että se on naisen värkissä vika. Ei suinkaan miehen varustelussa. Ja hah! Jos olen saanut 14 cm kivikovaa kankea, niin onhan se nyt ihan eri tuntuinen kuin alle 10 cm nakki joka ei todella tunnu missään. Ja olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa suomalaisista miehistä omaa tuon nakin koon. Ne suuret puheet ne suuret puheet.
Siis juuri kuten asia onkin Arvoisat ISOT Naiset: Käykää kidurgilla piennennysleikkauksissa kuten jokut käyneet. Saaneet remontin jälkeeen paremmat tuntemuset. Halpa ja hyvä konsti saada taas alkuperäinen
tunntuminen takaisin.
Kannattaa lopettaa muiden arvostelu ja laittattaa rahat ja aika remontistanne toipumiseen.
Näin juuri. Tästä seuraa se, että kun 100% naisia haluaa tätä 1% miehiä, 99% naisia jää ilman, tai 1% miehistä pitää kierrättää vähintään 99 naista, jotta kaikki 100 tulisivat tyytyväiseksi.