Nainen, näin tiedät että muut naiset ovat kateellisia sinulle
Kun sinulle tapahtuu jotain hyvää, muut naiset alkavat vähätellä saavutuksiasi/ulkonäköäsi/älykkyyttäsi/mitä tahansa.
Kommentit (10)
Jaa, enpä ole huomannut. Meillä kyllä lähipiirin kesken ollaan avoimesti iloisia toistemme puolesta tai tukena jos tarvii...se mitä joku random-tyyppi miettii, on mulle avs.
Nojaa. Øikeasti suurimman osan ajasta kyse on oikeasti siitä, että saavutuksesi/ulkonäkösi/älykkyytesi/mikä tahansasi on paljon keskiverrompaa kuin luulet.
Sinusta perustetaan viestiketju mammapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Nojaa. Øikeasti suurimman osan ajasta kyse on oikeasti siitä, että saavutuksesi/ulkonäkösi/älykkyytesi/mikä tahansasi on paljon keskiverrompaa kuin luulet.
Bingo! :D
Mulle ei sitten kukaan ole kateellinen, kun en ole moista huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Eli jos vaikkapa voitan lotossa 20 miljoonaa ja naapurin Tiina alkaa vähätellä ulkonäköäni, miten se liittyy siihen että minä kuvittelisin olevani keskivertoa paremman näköinen?
Aika moni nainen on kyllä kateellinen minulle, mutta ei kannattaisi. Suruja ja huolia on vaikka muille jakaa. Huomaan sen kateellisuuden, vähättelyn, ja ilkeilyn, ja se tuntuu ikävältä. Päivä minuna ei olisi mitään herkkua.
Eipä ollut Marilynkään onnellinen.
Kateellisuus on niin turhaa. Mutta some lisää sitä, kun sinne laitetaan vain ihqu ihqu kivaa kivaa päivityksiä.
Mulle on moni kateellinen, sekä mies että nainen, ja hyvästä syystä, mutta ei minun tekemisiäni silti vähätellä. Se, mistä ollaan kateellisia tunnustetaan kyllä loistavaksi ja loput todetaan aivan oikein aika tavanomaiseksi (ja joiltain osilta surkeaksikin).
Tämä pätee sekä naisiin että miehiin.
Se kateus näkyy sitten jossain ihan muussa.
tiedän... Näin mua on kohdeltu kotona lapsesta saakka! Olen kuvitellut olevani musta lammas mutta nyttemmin olen tämän ymmärtänyt ystävien kautta