Harmittaa, kun kaverit ei ole naisellisia
Muutenkin oon tosi yksinäinen. Sillon harvoin kun saan heistä seuraa baariin, eivät usein viiti edes pestä hiuksiaan. Samat löhöilyvaatteet päällä mitä himassa eikä yhtään meikkiä. Sitten he piikittelevät minua kuinka on 'liikaa meikkiä' tai ' miten sä jaksat meikata', ' et laita mitään korkokenkiä, oikeesti'. Ihan niinkuin heitä ärsyttäisi jotenkin erityisesti, että tykkään laittautua ja olla naisellinen :( ymmärrän kyllä, että ei kaikki jaksa/ halua meikata, mutta voisi nyt edes vähän panostaa..
Mistä mä löytäisin samanhenkisiä naisellisia kavereita?
Kommentit (3)
Niin että kaverit ei sulle kelpaa omina itsenään, pitää esittää jotain mitä ei ole, niinkö? Ootpas mukava ihminen...
Itselläni taas on hiukan valju olo, kun lähden kaverini kanssa ulos.
Hänellä on meikit, hiuslisäkkeet, suihkurusketus, tekokynnet, varaa salikorttiin, platform-korkkarit ja freddyt.
Vaikka miten pukeutuisin, en yllä hänen tasolleen, ku kroppa ei ole samassa kunnossa.
Toki miehet pyörii hänen ympärillään ja hän yrittää saada mua lähtemään heidän mukaansa jonnekkin jumalan selän taakse jatkoille. En tiiä onko ihan soveliasta, kun hänellä kuitenkin mies ja kaksi lasta odottaa kotona.
Positiivista: heihin vetrattuna näytät porukan kuumimmalta mimmiltä.
Jos muut laittautuisivat, voisit jäädä varjoon.