Onko teidän mielestä tosiaan Paula Vesala uudessa kampauksessaan "USKOMATTOMAN KAUNIS"??? En ymmärrä yhtään.
Mun mielestä Vesala on tavistakin tavallisemman pirkon näköinen. Ei ruma ei kaunis. Ainoastaan kulmakarvat ovat kammottavan näköiset. Miksi täytyy väkisin hehkuttaa kaikkia julkkisnaisia ylimaallisen kauniiksi vaikka he eivät sitä ole? Ei tarvitse olla kaunis tehdäkseen musiikkia ja ollakseen laulaja.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016041021390586_vi.shtml
Kommentit (39)
Vesala näyttää nyt 60-vuotiaalta mummolta, kun leikkasi tollasen mummo tukan. Eikä noi raskaat silmäluomet asiaa ainakaan auta. Menisi leikkaukseen, eihän se kohta edes nää mitään kun luomet lerpattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne pitkät hiukset oli kauniimmat ja sopi hänelle paremmin. Ihme lyhyt hapsukampaus. Ihan tavallisen näköinen, mutta fiksu ja lahjakas.
Tätä juuri tarkoitan. Jos on fiksu ja lahjakas, ei tarvitse väkisin olla myös kaunis. Ja sen verran olen Paulan kanssa ollut tekemisissä duunin puolesta, että en kehuisi kovin ystävälliseksi ihmiseksi...
Minusta tuo vanha kuva, jossa hänellä on pitkät hiukset on todella kaunis. Ja joo, nuo kulmakarvat on kaameet.
Mun silmää Paula ei miellytä millään kuontalolla. Suun seutu on jotenkin ärsyttävän näkönen, en osaa tarkemmim perustella. Silmät semmoset juopuneen näköiset..aavistuksen harittavat.
Ne pitkät hiukset oli paljon kauniimmat.
Paula Vesala ei todellakaan ole kaunis. Eikä tarvitsekaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitkät hiukset oli kauniimmat ja sopi hänelle paremmin. Ihme lyhyt hapsukampaus. Ihan tavallisen näköinen, mutta fiksu ja lahjakas.
Tätä juuri tarkoitan. Jos on fiksu ja lahjakas, ei tarvitse väkisin olla myös kaunis. Ja sen verran olen Paulan kanssa ollut tekemisissä duunin puolesta, että en kehuisi kovin ystävälliseksi ihmiseksi...
Pyysin häneltä nimmaria joskus vuosia sitten PMMP:n keikan jälkeen ja hän oli, noh, lähestulkoon töykeä ja vittuuntuneen näköinen. En ymmärrä miksei rynnännyt sitten suoraan takahuoneeseen, jossei halunnut faneja kohdata. Siihen kyllä loppui myös minun fanitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmää Paula ei miellytä millään kuontalolla. Suun seutu on jotenkin ärsyttävän näkönen, en osaa tarkemmim perustella. Silmät semmoset juopuneen näköiset..aavistuksen harittavat.
Laitapa oma kuva xD
Paula ihan normaalinnäkönen nainen. Ei erityisen kaunis eikä ruma.
Onko Jenni-vihaajat löytäneet uuden kohteen???? 😂
No eikö tämä hehkutus ole nykypäivää? Somessakin ihmiset aina hehkuttaa kun joku vaihtaa profiilikuvan, että "uskomattoman kaunis" "olet ihana" jne. Eihän sillä nykyään tarkoiteta mitään. Vaivaannuttavaa pelkästään. Iltapäivälehtien tarkoitus on saada klikkauksia, ihmiset klikkaa tarkastaakseen oliko se nyt sitten niin kaunis. Kehuminen on kärsinyt totaalisen inflaation.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa oma kuva xD
Paula ihan normaalinnäkönen nainen. Ei erityisen kaunis eikä ruma.
Miksi ihmeessä täytyy sitten hehkuttaa "USKOMATTOMAN KAUNIIKSI"?? Älytöntä.
Se nyt on vaan ajan henki, että jokaista naista ylistetään jonain jumalattarena.
Poikkeuksellisen kauniita on ihan yhtä vähän kuin ennenkin.
Kauneus kokee inflaatiota kun jokaista lättänaamaa hehkutetaan. No, ehkä se sitten vastapainoksi ruokkii näiden lättänaamojen narsismia.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vaan ajan henki, että jokaista naista ylistetään jonain jumalattarena.
Poikkeuksellisen kauniita on ihan yhtä vähän kuin ennenkin.
Kauneus kokee inflaatiota kun jokaista lättänaamaa hehkutetaan. No, ehkä se sitten vastapainoksi ruokkii näiden lättänaamojen narsismia.
Juuri näin. En tiedä mistä tällainen on rantautunut.
Aina niin vakavana nykyään. Roimasti vanhentunut nopeasti.
Kuva ei oo kovin hyvä, oleellista tossa on joku muu kuin tukka. Tukka on ihan hyvä, jos kulmakarvat jätetään ennalleen eikä olis tommoset tussilla tehdyt. Paula on kuvassa väsyneen näköinen, ja tukkatyyli korostaa väsähtänyttä ilmettä. Jos naama olis laitettu huolella ja kuvakulma olis toinen, niin hiukset olisi ihan passelit. Iänikuinen tasapitkä pitkä tukka ihan kaikilla nuorilla ja nuorehkoilla (ja myös Einillä) julkkisnaisilla alkaa vaan oleen aika todella väsynyttä meininkiä! Nyt olis aika muittenkin alkaa pätkiä niitä haiveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jenni-vihaajat löytäneet uuden kohteen???? 😂
Jos tarkoitat minua ja fani-kohtaamistani Paulan kanssa, niin voin sanoa että minä en ole vihaaja. Tekstini yllä oleva kommentti vaan muistutti minua kohtaamisestani hänen kanssa, mutta ei ole toki pakko uskoa. Ei kaikki ikävät tapahtumat ole jotain sekopäistä vihaa, mitä tosiaan noissa J. Vartiainen keskusteluissa on. Epäilisin kyllä että niissä kyseessä on vaan muutama häiriintynyt henkilö.
Näyttää ihan Miina Äkkijyrkältä. Vihreäpuseroinen vanha kuva uusimman vieressä on tosi kaunis.