Pakkoruotsihölöttäjät, kirkon vanhoillinen, homokammoinen siipi, läskifriikki-ssss, hamesterihullu mies29, MGTOW ja antifeministit...
Te puhalsitte kuolleen foorumin henkiin. Olen saanut nauraa itseni kipeäksi teidän kommenttejanne. Mitä asiallisempana tällainen hölmö esiintyy, sitä paremmat naurut. Kiitos, kiitos, kiitos teille! Älkää lopettako huvittavaa hölmöilyänne! <3 <3 <3
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
toisen mielipide ei ole naurun asia.
Jos mielipiteessä ei ole faktaa ja perusteita, ei se mikään mielipide ole vaan mölinää.
Pakkoruotsinkin vastustukselle, kuten 70% kansasta tietää, on oikein hyvät perusteet. Vain tunteelliset hölmöläiset kannattaa sitä kaikkine kansalaisten tasa-arvon toteutumis sumutuksineen; mistäs sitä ikinä tietää vaikka Närpiöön muuttais, mites mä siellä sitten pärjään ellen ruotsiksi.
Onhan pakkomatematiikkakin ja pakkofysiikkakin!
Vierailija kirjoitti:
Pakkoruotsinkin vastustukselle, kuten 70% kansasta tietää, on oikein hyvät perusteet. Vain tunteelliset hölmöläiset kannattaa sitä kaikkine kansalaisten tasa-arvon toteutumis sumutuksineen; mistäs sitä ikinä tietää vaikka Närpiöön muuttais, mites mä siellä sitten pärjään ellen ruotsiksi.
Onhan pakkomatematiikkakin ja pakkofysiikkakin!
Puolipiste oli helmi! Ei mikään tavallinen tampio kirjoittamassa vaan nyanssien mestari!
Koulussa opetetaan ettei mielipideasioista voi kiistellä mutta tosiasiat voi tarkistaa aina! Toisen mielipidettä ei siis voi kumota mutta faktan voi.
toisen mielipide ei ole naurun asia.