Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää pyytää yhtä miestä kahville ja kävelylle tänään?

Vierailija
10.04.2016 |

En siis ole hänestä kiinnostunut, vaikka onkin ihan kiva tyyppi. Hän on piirittänyt mua pitkään. Tänään on niin hieno sää ja olis kiva saada seuraa. Kaverit ei pääse kahvittelemaan nyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis aivan kertakaikkisen törkeää.

Vierailija
2/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on piirittänyt sinua jo pitkään, niin hän mitä todennäköisimmin tulkitsee kävely- ja kahvittelukutsusi kiinnostuksen osoituksena. Vaikka painottaisit, että tapaatte vain kavereina, niin hän voi olla niin omien tunteidensa vallassa, että sanomisesi menevät häneltä ohi korvien. Itse en kutsuisi vastaavassa tilanteessa miestä lenkkiseurakseni, vaan menisin yksin. En halua ottaa riskiä, että saan perääni ei-toivotun takiaisen, joka elättelee romanttisia harhoja suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies rauhaan. Et itse haluaisi että joku toimisi kanssasi noin. Opettele toisen asemaan asettumista. Mieti nyt vähän - sinä olisit ihastunut johonkin mieheen, joka puolestaan ei olisi osoittanut ihastuksen merkkejä sinun suuntaasi. Sitten eräänä päivänä hän pyytäisi sinua kävelylle ja viettämään päivä kanssasi. Ajattele reaktiotasi, kun hän soittaisi. Olisit aivan innoissasi, et voisi uskoa todeksi onneasi - mies soitti sittenkin?!?!?!!!

Eli, olisiko reilua?

Vierailija
4/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua,jos et anna pillua.

Vierailija
5/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, näin miehen näkökulmasta. Hän on kiinnostunut ja ihastunut sinuun. Ihminen tulkitsee silloin kaverillisetkin viestit kiinnostuksenosoituksena.

Vierailija
6/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, sinä, sinä, sinä. Huomaatko millainen olet?

Vierailija
7/7 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotain johon olet ihastunut tai voisit olla, jos jotain on pakko pyytää. Älä kiusaa ketään, jonka väärät toiveet voivat herätä. Eikö tämä ole ihan selvää... tai no, pitäisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi