Sinä jolta isä tai äiti on kuollut
Kerro kumpi on kuollut ja minkäikäinen olit silloin.
Aloitan: Äiti, 26v
Kommentit (66)
P kirjoitti:
Molemmat ovat kuolleet. Olin 91v silloin. En tiedä mihin kuolivat ,johonkin akuuttiin sairauteen?
Onko tämä vitsi?
Olin alle kaksi vuotias kun isäni kuoli sydäninfarktiin ollessaan 45 vuotias. Nyt olen 38v.
Isä kuoli syöpään, olin tuolloin 18 v.
Isäni kuoli kun olin juuri täyttänyt 13 v. Hän oli kuollessaan 57-vuotias. Hänellä oli ns. tyrotoksikoosi(pitkälle edennyt kilpirauhassairaus -myrkkystruuma ) ja lisäksi keuhkolaajentuma.Mahalaukku häneltä oli leikattu puoleen normaalikoostaan jo ennen syntymääni.
Isä aivosyöpään, oli 68 v. Minä olin 44.
Äiti kuoli 45-vuotiaana aivoverenvuotoon, olin silloin 11-vuotias.
Isä kuoli muutamia päiviä ennen syntymääni onnettomuudessa.
Molemmat kuolleet, isä kun olin teini ja äiti kun olin päälle 40 v. Toisia isovanhempia ei ole myöskään, lisäksi mies otti ja lähti joten yksin hoitelen lapsiani. Menee se näinkin.
Äiti 74v / minä 43v, sairasti dementiaa 6 vuotta.
Isä 76v nyt saattohoidossa / minä 44v, talvella löydetty syöpä ja jonkin sortin muistisairaus 12v ajan.
Eli varmaankin vuoden sisään menevät molemmat.
Isä teki itsemurhan juuri ennen kuin täytin kuusi vuotta
Äiti lähti vuosi sitten, olin 24v
Olin 38 v, kun isäni kuoli syöpään.
Pidimme äitini kanssa isän kädestä kiinni, kun isä viimeiselle matkalle lähti.
Isän kuolemasta tulee kohta neljä vuotta ja ikävä on edelleen kova.
Jaksamista ap.
Tuo yksi kirjoitti, että kun molemmat ovat kuolleet, on 100 % yksin maailmassa. Totta ja kamalaa. Sitten kukaan ei enää rakasta ehdoitta ja aja sinun etuasi.
Sitten kaikki on vähä niin kuin vastapalveluksiin perustuvaa, joka voi loppua.
Isä 59 vuotiaana kuusi vuotta sitten. Olin tuolloin 32 v. Haimasyöpään kuoli sairastettuaan sitä 7 kuukautta. Voimia ap!
Isä 59 vuotiaana kuusi vuotta sitten. Olin tuolloin 32 v. Haimasyöpään kuoli sairastettuaan sitä 7 kuukautta. Voimia ap!
Isä, 63v kuoli aortan repeämiseen, olin 44v. Äiti odottaa vuoroaan, COPD, avanne, alkoholismi, peräsuolen syöpä toistaiseksi peitottu, mut...
Isä kuoli aivoinfarktiin ollessaan 59-vuotias. Itse olin vasta 5v.