Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muillakin unien suhteen tämä ongelma?

Vierailija
09.04.2016 |

Osaan jonkin verran ohjata unia selkouniksi, mutta paria juttua en pysty tekemään heräämättä. En voi syödä mitään mitä unessa tekisi mieli, enkä voi harrastaa seksiä unessa. Tämä on todella raivostuttavaa. Mun pihtariunet loppuu kuin seinään kun päästäisiin asiaan. ☹️

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkään en voi harrastaa seksiä unessa.. suutelen kyllä ja kiihotun, mutta siihen se jääkin.

Vierailija
2/5 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota ihastuksen kanssa hississä tilannettakin. Oikein unelmien täyttymys. Todennäköisesti pääsisin unessa hissiin ihastuksen kanssa, (todennäköisesti meillä olisi myös hiton hyvät eväät) ja juuri kun saataisiin vaatteet pois, niin joko heräisin heti tai ehtisin kokea sen että hissi lähtee liikkeelle ja putkahdan alastomana keskelle ihmisvilinää, mutta tasan tarkkaan en saa seksiä tuossakaan unessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettisesti muuten, onko se pettämistä jos voin ohjata unia ja kävisin paneskelemassa vähän kaikkia?

Vierailija
4/5 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään aina juuri kun olen saamassa orgasmin, se vasta on raivostuttavaa! Ja vaikka yritän niin ei pysty jatkamaan siitä hereillä omin käsin. Mutta muuten seksiunet on kyllä ihania :)

Vierailija
5/5 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse herään aina juuri kun olen saamassa orgasmin, se vasta on raivostuttavaa! Ja vaikka yritän niin ei pysty jatkamaan siitä hereillä omin käsin. Mutta muuten seksiunet on kyllä ihania :)

Sama juttu, herään aina juuri h-hetkellä, harmi. Muuten seksiunet on ihan parhaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan