Kehumisketjun innoittamana. Minua ei kukaan koskaan kehu hyvännäköiseksi tai kauniiksi. Olenko siis ruma?
Kommentit (9)
suomessa kehumiskulttuuri on suppeampaa kuin muualla (sosiaalista mediaa ei lasketa, jossa on tämä tietty ihanapuspsurakadkaunis- ihmisgenre). Mene viikoksi esim italiaan, niin johan kehua lentää sukupuolesta riippumatta.
En koskaan kommentoi naiselle hänen ulkonäköään. Se ei ole minusta minun asiani.
En ole varmaan koskaan kehunut ketään naista. Pelkään miten he reagoivat.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmaan koskaan kehunut ketään naista. Pelkään miten he reagoivat.
Ja tarkoitan tietysti juuri ulkonäköä
Ehkä ilmeesi on ruma. Kyllä jokaisesta yleensä löytyy hyvää sanomista vaikka ei ehkä sanalla "kaunis" sitä sanoisikaan. Aina ei tarvita myös sanallista kehuntaa, ilmeet ja eleet toiselta ovat sitä myös.
Vierailija kirjoitti:
suomessa kehumiskulttuuri on suppeampaa kuin muualla (sosiaalista mediaa ei lasketa, jossa on tämä tietty ihanapuspsurakadkaunis- ihmisgenre). Mene viikoksi esim italiaan, niin johan kehua lentää sukupuolesta riippumatta.
Totta ja ainakin meidän tapauksessa vaimoni on saanut paljon kehuja erityisesti naisilta, suklaakauppiaista vaatemyyjiin. Suomessa jos tuntematon nainen kehuu toista naista kauniiksi niin... tai siis semmoista ei vaan tapahdu.
Sinä olet kaunis sellaisena kun olet.
Älä huoli, olet ainakin kauniimpi kuin minä.