Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jippii löysin lähialueelta tölkkejä 1,15€ edestä.

Vierailija
29.08.2025 |

Se on harvinaista kun täällä asuu vaan köyhiä niin tölkit lähtee heti. Pyörin kaupassa että mitä näillä saan kunnes osui silmään että kilo perunaa euron. Nyt on jo perunat kiehumassa niin kohta saa ruokaa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä porukka laittaa kassiin tyhjät tölkit jos ne on jossain olleet porukalla juomassa ja jättää sen roskisten viereen. Siinä kassissa on yleensä neljän euron edestä tölkkejä. Gentlemanneja siis.

Vierailija
2/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistit sitten kaikki kerralla haisemaan?

Olisit laittanut vaikka rahastoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä SINÄ!

Vierailija
4/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou jee! 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
5/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla! Itse aina olen ihmetellyt, kun neuvotaan keräämään tölkkejä, että mistä niitä mukamas löytyy. Hyvä, että joku nyt löysi.

Vierailija
6/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonlopun aikana tulleista tyhjistä pulloista ja tölkeistä sain 2.90 euroa. Itse minä ne täydet tölkit ja pullot ostin ja itse ne tuli juotuakin.

Vierailija
7/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, säästävinkki me naiset lehdestä rikkailta sinulle tölkkilady. Laita viisi senttiä jokaisesta tölkistä osakkeisiin niin olet upporikas 100 vuoden päästä. Tai kuollut no samapa tuo.

Vierailija
8/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös joku joskus jättänyt roskisten viereen tai bussipysäkille tölkkikassin. Fiksua kun tietää että joku ne kauppaan kuitenkin vie. Itsekin kerään kaikki kulkureitille osuvat tölkit, isommassa kaupungissa kävin välillä ostarillakin keräämässä. Jos eurolla kerää päivässä niin saa jo 365e vuodessa :)

Vierailija
9/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkillä tölkeillä saa tuollaista summaa. Seuraavaksi lähimmät vaihtoehdot voisivat olla 1,05 tai 1,20 euroa.

T: autisti

Vierailija
10/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niitä 20 sentin muovipulloa. Nehän on vähän kuin bonuspulloja. Oikein riemastutaa kun sellasen löytää. Köyhän ilot ovat viiden sentin arvosia.

Vierailija
11/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän juomani panttipullot aina näkyville jonkun roskiksen tms päälle (en sisään), jos en voi itse palauttaa. 

Nähnyt, että moni etsii panttipulloja/tölkkejä roskiksen sisältäkin.

Vierailija
12/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän juomani panttipullot aina näkyville jonkun roskiksen tms päälle (en sisään), jos en voi itse palauttaa. 

Nähnyt, että moni etsii panttipulloja/tölkkejä roskiksen sisältäkin.

Kiitos sinulle! Monta kertaa ilahtunut kun on ollut tölkki "odottamassa" jossain bussipysäkillä tai muualla :)

Vierailija
13/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou jee! 👴🏻👍🏻🥳

Näinhän se menee 🧺

Vierailija
14/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että löytyy ehjiä tölkkejä.

Minua aina harmittaa, kun näkee litistettyjä tölkkejä. Tänä aamuna näin useamman eräällä aukiolla. Oletan, että siellä oli vietetty aikaa ja lopuksi tallottu tölkit ihan lyttyyn.

Rahaa tuhottu siinä. Jotkut olisi voineet viedä ne kauppaan ja saaneet rahaa.

Ikävää, että jotkut nuoret ihan huvikseen ajelevat pyörällä niiden yli. Sellaistakin olen nähnyt.

Vierailija
15/15 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että löytyy ehjiä tölkkejä.

Minua aina harmittaa, kun näkee litistettyjä tölkkejä. Tänä aamuna näin useamman eräällä aukiolla. Oletan, että siellä oli vietetty aikaa ja lopuksi tallottu tölkit ihan lyttyyn.

Rahaa tuhottu siinä. Jotkut olisi voineet viedä ne kauppaan ja saaneet rahaa.

Ikävää, että jotkut nuoret ihan huvikseen ajelevat pyörällä niiden yli. Sellaistakin olen nähnyt.

Niitä voi yrittää jollain tikulla oikoa. Ei tarvitse saada edes kummoiseen kuntoon, että kone ne hyväksyy!