Roska/Tavara jonka viimeksi heitit roskiin on ainoa työkalusi autiolla saarella
Kommentit (98)
Mozarella pussi.. Hmm ehkä keräilisin siihen marjoja tms. XD
Valion 1 l tyhjä mansikkakeittopurkki, kierremuovikorkilla. Varmaan aika kätevä, säilyttää esim. sadevettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulahtanut aluslakana. Saisin siitä varmaan aurinkosuojan ja voisin heiluttaa sitä lippuna, kun pelastushelikopteri lähestyisi.
Tuokin riippuu lakanan väristä. Vihreällä lakanalla ei tee kesäaikaan lippuna juuri mitään, mutta täysin valkoinen lakana toimii hyvin tuohon tarkoitukseen. Toki sitten talviolosuhteissa vihreä lakana on valkoista parempi vaihtoehto.
Pääasia on se, että lakanan pitää olla väriltään selkeästi taustasta erottuva.
eikö talviaikaan sieltä saarelta voisi talsia pois jäitä pitkin, jos viittasit lakanan värillä lumeen?
Jäätyykö avomeri talvella?
Kaksi jogurttipurkkia! Mitäköhän kaikkea näistä saisi aikaan. Eikös jollain mammalla ollut kurkun muovikääreistä väännettyä lankaa mukanaan? Siinä tapauksessa saadaan tehtyy purkkipuhelin.
Kiiltävää, ohutta joulukoristenauhaa. Saisikohan niillä jonkin kalan houkuteltua rantaveteen? Tai variksen?
Vierailija kirjoitti:
SouthernGrove kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkurillin pään kokoinen musta muovihämähäkki... Keksikääs nyt tuolle käyttöä, arvon selviytyjät.
Laita hämähäkki rantakivelle syötiksi, ja kun lokki laskeutuu nappaamaan sen, hyökkäät puskasta, nappaat lokin kiinni ja syöt sen. Toista aina kun tulee nälkä.
Eikös eläimet metsästä enemmän aistien kuin visuaalisten havaintojen perusteella? Kiinnostuuko linnut edes muovihämäkäistä, joka ei jätä hajun muodossa mitään elollisuuden merkkejä?
Käsittääkseni ainakin jotkut petolinnut saalistavat näköaistin avulla. En nyt osaa varmaksi sanoa. Mutta autiolla saarella pitää toki yrittää kaikki konstit, eikä ne välttämättä aina silti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kiwin kuoret :D Imeskelisin niitä varmaan pitkään ja hartaasti.
voit askarrella niistä bikinit! sellaiset minikokoiset. AP
Post-It lappu, jossa on keskaria näyttävän käden muotoinen reikä. Voin liimata sen naamaani, ja ottaa keskarirusketuksen.
Koiran rikkoutunut pehmolelu tai pitäisi paremminkin puhua pehmoriekaleesta. - solmisin siitä pussukan, johon keräisin saarelta kaikkea mahdollista syötäväksi kelpaavaa.
Kanin paskaa.. :D En tiedä miten käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kanin paskaa.. :D En tiedä miten käyttäisin.[/quote
Lannoitteena jos viljelisit jotakin.
Lattiaräsyn. Kaipa siitä voisi jonkinlaisen lipun virittää, heiluttelisin sitä taivaalle kunnes kuolisin.
Ohhoh... täyteen niistetty nenäliina. Kai mun pitäis yrittää tartuttaa siitä flunssa kaikille mua uhkaaville alkuasukkaille tai eläimille (tarttuuko ihmisflunssa eläimille???) jotta pysyisin itse vähän kauemmin hengissä. Tai sitten kuivattaisin sen ja käyttäisin sytykkeenä, kun yritän sytyttää nuotiota.
Onkos täällä taiteilijaa paikalla? Voisi keskustelun aineksista tehdä hienon piirroksen! Ap
Jee, mulla olisi kurttuisiksi menneitä viinirypäleitä! Kai osan voisi vielä syödä jos mitään muuta ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh... täyteen niistetty nenäliina. Kai mun pitäis yrittää tartuttaa siitä flunssa kaikille mua uhkaaville alkuasukkaille tai eläimille (tarttuuko ihmisflunssa eläimille???) jotta pysyisin itse vähän kauemmin hengissä. Tai sitten kuivattaisin sen ja käyttäisin sytykkeenä, kun yritän sytyttää nuotiota.
Ei tartu! Mutta räässä on suoloja kuten kyynelissä, räkä kannattaisi imeä talteen :D hyi Anteeksi. Ap
eikö talviaikaan sieltä saarelta voisi talsia pois jäitä pitkin, jos viittasit lakanan värillä lumeen?