Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minkä ikäisiä veloja täällä pyörii?

Vierailija
09.04.2016 |

Itse olen yli 30 vee ja lapsia on. Kun mietin omaa tuttavapiiriäni, niin en tunne kuin kaksi velapariskuntaa. Palstaa lukiessa tuntuu, että se olisi huomattavasti yleisempää. Siksi mietinkin, onko ikäkysymys vai onko vain sattumaa, että ite en montaa tunne.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33.

Vierailija
42/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut Velolla viimeksi varmaan 35 vuotta sitten,oli oikukas mopo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25-vuotias ja kuulen hyvin, hyvin usein fraasin "Kyllä se mieli vielä siitä muuttuu"

Ei muuten muutu.

Tää onkin niin ärsyttävää. Jonkun mieli muuttuu, eikä siitä pitäisi kenenkään vetää sen pidemmälle meneviä johtopäätöksiä. Kenenkään ei pitäisi joutua miettimään, että oikeastaan sittenkin tahtoisin lapsen, mutta en halua, että noi paskiaiset pääsee sanomaan "mitäs minä sanoin!"

Tämän sanottuani: Kaikki ei vain halua lapsia, eikä se mieli muutu.

Itse vielä joskus teininä pidin itsestään selvänä, että jonain päivänä saan lapsia. Kun tulin vanhemmaksi, tajusin, että ei ole mikään pakko. Olen vela ja tyytyväinen ratkaisuuni. Ikää on lähempänä 60 ja parisuhteessa elän.

Vierailija
44/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

26v

Vierailija
45/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vit**a te teette vauva-palstalla. :)

Tämä on "aihe vapaa" -palsta. A i h e v a p a a.

Ja vaikka ei olisi, veloilla voi silti olla annettavaa keskusteluun. Vai haluavatko "lapselliset" keskustella vain kaltaistensa kanssa omassa pikku kuplassaan?

Vierailija
46/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v, lähes kaikilla kavereilla on lapsia. Nähnyt vähän turhankin läheltä miten rankkaa se on ja se vain vahvistanut ajatusta että mminusta ei siihen ole. Arvostan kyllä kaikkia joista on. Lapsista paljon iloa kyllä myös mutta ajatus omasta vauvasta tai taaperosta ahdistaa kovasti. Eli ei. Mutta en siitä enää huutele niinkuin nuorempana koska en halua loukata ystäviäni. Se "kyllä se mieli vielä muuttuu" on rasittavaa kuunneltavaa, onneksi on vähentynyt jo.

Vierailija
47/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vee vela valas.

Vierailija
48/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 22v. Tuttavapiiriin kuuluu vaan vähän aatteelisia veloja, tosin paljon niitä jotka eivät vielä halua lapsia tai jotka eivät vielä tiedä tahtooko.

Vierailija
49/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velo = velosiped = polkupyörä, kylän yhteinen?

Ehe ehe. Vela=vapaaehtoisesti lapseton.

Kuka näitä keksii? Tälle palstalle sais tehdä oman sanaston, kun muualla näitä ei edes kuule tai näe. Jännämies, lassukka ja vela, vois melkein tehdä oman ketjun näistä.

Vierailija
50/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v. En halua myöskään parisuhdetta ja koen olevani jossain määrin aseksuaali.

N31

Vierailija
51/51 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias, mies on 37.