Voiko kaksi keski-ikäistä asua 39 neliön asunnossa?
Voisitko kuvitella, että kaksi keski-ikäistä asuu 39 neliön asunnossa?
Kommentit (18)
En mitenkään. Olisi todella ahdistavaa elää toisen ihmisen kanssa yhden huoneen asunnossa.
Miksei voisi? Kaikki ei tarvitse paljon tavaraa ja tilaa ympärilleen.
En mutta kaksi 65-68-vuotiasta vois.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanovat luuserit, kun voittajat samaan aikaan menevät ja panevat prom queenia.
t.Mies
voi, jos intiimi lähelläolo ei haittaa. Ongelma voi tulla ilmanvaihdosta noin pienesaä tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanovat luuserit, kun voittajat samaan aikaan menevät ja panevat prom queenia.
t.Mies
Carla oli prom queen.
Ihmiset ovat erilaisia. Jotkut tarvitsevat tilaa ja yksinäisyyttä todella paljon, toiset taas ahdistuvat sellaisesta.
Oikein hyvin voi asua, toki asunnon malli vaikuttaa kovasti viihtyvyyteen. Meillä on aivan ihana 40-neliöinen kaksio. Ei hukkaneliöitä ja paljon neliöitään isomman tuntuinen. Läpitalon päätykaksio, ulko-ovesta tultaessa ensin pieni eteinen ja kylpyhuone. Eteisen toisella puolella makuuhuone ja toisella puolella ensin keittokomero omalla ikkunalla ja sen jälkeen olohuone. Olohuoneeseen mahtuu hyvin ruokapöytäkin. Lisäksi on lasitettu parveke. Ja omaa rauhaa saa hyvin kun huoneet ei ole vieri vieressä.
En ymmärrä, mikseivät voisi. Itse olen 26 ja avopuolisoni on 29, kämpässämme on 40 neliötä. Hyvinhän me tänne sovimme.
En voi asua niin ahtaasti. Olen lapsen kanssa kolmiossa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikseivät voisi. Itse olen 26 ja avopuolisoni on 29, kämpässämme on 40 neliötä. Hyvinhän me tänne sovimme.
Tarkoitin siis sitä, etten ymmärrä, miten ikä vaikuttaa asiaan. Jos meille sopii, niin miksei keski-ikäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.Mies
Niin no, jos sua noin paljon kiinnostaa, niin asun mieheni kanssa 120 neliön omakotitalossa ja minusta tämä on turhan suuri meille kahdelle. Ihmiset ovat erilaisia ja mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
Asun mieheni kanssa 40 nelön asunnossa, keski-ikäisiä aletaan olla. Ei ole suunnitelmia isompaan muuttamisesta, vaikka joskus olisi ollut väliaikaista tarvetta työhuoneelle. Kaksi huonetta on, joten oven saa kiinni välillä. Vieraita mahtuu kymmenkunta päivällispöytään. Hyvin mahtuu ja mielestäni emme asu ahtaasti.
Asun teinin kanssa 42 neliön kämpässä. Miesystäväkin välillä kylässä.
Voisin, asuimme nuorena parina 32m2 yksiössä (erillinen keittiö ei saunaa). Joten miksi ei onnistuisi keski-ikäisiltä?
Eu direktiivin asetus 5436776 kieltää 45-55 vuotiaita asumasta 39-45 m2 asunnoissa. 46-65 vuotiaat voivat asua 39-45 m2 asunnoissa muttei 46-56 m2 asunnoissa, jotka on sallittuja vain 66-100 vuotiaille. Määräyksen rikkominen aiheuttaa 50000 euron sakon.
Tottakai.