Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kovakourainen mies

Vierailija
09.04.2016 |

Halaa, pussaa ja panee kovakouraisesti. Ei tajua "helliä otteita". Eipä tuo varsinaisesti mikään ongelma ole, mutta hieman outoa. Ei ikinä silitä tai ns helli. Olen yrittänyt kysyä miksei, niin ei muka ymmärrä mitä tarkoitan. Joskun käskin sen silittämään poskea niin sanoi sen tuntuvan typerältä. Hiusten silittäminen on kuulemma kuin koiran paijaamista 😳 Meillä on superhauskaa yhdessä, mutta byää onko mun loppuelämän romanttinen hellyys tukistamista ja nipistelyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muija valittaa päinvastasesta. Ilmeisesti naisia on mahdoton miellyttää :D

Vierailija
2/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä muija valittaa päinvastasesta. Ilmeisesti naisia on mahdoton miellyttää :D

No mutta sun ongelma on helppo ratkaista! Vähän tukistat vaikka seksin aikana ja pidät ranteista kiinni.. Mutta tuollainen totaalinen, ettei ymmärrä koko hellyyttä, on kai mahdoton muuksi muuttaa? Ainakaan niin, että mies saisi siitä mitään irti. Kun en halua mitään tunteetonta pakkolääppimistä 😁

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä voi käydä kun kelpuuttaa vain jännämiehen itselleen, eli lihaksikkaan siitossonnin.

Älä valita jos kerran sellaisen olet halunnut ja vähemmän miehekkäät ei kelpaa.

-mies-

Vierailija
4/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olis ollut lihaksikkaampiakin tarjolla 😂 Minkä voin, että tuohon rakastuin? Mutta voiko ihminen oikeasti olla noin.. tuollainen?! Ja ihan tosissaan sanoi, kun kysyin että, eikö silittäisi lapsiaankaan, ettenhän minä ole hänen lapsi!

Ap

Vierailija
5/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä valitat? Mies käyttää rajuja otteita sängyssä ja dominoi.

Vierailija
6/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, kun käyttää niitä otteita muutenkin. Suudellessa puristaa niskasta tai nykii hiuksia.. Halaa niin, että nostaa mut ilmaan.. En edes tiedä onko se halaamista.

Sohvalla ollessa ei ikinä silitä hiuksia.. Ei ikinä suutele hellästi vaan aina vaativasti. Ei oikeastaan koskettele kun halutessaan seksiä.

Ehkä olen vähän romantikko..

Ap

Vierailija
7/7 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimokeko siellä huutelee?? Tuus makkariin niin saat rakkautta! Lupaan silittää tukkaa ja nukkua lusikassa aamuun asti 👏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän