Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuksista tietäville kysymys!

Vierailija
09.04.2016 |

Miten saisin itse hiuksistani "kihartavat" ja pörröiset? minulla ei ole mitään sellaisia hiustenkiharrus ym laitteita (ei varaa) ja papiljoteista en tykkää. Letittäisin itse, mutten itselleni saa lettiä aikaiseksi.. mulle tuli sellainen kiva pörröinen tukka kun hiukset oli pidemmän aikaa yhdellä isolla letillä.. olis taas kiva saada sellane.. n20..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kavetini siis oli letittänyt muttemme näe usein. Ap

Vierailija
2/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini* ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pantakiharat. Pörröä ja pitävyyttä saat suolasuihkeella - sekoita itse tai osta kaupasta.

Vierailija
4/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pantakiharat. Pörröä ja pitävyyttä saat suolasuihkeella - sekoita itse tai osta kaupasta.

Ihan kiva, mutta en omista kuin perus

hiuslenkkejä +föönin, eikä lopputulos ole samanlainen kuin hain

Vierailija
5/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Itse tein pantakiharoita varten pannan yksiparisesta sukasta, jonka leikkasin auki ja solmin pannaksi. Eli ei tarvitse edes mitään pantaa ostaa. :> Mutta en osaa auttaa sitten, jos ei letti, pantakiharat, kiharrin tai paplarit ole vaihtoehtoja. Mielestäni letti ei kyllä ole hankala tehdä, opettele?

Vierailija
6/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Itse tein pantakiharoita varten pannan yksiparisesta sukasta, jonka leikkasin auki ja solmin pannaksi. Eli ei tarvitse edes mitään pantaa ostaa. :> Mutta en osaa auttaa sitten, jos ei letti, pantakiharat, kiharrin tai paplarit ole vaihtoehtoja. Mielestäni letti ei kyllä ole hankala tehdä, opettele?

olen yrittänyt, ei onnistu, kädet ei taivu tarpeeksi/en näe mitä teen +en saa tehtyä kireää lettiä.

Vierailija
7/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperista teet sellaisia pötköjä minkä ympärille rullaat hiusosioita. Solmit pötköt ja annat kuivua :) Googlaa ohjeita jos tuosta mun selostuksesta ei saanut selkoa.

Vierailija
8/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kosteista hiuksista prinsessanuttura ja jätä yöksi kiinni. Aamulla hiukset on kiharat ja pörröiset.

Vierailija
9/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturoita, yksi tai useampi vaikka yön ajaksi.

Vierailija
10/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikeeta sen yhden letin teko? Teeppä kaksi, eli jaat hiukset kahteen osaan ja toiseen letti ja toiseen toinen samanmoinen. Ittellä vaikeeta hahmotus, mutta ne "peppi letit" onnistuu multakin. Nuttura kirahtaa kauniisti myöskin.

Vierailija
11/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suikaleita alumiinifoliosta ja tee niitä pötköjä/patukoita. Kierrä hiuksia niiden ympärille sykkyrälle, muutama sykerö riittää normaalipaksuisille hiuksille ja anna olla yön yli. Ne ei paina, niiden kanssa pystyy nukkumaan. Jos haluat kestävämpää tulosta, laita hiuksiin vähän muotovaahtoa tms ennen patukoiden rullaamista.

Vierailija
12/12 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutturoita, yksi tai useampi vaikka yön ajaksi.

ei tuu samanlaisia kuin haen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi