Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa naiset arvostavat enemmän: ammattia vai koulutusta?

Vierailija
09.04.2016 |

Siis jos on vaikka akateeminen työtön/hanttihommissa vs. peruskoulun käynyt ison yrityksen hyvin tienaava toimitusjohtaja?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voit äänestää http://strawpoll.me/7323584

Vierailija
2/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Kimi Räikkösen koulutus? Entä Teemu Selänteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua muiden naisten puolesta mutta itselleni on ehdottomasti tärkeämpää koulutus. Jos mies ei ole työllistynyt alalleen tai työskentelee pienipalkkaisessa työssä (esim. kirjasto- ja informaatiotieteilijät) niin sillä ei ole mitään merkitystä kiinnostukseni kannalta, pääasia, että hän on älykäs, sivistynyt, kielitaitoinen, kiinnostunut kulttuurista jne - ainakin todennäköisemmin kuin se peruskoulun käynyt.

Vierailija
4/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä se raha menee kaiken tuon edelle.

Vierailija
5/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on että on jännä ja dominoiva tyyppi. Voi olla vaikka elämäntapatytön renttu, kunhan on vauhtia ja draamaa.

Vierailija
6/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jonkun toisen asioista...ei kiinnosta. Huolehdin mieluummin omasta ammattitaidostani. Kannattaisko ap tehdä samoin?

Vierailija
7/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus. Nykyaikana esimerkiksi monilla akateemisilla on vaikeuksia työllistyä, mutta tietäisin että kiinnostuksenkohteet saattaisi silti olla lähempänä kuin sillä duunaripomolla.

Vierailija
8/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssökäynti eli raha tuossa on olennaista, ei se mistä se tulee.

Vierailija
9/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta. Vaikea kuvitella seurustelukumppaniksi miestä, jolla ei olisi laajaa humanistista sivistystä taustalla.

Vierailija
10/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on kaiken lähtökohta. Itse hankin niin laaja-alaisen koulutuksen, että olen sen avulla voinut tehdä töitä neljällä eri ammattinimikkeellä.

Vierailija
11/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttautunutta ehdottomasti: sillä on jatkossa aina potentiaalisesti paremmat tsäänssit!

Vierailija
12/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta. Ainakin minä.

Vierailija
13/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta. Kertoo kunnianhimosta, kiinnostuksen kohdistumisesta johonkin järkevään ja siitä, että meiltä saattaa löytyä yhteistä pohjaa jolle rakentaa parisuhdetta. Nuorena ja naiivina ajattelin, ettei koulutustason erolla ole väliä. Kyllä sillä on, useimmiten. Poikkeuksiakin, mutta harvassa.

Vierailija
14/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä mieluummin akateemisen koulutuksen saanut (kuten olenkin) kuin pelkän peruskoulun käynyt. Siis koulutusta arvostan enemmän.

Vierailija
15/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Arvostan tuloksia.

Vierailija
16/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yllättäviä vastauksia! Itse ajattelin että tottakai ammattia. Taidan olla sitten poikkeus naisten joukossa. Mulle on aivan sama mikä tutkintopaperi on. Tärkeintä on miten muuten toimii elämässä ja tietysti luonne, arvot jne. Ei synkkaisi jonkun elämäntapakouluttautujan kanssa, joka ei sitten muilla elämänalueilla olis saanut mitään aikaan. Muodollinen koulutus on vain yksi siivu ihmisen elämässä.

Vierailija
17/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin akateeminen työtön tai hanttihommissa kuin pelkän peruskoulun suorittanut, vaikka sitten missä töissä. Koulutus antaa paljon todellisempaa sisältöä elämään kuin rahaa.

Vierailija
18/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutusta.

Vierailija
19/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omalta kohdaltani arvostan enemmän koulutustani (yliopisto) kuin ammattiani (joka ei mitenkään hohdokas ole). Koulutus on kuitenkin antanut niin suuren henkisen pääoman, etten vaihtaisi sitä pois.

Vierailija
20/67 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kouluttautuneet eivät tosiaan ole niissä huippu-viroissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme