Hyi millanen yö oli viime yönä
Olen keskiviikosta asti ollut kuumeessa ja viime yönä kuume nousi sitten 39°C:een. Koko yön nähnyt mitä ihmeellisempiä hallusinaatioita, sydän hakkasi kuin viimeistä päivää, en meinannut päästä vessaan, kun pyörrytti niin paljon ja joka paikkaan sattui. Ei mikään maailman paras olo edelleenkään.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sai jälkitautina keuhkokuumeen. Jos sun korkea kuumeilu ja huono olo jatkuu, niin käy lääkärissä.
Käyn maanantaina jos en ole parantunut. En ees muista koska mulla on viimeks ollut näin paha olo. Kuumekaan ei ole noussut moneen vuoteen.
Otsikon perusteella odotteli, että ap oli Tauskin keikalla ja lähti "jatkoille". Eli siihen nähden aika kiva yö, ap, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sai jälkitautina keuhkokuumeen. Jos sun korkea kuumeilu ja huono olo jatkuu, niin käy lääkärissä.
Käyn maanantaina jos en ole parantunut. En ees muista koska mulla on viimeks ollut näin paha olo. Kuumekaan ei ole noussut moneen vuoteen.
Uutisissa oli, että tänä vuonna influenssa ja muut virustaudit ovat olleet poikkeuksellisen rajuja. Ihmiset ovat myös sairastuneet normaalia enemmän jälkitauteihin.
Mä kanssa luulin että ap oli lähtenyt Viime yönä Tauskin tai Axlin matkaan.:D höh, olipa pettymys.