Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
141/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousiammunta.

Kaveri innostui siitä ihan hirveästi, mutta joutui sitten harventamaan käyntejä, kun lihakset jumittivat. 

En oikein ymmärtänyt, mikä siinä oli niin hienoa. 

Onko vaikea ymmärtää, miksi taitoa vaativan lajin harrastaminen viehättää?

Et ilmeisesti kykene ymmärtämäön, miksi joku harrastaa jotain, mitä sinä et?

Kaverini siis hehkutti sitä facessa lähes joka päivä. 

Mulle ei silti auennut se elämys, mitä hän sai siitä. Taitojen kehittäminen on toki aina kehittävää, oli ne sitten mitä vain. 

Varmaan itsekunkin harrastukset ovat toisen mielestä vähemmän jännittäviä.

Siinä tulee usein hyvän laukauksen kohdalla sellainen zen-kokemus.

Ennen kuin nuoli on maalissa, tulee olo, että nyt menee kymppiin.

Telkusta kisaa seuratessa joskus näkee kilpailijan naamalle leviävän hymyn heti, kun nuoli on lähtenyt.

Olen joskus harrastanut tätäkin, mutta en pitkään aikaan, liikaa jatkuvaa harjoittelua vaativaa.

Vierailija
142/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääpäiväkirjan pitäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttojen piirtäminen lakanoihin siemennesteellä

Vierailija
144/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti oma harrastukseni on aika outo, koska opiskelen japanin kieltä, mutta en katso animea. Yleisin kysymys kun on, pidätkö sitten animesta? Vähän eri asioita kuitenkin.

Täällä toinen outo japanin kielen opiskelija. Minäkään en katso animea, lue mangaa tai ole muutoinkaan kiinnostunut japanin (populaari)kulttuurista, enkä esim. harrasta japanilaisia itsepuolutuslajeja, tms. No okei, japanilaisia leffoja tulee kyllä jonkun verran katsottua (mutta silläkin osastolla olen enemmän kallellaan Etelä-Korean suuntaan).

Vierailija
145/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääpäiväkirjan pitäminen.

Mitä outoa tässä on?

Vierailija
146/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-perheily. Eli Prismaan mennään aina ruokaostoksille koko perheen voimin. Eräät ottaa perheen koirankin mukaan (ainakin autoon), koska sitä ei voi eroahdistuksen takia jättää kotiin.

Tiedän myös erään henkilön, joka ajoi iltavuorosta kotiin hakemaan lapsen ja puolison mukaan ruokaostoksille. Prisma oli huomattavasti lähempänä työpaikkaa, kun koti. Itseasiassa Cittari oli kadun toisella puolella, mutta se ei kelpaa. 

Ehkä tämä ihmetyttää itseäni siksi, että mulle ruokaostokset ovat pakollinen paha ja  välttelen Prismaa muutenkin.

Vierailija
147/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt rekkarit läpi 1-999, kymmenen vuotta meni. Tavasta oli vaikea päästä eroon 😁

Enpä oo ennen kuullut moisesta harrasteesta, mutta ilmeisesti hyvin yleinen, ainakin tän mammapalstan mukaan

Vaimon kanssa aloitimme hetken mielijohteesta nähdessämme ykkösen. Siitä se hulluus sitten lähti ja viitisen vuotta meni ennenkuin 999 oli bongattu. Ja voi sitä tyhjyyden tunnetta kun ei enää ole mitä bongata.

Vähän samaan tapaan kuin Härski Hartikaisen kurjuuten maksimointi, eli kun täytellinen kurjuus on saavutettu, ei ole enää mitään mitä tavoitella.

Vierailija
148/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen metsästys, jossa eläimiä käydään säännöllisesti ruokkimassa ja sit sopivan tilaisuuden tullen ampumassa. Samoin se, et mennään jonnekin ulkomaille ammuskelemaan elukoita, jota mahdollisesti kasvatetaan tota tarkoitusta varten. Suuri ja taitava saa tuoda kotiin vaikka kallon tai täyttää koko elukan. Sitä sitten jätkien kesken ihaillaan. 

Vierailija
149/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinpaljastushomma on hauskaa lasten kanssa. Ovat tohkeissaan jokaisesta piipahduksesta, vaikka se olisi naula tai pullonkorkki. Kerran löytyi avain. Wow!

Vierailija
150/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkaan taloyhtiöiden roskiksissa ympäristön säästämiseksi. Kun sain tietää yhdeltä dyykkaajalta, mitä kaikkea ihmiset heittää roskiin, pöyrristyin ja ryhdyin minäkin ruuan ja tavaroiden pelastajaksi.

Vierailija
151/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 14 v teininä sukututkimuksen. Opettelin lukemaan vanhoja käsialoja ja kävin arkistossa tutkimassa vanhoja kirkonkirjoja. Oli ehkä vähän outoa sen ikäiselle.

Tunnen myös yhden ihmisen joka alkoi jo nuorena opiskella harvinaisia kieliä, tyyliin komi-permjakkia. Osaa varmaan kahdeksaa eri kieltä ja on myös kehitellyt omaa kieltä kielioppeineen. Minusta kiehtovaa, monen muun mielestä varmaan outoa.

Vierailija
152/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös, jos etsit täältä itsellesi harrastusta

Vierailija
153/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyykkaan taloyhtiöiden roskiksissa ympäristön säästämiseksi. Kun sain tietää yhdeltä dyykkaajalta, mitä kaikkea ihmiset heittää roskiin, pöyrristyin ja ryhdyin minäkin ruuan ja tavaroiden pelastajaksi.

En ole roskiksia dyykannut, mutta metalliromulavoja olen aika paljonkin, alkavat tosin olla vähissä sellaiset lavat, joita pääsee kollaamaan. Olen löytänyt yhtä ja toista tarpeellista ja tarpeetontakin, joitakin olen kunnostanut ja myynyt tai lahjoittanut pois. Mm. pienkoneita, polkupyöriä, työkaluja ja - koneita...

Vierailija
154/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan puita ja teen niistä polttopuita, se on minun kuntoiluani. Joku ehkä miettii, ettei tässä ole mitään kummallista, tätähän tekee moni. Mutta kun minulla ei ole omaa metsää eikä yhtään uunia.

Vierailija
155/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaadan puita ja teen niistä polttopuita, se on minun kuntoiluani. Joku ehkä miettii, ettei tässä ole mitään kummallista, tätähän tekee moni. Mutta kun minulla ei ole omaa metsää eikä yhtään uunia.

Kenen puita, luvalla vai luvatta, mihin laitat polttopuut?

Vierailija
156/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongailen akvaarioita ja merimaailmoja, paitsi nyt on ollut taukoa. Olen tosi huolissani maailman meristä, muoviroskaa on kaikkialla.

Mutta ei kai tämä niin erikoista ole.

Vierailija
157/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä pakastin täynnä

Vierailija
158/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistaminen. Mennään metsään etsimään jotakin ja kun se löytyy, lähdetään pois, eikä edes oteta sitä mukaan.

Vierailija
159/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oudoin on Golf.

Koko pelin ideana on pelata mahdollisimman vähän golffia.

Vierailija
160/501 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen kehonmuokkaus. Oman ulkonäön muuttaminen fantasiahahmoksi kirurgisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi