Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?
Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.
Kommentit (501)
Nuorten ihmisten kuolinilmoitusten keräily.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole yleensä laajakatseisuuden puutetta jos pitää harrastusta outona? Erikoinen harrastus voi kyllä olla.
Eräs erikoisen harrastuksen omaava sanoi, että jokaisella pitää olla joku hullu harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Autolla ajelu ympäriinsä ilman varsinaista päämäärää.
Oli meilläkin yleinen harrastus, kun lapset olivat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli meilläkin yleinen harrastus, kun lapset olivat pieniä.
Meilläkin ajellaan, kun lapset on pieniä. Katsellaan, minne on rakennettu uusia taloja yms.naapurikyttäilyä😆 Parasta, jos lapset sattuu ottamaan torkut samalla 🙈
Mukaan Elokapinaan, osa 2: Kansalaistottelemattomuuskoulutus antaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot osallistua Elokapinan aktioihin. Koulutuksessa kuulet kansalaistottelemattomuuden perusteista, väkivallattoman suoran toiminnan teoriasta ja käytännöstä sekä Elokapinan toimintatavoista.
Metsästyt, kalastus, marjojen ja sienien poiminta!
Kuminpoltto moottoripyörällä. Mitä järkeä on tarkoituksella tuhota kallis takarengas ja toisen omistama asfaltti? Lisäksi laitonta.
Eräs tuttuni kuljeskelee ja viettää paljon aikaa metsässä. Hän sanoo, että puiden joukossa on paljon helpompaa kuin ihmisten joukossa, koska puut eivät esimerkiksi tuomitse häntä, eivät melua eivätkä ole koko ajan menossa paikasta toiseen. Hän sanoo, että puut ovat hänen ystäviään.
Mun todella neurotyypillinen, siis ei pätkääkään autistisen oloinen kaveri on kiinnostunut lentokoneista ja on joskus seurannut flight radarista mun lomalentoja.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisestikään ymmärrä, että päämäärä voi olla muutakin, kuin jokin maantieteelliseesti määriteltävä paikka. Miksi joku käy vaikka uimassa järvessä? Mikä siinä on varsinainen päämäärä?
itsekin harrastin tuota ajelua asuessani toisessa maassa. Se oli silloin tapa karistaa työhuolet ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun todella neurotyypillinen, siis ei pätkääkään autistisen oloinen kaveri on kiinnostunut lentokoneista ja on joskus seurannut flight radarista mun lomalentoja.
Ehkä minäkin olen seurannut lomalentojasi tietämättä sinusta mitään, se se vasta outoa onkin!
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni kuljeskelee ja viettää paljon aikaa metsässä. Hän sanoo, että puiden joukossa on paljon helpompaa kuin ihmisten joukossa, koska puut eivät esimerkiksi tuomitse häntä, eivät melua eivätkä ole koko ajan menossa paikasta toiseen. Hän sanoo, että puut ovat hänen ystäviään.
Toiset purjehtivat, toiset urheilevat/kuntoliikkuvat yksin tai yhdessä, jotkut hankivat ihan huvikseen tietoa eri asioista, vaikkapa ulkomailla kasvavien puulajien kestävyydestä olematta muuten puiden kanssa tekemisissä, eivät ole metsänomistajia, eivät alan töissä. Kaikenlaisia hyypiöitä sitä löytyy, kamalaa!
Persujen perähikiällä vain metsästys, kalastus ja juopottelu on normaalia, kaikki muu outoa.
Vierailija kirjoitti:
Persujen perähikiällä vain metsästys, kalastus ja juopottelu on normaalia, kaikki muu outoa.
Näköjään sinulla taas persujen vapaa-aikatouhujen tarkkailu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me harrastamme myös ampumaurheilua, asekeräilyä ja reserviläistoimintaa emmekä pidä sitä yhtään outona. Kokeile sinäkin! Toki aseluvan saadakseen pitää olla nuhteeton tausta. Meillä on, entäs sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinten hautaaminen. Siis keräilee tienvarsilta kuolleita eläimiä ja kuskaa ne kotipihaansa. Hautailee sinne siisteihin riveihin eri lajit omiinsa.
Minä keräilen/etsin tienvarsilta kuolleita eläimiä, mutta heti hautaamisen sijaan avaan ne, tutkin sisälmyksiä että miltäs täällä näyttää ja otan kallon talteen sekä puhdistan sen. Muun eläimen hautaan asiallisesti maahan, jonkinlaista kunnioitusta edes tätä eläintä kohtaan joka kallonsa minulle luovutti.
JESTAS.
Sarjamurhaaja Jeffrey Dahmer harrasti samaa:
He also began collecting dead animals—including roadkill—which he would dissect and bury beside the hut, with the skulls occasionally placed atop makeshift crosses.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän paljon keräilijöitä, jotka hamstraavat outoja asioita.
Luin jostain miehestä joka keräili lentoyhtiöiden bonuspisteitä. Se hipoo kyllä jo hulluutta.
En ole herkästi vaatimassa minkään asian kieltämistä, mutta sen homman voisi kyllä kieltää. Tyyppi ei edes varsinaisesti matkustellut, mikä olisi voinut jopa kartuttaa yleissivistystä, vaan näki lähinnä lentokenttiä...
Hautausmailla kävely. Ja en ole vielä vanha enkä masentunut. Minua vaan kiehtoo tietyllä lailla kaikki mystiikka ja jotenkin ajattelen syvällisesti ja kirkkaasti kirkkomailla. Ehkä siellä ymmärrän parhaiten kaiken katoavaisuuden ja oleellisen.
Hyvin uskottavaa