Tykkääkö joku mies oikeasti pitkistä naisista?
Kommentit (39)
Mitä pidempi, niin sen parempi.
M 190cm
Pitkät naiset on HOT!
Pisin naiseni on ollut 178 cm ja olihan se upea ilmestys. Itseäni pitempää en kyllä halua, liika on liikaa:)
M 185cm
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on HOT!
Pisin naiseni on ollut 178 cm ja olihan se upea ilmestys. Itseäni pitempää en kyllä halua, liika on liikaa:)
M 185cm
Hahahaa.. Minulla on ollut 184cm nainen. Oletko kade?:D
Näin lyhyen naisen näkökulmasta katsottuna nuo pitkät naiset ovat kyllä upeita ilmestyksiä. Tietysti kääntävät myös miesten päitä. Tennarijalkainen tappi näyttää lähinnä naurettavalta tuollaisen ilmestyksen vieressä. Mutta käy lyhyilläkin ihan hyvin flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi, pitkä nainen on yhtä vetävä miesten silmissä kuin lyhyt mies naisten silmissä.
Tuo on muuten ikuinen kansanuskomus jolle ei kuitenkaan ole tieteellistä näyttöä, vaan tilanne on oikeasti päinvastoin. Heikommassa asemassa parisuhdemarkkinoilla ovat pisimmät miehet ja lyhimmät naiset.
Hyvin on suhteellista, pitkä tai lyhyt. 170 cm koen itseni lyhyeksi, jotkut väittävät pitkäksi.
Samoin olen epäileväinen tämän kyselyn tuloksesta; jotka väittävät pitävänsä pitkistä voivat tarkoittaa mitä tahaansa pituutta, samoin kuin henkilöt jotka pitävät lyhyistä.
Minulle ainakin kelpaa! Muutaman kuukauden oli ilo kulkea jopa 5 itseä pidemmän kanssa, olen 180. Piti vielä korkokenkiä niin oli todella upea ilmestys, valitettavasti pään sisusta kumisi tyhjyyttään ettei kestänyt jatkaa mutta ulkokuori olisi kyllä kelvannut.
Useimmilla pitkillä naisilla vaan tuntuu olevan joku juttu että miehen pitäisi olla reilusti pidempi ja jättävät normimittaiset miehet kokonaan huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempi, niin sen parempi.
M 190cm
Lisätään vielä, että lyhin nainen jonka kanssa olen seurustellut oli 171 cm ja pisin 185 cm. Muut tältä väliltä. Mikään ehdoton "kriteeri" pituus ei ole koskaan ollut, mutta jotenkin olen aina ihastunut pidempiin.
Miesten ja naisten keskipituuden ero on yleensä noin 14cm. Eli pitkistä naisista pitäviksi miehiksi voidaan katsoa kaikki jotka tykkäävät itseään alle 14cm lyhemmistä.
Minä tykkään. Semmoisista oikein isoista ja lihaksikkaista naisista kuten Diana Ball. Haluaisin, että semmoinen istuisi naamani päälle ja minä nuolisin kaikkea mitä eteeni tulee.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa
Ei todellakaan tykkää! Sellaiset 155–165-senttiset sulattavat sydämen! M35
Monikin.
Mutta pituus ei varmaankaan ole se oleellisin määre kumppanissa? Voi luoja mitä kysymyksiä taas.
Onhan se aina hienompaa vetää kielareita tanssilattialla naisen kanssa jonka huulet ulottuvat edes suunnilleen omieni korkeudelle. Mutta ei sillä muuten paljoakaan vaikutusta ole.
Hankala sanoa, itse olen joku 170 pitkä ja ei miehet ole perässäni pituuden takia olleet tai kukaan ei ole asiaa sen koommin kommentoinut.
Olen kyllä ollut tapailemiani miehiä lyhyempi että liekkö se vaikuttanut asiaan
Olen nainen 163 ja seurustellut 193 kanssa ja niin pituus pitää olla erona ei mitään tappi kundia vaikka ite olen pygmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään esimerkiksi Susanna Laine on ihqu, persjalkaiset tumpit yäk.
Susanna Laine olisi pikaisen googlauksen mukaan 160 cm pitkä, joten ei minun mittarilla kyllä ole pitkä nainen.
No hitsi, mä yritin ettiä sen pituutta googlaamalla mutta en onnistunut löytää, näyttää vaan töllössä pitkäsääriselle komistukselle, noh erehdyksiä sattuu, siis pituudessa ei kauneudessa.
Pakko siteerata Kivenpyörittäjää: vittu korkeella kuin hirvellä. 😂
Bussipysäkillä oli eräänä päivänä niin iso nainen, etten koskaan ennen ole nähnyt vastaavaa. Olen itse 165 cm. ja tunsin itseni kääpiöksi hänen rinnallaan. Hän ei ollut lihava, vaan isokokoinen ja pitkä. Erikoinen näky.