Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka olet nopea hoksaamaan, ärsyttääkö muiden hitaus sinua?

Vierailija
08.04.2016 |

Mua ärsyttää.
Riepoo välillä niin helvetisti, kun toinen on niin hidas niin hidas. Joko se ei hoksaa, tajua, tai ehdi reagoida. Joskus tulee ihan tekee-mieli-kuristaa oloja.
Kaiken kukkuraksi ja kruunuksi keskuudessamme elää ihmisiä jotka ei KOSKAAN tajua kupletin juonta.

Miten selviätte ärtymyksenne kanssa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi juuri tuo että tekisi mieli kuristaa olo.

Olen aika älykäs ja äkkipikainen. Harmikseni olen saanut todella paljon pataani, kun en kuitenkaan ole lahjakas tai kovinkaan hyvä tappelemaan.

Kokemuksesta voin sanoa että ei ole älykästä rikkoa koskemattomuutta ja tönäistä toista, jos toinen tuntuu hölmöltä. Tönäisy voi toimia eräänlaisena heijauksena ja kun kohde heijaa takaisin nyrkin kanssa niin liike-energia on suurempi kuin ilman heijausta ja siitä tulee iso kuhmu päähän.

Olen saanut myös muita osumia kuin nyrkistä. Yleisesti käytöstapani on parantunut vuosien saatossa ja olen alkanut oppia sietämään hölmöjäkin ihmisiä.

En siis enää ajattele että vähän tyhmemmät pitäisi laittaa kaasukammioon :)

Täytyy todeta että mitä nyt aluksi luin tekstiäsi, niin ajattelin että voi v_ttu mikä torspo.

Toisaalta olet todistanut että virheistä voi oppia. Se on älykkyyttä.

Tyhmä ottaa pataansa jatkuvasti ja kyllähän ne jatkuvat osumat tai "koppit" pääkoppaan lopulta tyhmentää kenet tahansa.

Vierailija
62/62 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut älykkäät ihmiset ovat todella huonoja selittämään asioita selkeästi muille. Työelämässä hankalaa, koska he jotenkin saattavat olettaa, että toinen ymmärtää parista sanasta jonkun monimutkaisen asian.

Juuri tämä. Se ärsyttää, kun pitää selittää juurta jaksain. Sitten kun selittää tarkasti, pelkään, että toinen luulee, että selitän itsestään selvyyksiä ja päsmäröin ja ilkeyksissäni selitän liiankin tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla