Minkälaisissa rasioissa kuljetatte eväät töihin?
Tarkoitus olisi alkaa tehdä itse ruoat ja syödä niitä lounaaksi. Tässä juuri harkitsen, että minkähänlainen rasia olisi hyvä hankkia. Ei saisi olla mikään kauhean iso, jotta mahtuisi käsilaukkuun. Säilyykö ruoka hyvin sen 3-4 tuntia rasiassa, kun meidän työpaikalla ei ole mitään jääkaappia eikä mikroa?
Kommentit (36)
Turkkilaisen jugurtin purkit on loistavia. Niissä on vielä paria eri kokoakin.
On olemassa sellaisia eväsrasioita, joihin tulee esim kanteen pieni kylmäpakkaus. Auttaa säilyvyyden kanssa.
Jalostajan hernekeittopurkki, avaaja ja muovilusikka kulkee kivasti Louis Vuittonin käsilaukussa.
Syön eväänä ainoastaan jäätelöä.
Pakkaan eväät valmiiksi jo edellisenä iltana kangaskassiin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun aamulla on kiire, niin lusikoin jäätelön suoraan käsilaukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla tungen jäätelöt hätäpäissäni taskuun. Hyvin kulkee mukana.
Tupperware. Evään vetisyydestä riippuu sitten rasian malli, että pitääkö olla nestetiivis vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aamulla aina niin kiire, että lusikoin jäätelön jo illalla käsilaukkuun. Säästyy aikaa aamulla. :)
Olen ostanut muutaman Tuepperwaren pakastusrasian, koska ovat varmasti vesitiiviitä. ( Toki kannattaa pitää muovipussissa, jos onkin itse laittanut huonosti kiinni.) Nuo ovat keittoja yms. kosteaa varten.
Miksi täytyy mahtua käsilaukkuun? Voisitko kantaa vaikka taittuvaa, pientä kylmälaukkua mukana? Sinne myös jokin kylmäpakkaus, niin ruoka pysyisi paremmin hyvänä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus olisi alkaa tehdä itse ruoat ja syödä niitä lounaaksi. Tässä juuri harkitsen, että minkähänlainen rasia olisi hyvä hankkia. Ei saisi olla mikään kauhean iso, jotta mahtuisi käsilaukkuun. Säilyykö ruoka hyvin sen 3-4 tuntia rasiassa, kun meidän työpaikalla ei ole mitään jääkaappia eikä mikroa?
Ei säily jos laitat rasiaan. Ruuan syöntikelpoisuusketju katkeaa.
Laitat vaan sitä ruokaa laukkuun tai taskuihin. Niin muutkin tekee. Eväsrasiat ovat vain markkinavoimien kusetus.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan aina myös lämpöhauteen?
Jäätelö ei sitä ilman säily syömäkelpoisena.
Pari jo ketjussa näitä suosittelikin, minusta hyviä ja kestäviä.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30322184/
Mutta mitä ajattelit oikein syödä, jos työpaikalla ei voi edes lämmittää ruokaa mikrossa? Ok, salaatit varmaan säilyvät, jos otat ne aamulla jääkaapista ja syöt neljän tunnin sisällä, etkä sotke joukkoon mitään kermaviilikastiketta tai muuta helposti pilaantuvaa.
Jäätelö-juttu ei nyt vaan ole hauska.sori. Lopettakaa tuo mukahauska pakkovääntäminen jostain jäätelöstä/mikä hauska juttu nyt sattuukaan olemaan.
Pilaa hyviä ketjuja tuollainen hokeminen jota väkisin jatketaan kun se nyt vaan on muka hauskaa. No ei ole.
Rasia jossa on pieni kylmäpatruuna kannessa, tupperin haitari kipot, menee tyhjänä kasaan ja kansi on pitävä. Ruokatermos, jos jostain sellaisen onnistuu löytämään.
Kyllä se on parempi nyt irtisanoutua ja ruveta lokoilemaan työttömyyspäivärahalla.
Tämä on sen luokan pulma, että siitä ei ole ulospääsyä.