Kun miehesi tulee töistä kotiin, kaataako hän ensimäisenä kristallikarahvista itselleen lasillisen viskiä?
Kommentit (14)
Joo. Sen nimi on Bill Spencer.
Ei se niin pal sit haittaa kun on design-iltapäiväleningi yllä ja oon juuri tullut kasvohoidosta ja kampaajalta.
t. Katie.
Ei, mun miespitää enemmän konjakista.
"I need a drink" Niin tuli tuosta JR:stäkin (tai ainakin näyttelijä Hagmanista) alkoholisti.
Olet katsonut liikaa kauniita ja rohkeita.
J.R:n näyttelijä joi kuoharia/ sampanjaa
Ei, vaan ensin hän riisuu stetsonin, onhan täällä Southforkissa sen verran kuuma iltapäivisin.
http://4.bp.blogspot.com/_aYF0Und2oHY/TQrCyBmO-tI/AAAAAAAAA1k/s5t8JfhjP…
Ei kaada. Minä tosin olen lähes aina vielä itse töissä kun mieheni tulee kotiin, mutta luulisin tietäväni jos meillä olisi kristallikarahvi ja viskiä. Oletettavasti hän riisuu vaatteet itseltään ja lapselta ja menevät sitten keittiöön laittamaan ruokaa.
Ei. Mä oon meidän talouden ainoa viskin ystävä.
Kellistää minut eteisen lattialla ja ottaa siinä intohimoisesti. Tuomani vishky lasi odottaa eteisen pöydällä.
Hän tarjoilee vaimolleen jääkylmää samppanjaa ja antaa sitten jalkahieronnan.
Voi kyllä!
Harvey astuu sisään, laskee takkinsa ja huivinsa design-naulakkoomme, avaa totutuin ottein ranskalaisen laatupukunsa ainoan kiinni olevan napin astellessa loungeemme ja kaataa viskinsä kristallilasiinsa.
Mutta hän onkin Specter, Harvey Specter.
Korkeintaan mies katsoo kysyvästi tyhjää karahvia ja sitten minua nostaen oikeaa kulmakarvaansa. HUPS.
No ei. Jos viskiä kaadellaan niin on lasit molemmille.
Mieheni ei tarvitse itse kaataa viskiään, koska mielestäni hyvän vaimon velvollisuus on tarjoilla se.