Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla tällaisen miehen kanssa?

Vierailija
08.04.2016 |

- 35-v
- Pitkä ja urheilullinen, ok-kivat kasvot, perustyylikäs
- Osaa laittaa ruokaa, siivoaa silloin tällöin
- Ylioppilas, ei muuta koulutusta
- Työhistoriassa lähinnä hanttihommia
- Ei tiedä millaista työtä haluaisi tehdä, ei kunnianhimoa
- Tienaa huonoa palkkaa, ei juurikaan omaisuutta
- 1 pitkä seurustelusuhde, ei muita suhteita
- Ei pidä lapsista
- Huonot välit vanhempiinsa ja sisaruksiinsa
- Impulsiivinen, huutaa ja raivoaa helposti, mutta myös leppyy nopeasti
- Pitää itseään todella viisaana ja muita parempana monessa asiassa
- Ajatusmaailmaltaan äärioikeistolainen
- Ahdistuu sosiaalisista tilanteista
- Hyvä sängyssä
- Äärimmäisen viriili ja halukas
- Haluaa naisensa olevan hoikka, kaunis, älykäs, aktiivinen, hillitty, naisellinen, urheilullinen, tupakoimaton, terve ja harrastavan samoja asioita kuin hän

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun besserwisserismi, impulsiivinen raivo ja äärikovat arvot yhdistyvät, syntyy ihminen, jota kukaan ei halua lähelleen. Ei ihme, ettei oma perhekään siedä. Eli ei kiitos. N35

Vierailija
42/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta mua vanhempi, ei tavoitteita tai ammattia/työtä, ei pidä lapsista, huonot välit vahempiin ja sisaruksiin (tosin riippuu vähän siitä MIKSI näin on), impulsiivinen raivopää ja huutaja, pitää itseään muita parempana, äärioikeistolainen.. ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 vuotta mua vanhempi, ei tavoitteita tai ammattia/työtä, ei pidä lapsista, huonot välit vahempiin ja sisaruksiin (tosin riippuu vähän siitä MIKSI näin on), impulsiivinen raivopää ja huutaja, pitää itseään muita parempana, äärioikeistolainen.. ei kiitos.

Eli toisin sanoen ei jaa edes naisen käskystä porvarille persettä ja siten nainen ei saa taloudellistah hyötyä miehestä.

Niin ja, en ole topikin aloittaja. Harvaa asiaa vastustajan yhtä paljon kuin äärioikeistolaisuutta.

Vierailija
44/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen ei jaa edes naisen käskystä porvarille persettä ja siten nainen ei saa taloudellistah hyötyä miehestä.

Niin ja, en ole topikin aloittaja. Harvaa asiaa vastustajan yhtä paljon kuin äärioikeistolaisuutta.

No mua ei kyllä kieltämättä yhtään kiinnosta mitä olkiukkoja revit mun sanomisista :D 

Ammatilla ei niinkään oo väliä, mutta joku vakituinen työ sais kuitenkin olla tai ainakin pitäisi sitä tavoitella. En halua satunnaisesti hanttihommia tekevää lompakkoloista miehekseni.

Vierailija
45/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla ei niinkään oo väliä, mutta joku vakituinen työ sais kuitenkin olla tai ainakin pitäisi sitä tavoitella.

Totta kai pitää olla. Muutenhan nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä, mikä on naiselle no-go.

Vierailija
46/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- 35-v

- Pitkä ja urheilullinen, ok-kivat kasvot, perustyylikäs

- Osaa laittaa ruokaa, siivoaa silloin tällöin

- Ylioppilas, ei muuta koulutusta

- Työhistoriassa lähinnä hanttihommia

- Ei tiedä millaista työtä haluaisi tehdä, ei kunnianhimoa

- Tienaa huonoa palkkaa, ei juurikaan omaisuutta

- 1 pitkä seurustelusuhde, ei muita suhteita

- Ei pidä lapsista

- Huonot välit vanhempiinsa ja sisaruksiinsa

- Impulsiivinen, huutaa ja raivoaa helposti, mutta myös leppyy nopeasti

- Pitää itseään todella viisaana ja muita parempana monessa asiassa

- Ajatusmaailmaltaan äärioikeistolainen

- Ahdistuu sosiaalisista tilanteista

- Hyvä sängyssä

- Äärimmäisen viriili ja halukas

- Haluaa naisensa olevan hoikka, kaunis, älykäs, aktiivinen, hillitty, naisellinen, urheilullinen, tupakoimaton, terve ja harrastavan samoja asioita kuin hän

Minäkin vähän mietin, että mitä tuo äärioikeistolaisuus merkitsee käytännössä.  Voisi kelvatakin minulle, mutta itse kyllä haluaisin lapsen.

N28

Vierailija
47/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatilla ei niinkään oo väliä, mutta joku vakituinen työ sais kuitenkin olla tai ainakin pitäisi sitä tavoitella.

Totta kai pitää olla. Muutenhan nainen ei saa miehestä taloudellista hyötyä, mikä on naiselle no-go.

Mutta naisten pitäisi kuitenkin valittamatta ottaa työtön tai hanttihommia tekevä elätettävä, joka taloudellisesti hyötyy naisesta? Hieno logiikka.

Vierailija
48/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisten pitäisi kuitenkin valittamatta ottaa työtön tai hanttihommia tekevä elätettävä, joka taloudellisesti hyötyy naisesta? Hieno logiikka.

Hieno logiikka, joka ei kuitenkaan ole mun oma, vaan palstalaisten omakeksimä. Kysehän on siitä, että jollain rahalla ja työllä ei ole paskankaan väliä jos valinta tehdään tunteella. Ja tuollainen mies tuskin vaatii naistakaan käymään töissä, joten tässä mielessä ei pitäisi olla mitään mussutettavaa.

Vierailija
49/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun persettäs kukaan porvari huolis vaikka vähän maiksaisitkin. (Opettele pari uutta fraasia, nuo entiset alkaa tursua korvista.)

Vierailija
50/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei, mitään impulsiivista raivoajaa en kaipaa kumppaniksi. Jos tämä mies pitää itseään muita viisaampana niin hän ei taida olla älykäs. Minä rakastun lempeään, älykkääseen, ilkikuriseen ja reiluun mieheen, sellaiseen mieheen, jota kaipaa päivisin ja jonka lähelle on hyvä mennä iltaisin.

N 26

Vierailija
51/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos tykkäisin miehistä.mut onneksi tykkään naisista

Vierailija
52/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun persettäs kukaan porvari huolis vaikka vähän maiksaisitkin. (Opettele pari uutta fraasia, nuo entiset alkaa tursua korvista.)

Mäkö se olin jota täällä syyteltiin olkinukeista? Ehkä vaan muistan väärin.

Vierailija
53/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun miespuoliselta versioita, tosin mulla on lisäksi kaksi amistutkintoa ja olen viisi vuotta nuorempi.

Vierailija
54/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röi kirjoitti:

Kuulostaa mun miespuoliselta versioita, tosin mulla on lisäksi kaksi amistutkintoa ja olen viisi vuotta nuorempi.

Niin ja on yhteensä kahdeksan vuotta seurustelua takana, kolmen miehen kanssa.

Vierailija
55/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan oikeesti en ihmettele jos jollain menee hermo sun jankkauksiis, toi porvarille perseen jakaminen alkaa olla niin loppuun kaluttu fraasi ettei mitään rajaa. Ei haittais jos oikeesti opettelisit muutaman uuden virkkeen joita jauhaa joka ketjussa.

Vierailija
56/56 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan oikeesti en ihmettele jos jollain menee hermo sun jankkauksiis, toi porvarille perseen jakaminen alkaa olla niin loppuun kaluttu fraasi ettei mitään rajaa. Ei haittais jos oikeesti opettelisit muutaman uuden virkkeen joita jauhaa joka ketjussa.

Fraasi on sinällänsä yhdentekevä. Se, että fraasi pitää paikkansa 99%, on olennaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän