Onko joku hullujenhuone saanut lahjotuksena nettiliitymän?
Voi jestas, mitä juttuja. En tiedä, pitäiskö oksentaa, nauraa vai itkeä.
Kommentit (15)
Netin käyttö on sallittua psykiatrisissa sairaaloissa, ja sen huomaa myös av:lla. Monet psykiatrit ovat rajoittamisen puolella, mutta kun netin käyttäminen on ihmisoikeus siitä huolimatta, että se saattaa heikentää potilaan tilaa.
Jostain kumman syytä joku haluaa aloitellaan HUS-ketjuja.
Olisko psyvalta?
Joku vois tehdä lapsia poikansa kanssa, toinen on uudesti syntynyt, kivikissanainen sai terapeutilta ohjeita, yhden poikakaveri kusi kissan hiekkalaatikkoon, mikä on kaunein persereikä ja mun kohdunräpykkä roikkuu jossain. Mukavaa perjantaita muillekkin. T:Ap
Eiku ne on suomi24:ssä. Tää on vähän kuin bisness class ja siellä c-luokan hytit :D
Vierailija kirjoitti:
Jos noin pahalta tuntuu, niin kysy niiltä hoitajilta. :(
Ok. Sen tosiaan huomaa. Tää kevät taitaa olla hulluille pahaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Netin käyttö on sallittua psykiatrisissa sairaaloissa, ja sen huomaa myös av:lla. Monet psykiatrit ovat rajoittamisen puolella, mutta kun netin käyttäminen on ihmisoikeus siitä huolimatta, että se saattaa heikentää potilaan tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin pahalta tuntuu, niin kysy niiltä hoitajilta. :(
Onhan se epäreilua, jos teillä siellä täytyy surffata netissä omaan laskuun. :(
Vierailija kirjoitti:
Joku vois tehdä lapsia poikansa kanssa, toinen on uudesti syntynyt, kivikissanainen sai terapeutilta ohjeita, yhden poikakaveri kusi kissan hiekkalaatikkoon, mikä on kaunein persereikä ja mun kohdunräpykkä roikkuu jossain. Mukavaa perjantaita muillekkin. T:Ap
Kivikissanainen on mennyt ohi tänään...
Muut hullutukset olen suosiolla jättänyt avaamatta. Otsikot jo niin pimeitä
Ei sellaisia nykyään enää ole ,kuin 'hullujenhuone'. Olet jäänyt ajattelussasi jonnekin 1800-luvulle.
Jätän suosilla väliin. Tääkin on välillä liikaa:) Kiitos vinkistä kuitenkin. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Eiku ne on suomi24:ssä. Tää on vähän kuin bisness class ja siellä c-luokan hytit :D
Musta tuntuu että sössö kirjottaa suljetulta. Saaks siel käyttää nettii?
Vierailija kirjoitti:
Jätän suosilla väliin. Tääkin on välillä liikaa:) Kiitos vinkistä kuitenkin. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu herkille liian rankkaa :D
Juu, tulin siihen tulokseen, että oon ollut kissana Egyptissä. Siellä mut balsamoitiin ja sit uudesti synnyin tänne hämeeseen. Kivikissanaisen kirjotukset saa mun karvat pörhölleen. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia nykyään enää ole ,kuin 'hullujenhuone'. Olet jäänyt ajattelussasi jonnekin 1800-luvulle.
Perussuomalaiset on antanut netin jäsenilleen. Tulivat sillä tänne.
Eikö niillä saa olla puhelimet siellä?