ex mies yrittää luistaa lapsen tapaamisista
on tavannut tähän asti joka toinen viikonloppu. Asutaan 200km päässä toisistamme. nyt hän on valitellut ettei lapsi viihdy koko viikonloppua, soittelee vaan kavereille ja haluisi aikaisemmin kotiin. en edes usko tuota, vaan mies varmaan haluaa vaan nopeammin eroon lapsesta. tänä viikonloppuna mies ehdotti että tulisi päiväseltään tapaamaan lasta ettei lapsi joutuisi jäämään taas pois harrastuksestaan. niin harrastukseen liittyvät pelit on usein viikonloppusin joista poisjäämistä lapsi joskus on kiukutellut kun lähtee viikonlopuksi isälleen. Miehen mielestä pitäisi keksiä jotain muuta kun nuo "liian tiukasti" sovitut viikonloput. Mulle tämä ei tosiaan käy että mies ottaisi silloin tällöin lapsen luokseen, eli silloin kun lapsi itse haluaa tai ei ole pelejä. muuten sitten mies tulisi vaan tänne päiväksi oleilemaan lapsen kanssa. Niin siis mulle ei todellakaan käy että menetän vapaat viikonloput jos exä ei enää ota lasta! vituttaa ettei mies ton välimatkan takia tullut esim. lapsen koulun joulujuhlaan, kun en itsekään päässyt silloin eikä lapsella ollut siellä ketään. Kai mulla on oikeus kuitenkin pitää tapaamissopimuksesta kiinni ettei mies ala sopia lapsen kanssa jotain muita systeemejä? sori sekavauus, oon niin vihanen vaan.
Tulihan se oikeakin syy sieltä vaikka kovasti ensin yritettiinkin kiillottaa omaa kruunua.