Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akiko Yokota: Suomalaisnaiset näyttävät RUPSAHTAVAN nopeammin kuin japanilaiset

Huh huh, aika pahan möläytti!
08.04.2016 |

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2016040621373733_ka.shtml

Aika kovaa tylytystä suomalaisille itsensä joka kesä tummiksi paahtaneille ryppyisille rusinoille: kun vedätte terassilla sitä siideriä tai lojutte rannalla, aurinko samalla tuhoaa ulkonäköänne peruuttamattomasti.

Karu fakta on vain se, että jos mies pitää pitkään nuorekkaana säilyvästä naisesta, hänen on otettava japanilainen nainen. Toki mieskin rypistyy auringossa eli sama toisin päin.

Kommentit (28)

21/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen aasialaisen ikääntymisprosessi. http://goo.gl/IhYnw

Vierailija
22/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI kaikkialla rupsahtavat nopeammin kuin japanilaiset. Tässä nyt ei ollut mitään uutta. Serkullani on japanilainen vaimo, ja kun hänet ensi kertaa esiteltiin minulle, luulin häntä parikymppiseksi. Järkytyin kun kuulin, että hän on oikeasti 45.

Mutta mitä väliä on joillain rypyillä? Ne nyt vain kuuluvat asiaan. Elämässä pitäisi olla jotain syvällisempää kuin oman ihon ja harmaiden hiusten vahtaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japsit ovat aika kireitä ihmisiä ja siksi varmaan pysyy ihokin kireänä. Hikikomorikin kertoo sen.

Vierailija
24/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, auringon suhteen lienee kultainen keskitie järkevin. Itsensä paahtaminen vanhentaa ihoa, mutta toisaalta sopiva määrä aurinkoa voimistaa ihon suojakerrosta. Tämän takia monien iho-ongelmaisten oireet helpottuvat kesäisin, ja erilaisia ihosairauksia hoidetaan talvisin tiettyjä auringon uv-säteitä jäljittelevillä valohoidoilla.

Tiesittekö muuten, että joissain lähi-idän maissa atooppinen iho on vain naisten kiusana? Geenit ovat siellä molemmilla sukupuolilla samat, mutta naisten täytyy verhoutua burkhaan lähtiessään ulko-ilmaan. Ihminen ei kuitenkaan ole mikään syvän meren luolissa asuva kala, vaan maan päällä evoluution myötä elävä nisäkäs, jolle on luontaista oleilla päivänvalossakin.

Se minua mietityttää, että eivätkö sitten japanilaisnaisten suosimat myrkylliset, ihoa valkaisevat tuotteet vanhenna ihoa. Vaikuttaa minusta vieläkin epäterveellisemmältä kuin suomimammojen tahmeat itseruskettavat.

Vierailija
25/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"- Olen itse kokenut, että saunominen kuivattaa ihoani. Ymmärrän, että Suomen kylmässä talvessa saunalla on paikkansa."

HÖLMÖ. Japsi luulee että saunotaan koska on kylmä

Kyllä monet käyttää saunaa nimenomaan kun viluttaa esim. yhdistävät uimiseen. Ehkä henkilö tavannut sellaisia. Joka viikkoinen saunominen on harvinaistumassa.

Vierailija
26/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko eli Kalinorniassa reilun vuoden 80-luvulla. Tuolloin ruskettumisen ajateltiin olevan vielä terveellistä tai ainakin paikalliset 30 vuotiaat oli koko ikämsä olleet tuossa uskossa.

Näkyi siinä että paikalliset eivät kertakaikkiaan voineet uskoa että sisko oli 30 ja hänellä oli iho kuin vauvalla.

Sielllä sen ikäisen iho oli tuolloin järjestetään rupsahtanut, kun aurinko paistoi kesät talvet.

Jos suominainen rupsahtaa japanilaista nopeammin, niin välimeren naiset rupsahtavat vielä paljon aikaisemmin.

Vierailija
27/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minua mietityttää, että eivätkö sitten japanilaisnaisten suosimat myrkylliset, ihoa valkaisevat tuotteet vanhenna ihoa. Vaikuttaa minusta vieläkin epäterveellisemmältä kuin suomimammojen tahmeat itseruskettavat.

Eihän itseruskettavat voiteet ole epäterveellisiä! Nehän vain tekevät sen ruskean pinnan iholle, mutta ei se voide imeydy sen syvemmälle. Ja se väri myöskin lähtee ihan kulumalla pois. Itseruskettava voide päinvastoin on harmiton keino saada väriä pintaan. Oikein fiksu vaihtoehto solariumille/auringonotolle.

Muistan Body Shopin itseruskettavan voiteen mainoksen 2000-luvulla briteissä: "Smart girls fake it".

Vierailija
28/28 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sillä on sitten väliä? Minä en ainakaan välitä yhtään koko rupsahtamisesta. Ikääntyminen ja sen näkyminen on täysin luonnollista, eikä minusta sitä vastaan ole mitään syytä taistella. Itse olen varmaan noin 10 vuotta ikäistäni (41 vuotta) vanhemman näköinen, mutta minkään näköistä haittaa tästä ei ole elämässäni ollut. Eikä ole mitään halua näyttää nuoremmalta.